تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۰۵۳۳۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد

قیمت گوشت در کهگیلویه بویراحمد اعلام شد

۲
۰
قیمت گوشت در کهگیلویه بویراحمد اعلام شد
کبنا ؛داریوش دیودیده اظهار داشت: همچنین بهای هر کیلوگرم گوشت بز و میش 44 هزار تومان تعیین شده است.
وی افزود: این نرخ‌ها سبب نارضایتی برخی از قصابان در کهگیلویه و بویراحمد شده و تعدادی نیز نسبت به عرضه گوشت قرمز با این قیمت خودداری می‌کنند.
دیودیده بیان کرد: بر اساس نظارت‌های بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و گزارش‌های دریافتی از سوی شهروندان برای قصابانی که گوشت را بیش از قیمت مصوب به فروش برسانند پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات معرفی و ارسال خواهند شد.
وی عنوان کرد: برای جبران کمبود گوشت قرمز در بازار استان طی چند روز گذشته 50 تن گوشت قرمز منجمد در تمامی شهرستان‌های استان بر اساس جمعیت هر کدام توزیع و نظارت‌های لازم صورت گرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اینک نیز توزیع گوشت قرمز منجمد در سراسر استان برای بار دوم ظرف همین مدت در دستور کار قرار گرفته و در حال توزیع است.
وی گفت: بر اساس قانون انتزاع مرحله تأمین گوشت بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.
دیودیده افزود: همچنین 30 تن مرغ منجمد به زودی با هدف تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.
وی ابراز داشت: تا متعادل شدن بازار مصرف گوشت استان بر اساس مصوبه تنظیم گوشت استان از خروج هرگونه دام باید جلوگیری شود که این مصوبه به نیروی انتظامی و سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ارسال و اعلام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Iran, Islamic Republic of
چه قیمتی ! چه نظارتی!؟
رئیس محترم سازمان صنعت،معدن وتجارت ؛این قیمت ها به درد . می خورد برای اینکه نامتان در روزنامه ها و سایت ها چاپ شود . ولله قسم یک ماه پول کارگری جمع کردم دیروز رفتم قصابی داخل شصت متری (گویش لری:مرد مردی کردم گفتم سه کیلو گوشت میش بده )وقتی گوشت را خرد کرد و در باسکول گذاشت قیمت شصت هزار تومان گذاشت ،به قرآن اشک از چشمام پایین اومد چون 150 هزار تومان بیشتر همراهم نبود و در واقع اصلا بیشتر از ان نداشتم دو تا از دوستام هم در قصابی بودن از خجالت جرات بیان پول ندارم را هم نداشتم 20 دقیقه نشستم تا دوستام رفتن بعد گفتم آقا لطفا قیمت 150 هزاز برام بکش ؛البته از قیمت گوشت بره و کهره پرسیدم گفت کیلو 70 هزار تومان.
حالا لطفا کاری را که عمل نمی کنید حداقل از خدا بترسید به مردم. و داغ شان را بیشتر نکنید ...
Iran, Islamic Republic of
آقا دیوده قصابل یه انصافی داشتن ولی .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1