کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

علوی: وقت اعتماد به جوانان فرارسیده است

21 آذر 1397 ساعت 15:31

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل جوانان نیازمندبه یک عزم عمومی است.


سید محمد تقی علوی خواستار تبین سازوکاری جهت ایجاد همپوشانی بین سازمان‌های مردم نهاد وزارت ورزش و حوانان با تشکل‌های مردم نهاد زیر مجموعه وزارت کشور شد و افزود: درحمایت از جوانان همه باید تلاش و کمک کنند.
وی جامعه را بدون نقش پذیری جوانان، جامعه ای بی انگیزه و بی تحرک دانست و افزود: اعتماد به جوانان و پذیرش نقش تاثیرگذار آن‌ها در جامعه ضمن ایجاد انگیزه برای آن‌ها، به مثابه نسخه خروج از رخوت و خمودگی درعرصه های اجرایی است.
علوی با اشاره به مصوبه این ستاد مبنی بر لزوم واگذاری آن دسته از خدمات دستگاه‌های اجرایی استان که قانون اجازه برون سپاری آن‌ها را صادرکرده، به سازمان‌های مردم نهاد افزود: متاسفانه این مصوبه توسط برخی دستگاه‌ها جدی گرفته نشده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه نمی‌توان با وعده‌های واهی به جوانان انگیزه داد افزود: بخشی از گرفتاری‌های امروز ما درجامعه نتیجه سرخوردگی جوانانی است که جامعه به توان آن‌ها اعتماد نکرده است.
مدیرارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از ایجاد شور و نشاط اجتماعی به عنوان یکی دیگر از نتایج اعتماد کردن به جوانان یادکرد و افزود: تجربه ثابت کرده اگربه دنبال نشاط، شادی و تفریح درجامعه نباشیم باید برای هزینه کردن درجهت خنثی کردن اثرات آسیب‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم.
علوی جوان را عاملی مهم درایجاد جامعه ای با نشاط دانست و افزود: جوانان می‌توانند نشاط اجتماعی را به عنوان یک مؤلفه در تاثیرگذاردرجامعه نهادینه کنند.


کد مطلب: 405299

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405299/علوی-وقت-اعتماد-جوانان-فرارسیده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1