کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند عزم همگانی است

21 آذر 1397 ساعت 15:24

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ریشه‌کن کردن فقر، محرومیت و آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم نیازمند عزمی همگانی است.


علی مبشری افزود: یکی از مناطق محروم استان منطقه لوداب است که ۴۰ درصد از مردم در این منطقه تحت پوشش خدمات کمیته امداد استان هستند.
وی بیان داشت: این امر ضرورت توجه ویژه به توانمندسازی خانواده‌های مددجو را در این منطقه بیان می‌کند.
مبشری برنامه‌ریزی اصولی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان را لازمه این امر عنوان کرد و گفت: روحیه جهادی و ایثارگری امداد گران‌دستانی می‌شود قدرتمند که می‌تواند ریشه فقر را بخشکاند.
وی تعداد خانوارها در این منطقه را یک هزار و ۵۸۹ خانوار عنوان کرد و گفت: ما باید تلاش کنیم که نسل آینده این خانوارها از رفاه نسبی برخوردار بوده و با توانمندسازی بتوانند از چرخه حمایتی خارج و زندگی مطلوبی برای فرزندان خود فراهم کنند.
مبشری با اشاره به کمک‌های انجام‌شده به مددجویان در این منطقه گفت: برای این مددجویان ۲۸۵ مورد وام‌های کارگشایی، دو هزار و ۲۰۰ فقره تعمیرات مسکن، ۹ مورد ساخت سرویس بهداشتی و پرداخت ۸۴ مورد جهیزیه و ۷۰ مورد هدیه ازدواج لحاظ شده است.
وی افزود: ایجاد اشتغال مهم‌ترین برنامه برای کمک به مددجویان است و با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی ۳۷ مددجو صاحب شغل شده‌اند که امیدواریم این روند ادامه داشته و کارآفرینی نیز به دنبال داشته باشد.


کد مطلب: 405298

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405298/ریشه-کن-کردن-فقر-محرومیت-کهگیلویه-بویراحمد-نیازمند-عزم-همگانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1