کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

هشدار پلیس فتا به کلاهبرداری‌های تلفنی

20 آذر 1397 ساعت 22:25

پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد نسبت به شیوه و شگرد جدید کلاهبرداران تلفنی هشدار داد.


رئیس پلیس فتای استان گفت:افراد کلاهبردار و فرصت طلب با عناوین مختلف با افرادی که در سایت‌های تبلیغاتی اجناس خود را برای فروش قرار می دهند تماس تلفنی برقرار کرده و با ترفند‌های مختلف آن‌ها را به پای عابر بانک کشانده و حساب آن‌ها را خالی می‌کنند.
شهبازی پور افزود:این کلاهبرداران از اشخاص با ترفند‌های خاص از جمله من از رادیوجوان، شرکت مخابرات و تلفن همراه تماس می‌گیرم و به تازگی با افرادی که در سایت‌های تبلیغاتی مثل سایت دیوار آگهی تبلیغ فروش جنس یا اجناسی را می‌دهند به صورت تلفنی تماس گرفته و خود را مدیر یک شرکت یا هتل معروف معرفی و تقاضای کالا به مقدار زیاد می‌کنند.
وی اضافه کرد:فروشنده تقاضای شماره حساب برای واریز بهای معامله را به صورت حواله می‌کند و بعد از گذشت مدتی مجدد با فروشنده تماس گرفته و اعلام می‌دارد که وجه به حساب شما واریز شده و برای تأیید حواله باید به نزدیکترین عابر بانک مراجعه کنید.
شهبازی پور ادامه داد:افراد فرصت طلب با این ترفند اشخاص را ترغیب و وادار به حرکت به سمت خود پرداز بانک‌ها کرده و با صحبت‌های فراوان و اغفال، ذهن آنان را منحرف و موفق به انتقال وجه از حساب اشخاص به حساب مورد نظر خود می‌کنند.


کد مطلب: 405269

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405269/هشدار-پلیس-فتا-کلاهبرداری-های-تلفنی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1