تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : ۴۰۵۲۶۶

گلایه تند دهیار  بخش کبگیان از شرکت مخابرات استان؟

۲
گلایه تند دهیار  بخش کبگیان از شرکت مخابرات استان؟
کبنا ؛دادشاهی دهیار دروهان: جناب مدیرعامل محترم مخابرات، مردم ماهم برای تثبیت انقلابی که فی الحال همه درمسند ریاست‌هایش به آرامش تکیه زده‌اند خون وقطع عضو داده‌ایم؟ 
روستای دروهان باب هترین موقعیت پهنای باند و سکونت۹۵۰ نفری چرا از اینترنت پرسرعت بی‌بهره است!
به گزارش کبنا، مردم روستای دروهان از توابع بخش کبگیان با تماس‌های مکرر به دفتر امام جمعه کبگیان خواستار پاسخ نامه‌نگاری‌های متعدد خود از مخابرات برای اوضاع نابسامان اینترنت در روستا شدند!
غلام محمد دادشاهی در گفتگو کبنا، گفت: با توجه به تأثیرگذاری اینترنت در زندگی امروزی مردم و گرایش در استفاده از آن با ازدیاد احساس نیاز به این فن‌آوری می‌توان گفت در حال حاضر بسیاری از خدمات اجتماعی اقتصادی آموزشی از طریق شبکه‌های مخابراتی و زیرساخت‌های مربوط به آن فراهم می‌شود که روستای ما با موقعیت استراتژیک خاص با جمعیتی بالغ بر۹۳۰نفر ساکن و۱۴۰دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی و دکترا علی رغم درخواست‌های مردمی و پیگیری‌های امام جمعه محترم و بخشداری کماکان در کمای اینترنت قرن ۲۱در برزخ مرگ و زندگی قراردارد.
وی خطاب به مدیرکل مخابرات استان گفت: روستای دروهان بابهترین موقعیت پهنای باند، و سکونت۹۵۰نفری چرا از اینترنت پرسرعت بی‌بهره است!
دهیار دروهان افزود: علی رغم تلاش‌های دولت درسال‌های اخیربرای توسعه شبکه‌های مخابراتی درفعالیت اپراتور‌های بزرگ تلفن همراه در سراسر کشور با گسترش دامنه آن ازکلان شهرهاتاروستا‌های دورأفتاده شامل حال ماکه نزدیکترین روستابه مرکز استانیم نبوده است.
دادشاهی تصریح کرد: این در حالیست که این روستا به لحاظ استراتژیک پهنای بانددر موقعیت بسیار مناسب چندین دکل مخابراتی قرار دارد وتبلور اقتصاد تمام اصناف حاضر در اینجا را تحت الشعاع قرار می‌دهد اما علی رغم تلاش همگان وحتی پرسنل بومی مخابرات روستا همچنان کاربران شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی جهت ثبت و ارسال کار‌های خودبرای دست‌یابی به اینترنت پرسرعت یابایدبه شهرچیتاب یاهم یاسوج بروند.
دادشاهی بااشاره به بلاتکلیفی مردم روستای دروهان برای جواب قطعی افزود: در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر ارائه خدمات به روستائیان، به منظور مهاجرت معکوس ونیاز جامعه بشری امروز به اینترنت که یک امر حیاتیست روستای ما با بهترین موقعیت از کمترین امکانات اینترنتی برخوردار است واگر مسئولان امردراین حیطه مارایاری نکنند دیگر مصدع اوقات شریف امام جمعه محترم در بدقولی مسئولان نمی‌شویم وقطعا سهل انگاری‌های چند ساله مسئولان در قبال دروهان را با سفر قریب الوقوع جوانان و تعدادی از نمایندگان مردم خودبه تهران رقم خواهیم زد زیرا وعده‌های توخالی برای یک روستای بااین تراکم جمعیت بالا وشهید پرور اصلاً خوب نیست چون ماهم برای تثبیت این انقلاب که الان عده‌ای درسایه امنیت حاصله، درمسند ریاست‌هایش باآرامش تکیه‌ زده اند خون و قطع عضوها داده‌ایم و عضوی از این مملکتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1