کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حضور «مهران رجبی» در «آخر خط» تلویزیون

20 آذر 1397 ساعت 19:15

مهران رجبی در جدیدترین کار خود نقش "فروشنده" را برای علیرضا مسعودی در مجموعه «آخر خط » بازی می‌کند.


تصویربرداری مجموعه «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی از چهل روز پیش در منطقه سوهانک تهران شروع شده و تا پایان اسفندماه نیز همچنان در این منطقه ادامه دارد و پس از آن گروه راهی لبنان برای ضبط پایان کار می‌شود.

مهران رجبی به عنوان جدیدترین بازیگر از چند روز پیش با این پروژه قرارداد بسته و جلوی دوربین رفته است. رجبی در نقش «جاوید» فروشنده محل، در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازد.

مجموعه «آخر خط» با مضمونی کمدی و بسیار طنز داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل ارتکاب جرمی به زندان می‌افتند و ازآنجا تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که ... .

شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری و مهران رجبی تاکنون جلوی دوربین «آخر خط» رفته‌اند.
گفتنی است؛ مسعودی معروف به علی مشهدی، نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس مجموعه های طنز تلویزیونی است که کار خود را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه «ساعت خوش» در سال 1374 شروع کرد و در طول این سال‌ها داستان و فیلم‌نامه مجموعه‌هایی چون «کوچه اقاقیا»، «یک و نیم هفته»، «سه در چهار» و بخش‌هایی از «آقا و خانم سنگی» را نوشته است.
حضور "مهران رجبی" در "آخر خط" تلویزیون+ عکس


کد مطلب: 405264

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405264/حضور-مهران-رجبی-آخر-خط-تلویزیون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1