کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران معارفه شد

20 آذر 1397 ساعت 17:44

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 20 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری تاکنون در این استان پرداخت‌شده است.


پروانه نیک‌مرام روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه روسای تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران اظهار داشت: بهمن سال قبل تاکنون سهمیه ابلاغی تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در کهگیلویه و بویراحمد از محل صندوق توسعه ملی در فاز نخست یک هزار و 70 میلیارد ریال بوده است.
وی بیان کرد: در این مدت 74 میلیارد ریال تسهیلات بانکی اشتغال در شهرستان گچساران پرداخت‌شده که زمینه اشتغال 440 نفر را فراهم کرده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: ایجاد اشتغال تنها وظیفه اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نیست و همه دستگاه‌های اجرایی باید برای تحقق فرصت‌های شغلی جدید تلاش کنند.
وی ابراز داشت: یکی از وظایف مهم این دستگاه متولی تثبیت اشتغال است که تلاش‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
نیک‌مرام شایسته‌سالاری، تخصص و سلامت نفس را از ویژگی‌های یک خدمتگزار خوب دانست و افزود: مسئولان سابق و امروز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران از خدمتگزاران لایق در این عرصه بوده‌اند.
وی با اشاره به خواسته معلولان در گچساران برای تحقق سهمیه قانونی این اقشار بیان کرد: قانون به‌کارگیری سه درصد اشتغال معلولان سال‌ها پیش از سوی مجلس شورای اسلامی تائید شده و همه دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای آن هستند.
در پایان این آیین از خدمات پنج‌ساله بیژن مهدی پور قدردانی و قاسم پرویزی به‌عنوان سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران معرفی شد.


کد مطلب: 405250

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405250/رئیس-تعاون-کار-رفاه-اجتماعی-گچساران-معارفه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1