کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیینی بادحضور مسولان:

رئیس جدید «میراث فرهنگی» گچساران معرفی شد(+عکس)

20 آذر 1397 ساعت 11:42

رئیس جدید میراث فرهنگی شهرستان گچساران در آیینی با حضور مسئولان معرفی شد.


رئیس جدید میراث فرهنگی شهرستان گچساران در آیینی با حضور مسئولان معرفی شد.
به گزارش کبنا، محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید میراث فرهنگی شهرستان گچساران با گرامی‌داشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، گفت: به برکت انقلاب اسلامی خدمات بزرگی به مردم کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است.
وی افزود: قبل از انقلاب علی‌رغم نفت و گاز و منابع زیادی که در استان بود اما مردم این دیار از محرومیت رنج می‌بردند و هیچ گونه خدماتی به استان ما داده نشده بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی دستگاه‌های خدمات‌رسان به دورترین نقاط استان خدمات‌رسانی کرده‌اند، عنوان کرد: باید به دنبال ایجاد رفاه و امنیت شغلی بیشتر برای جوانان باشیم.
باقری از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی منطقه‌ای به میزبانی شهرستان گچساران خبرداد و گفت: این نمایشگاه با حضور هشت استان کشور برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح‌های گردشگری برای استفاده معلولین مناسب‌سازی شده است، ابراز کرد: ما همچنین آمادگی داریم برای معلولین کلاس‌های صنایع دستی برگزار کنیم.
در پایان این آیین، از زحمات هومن عنایی رئیس سابق میراث فرهنگی شهرستان گچساران تقدیر و الماس قبادی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.


کد مطلب: 405240

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405240/رئیس-جدید-میراث-فرهنگی-گچساران-معرفی-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1