تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۰۵۲۳۲
در جمع خبرنگاران عنوان شد

رویداد مهم هم‌اندیشی بیمه سلامت برگزار می‌شود

۰
رویداد مهم هم‌اندیشی بیمه سلامت برگزار می‌شود
کبنا ؛مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویداد مهم هم‌اندیشی بیمه سلامت برای ارتقای هر چه بیشتر و دستیابی به اهداف با جوایز نفیس برگزار می‌شود.
 یدالله حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رویداد مهمی که قرار است در حوزه بیمه سلامت رخ دهد اظهار کرد: رویداد مهم هم اندیشی بیمه سلامت در کل کشور و به تبع در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
وی گفت: این رویداد بستری برای ظهور ایده‌های نو و حمایت از نوآوران در عرصه بیمه سلامت است که مخاطبین آن همه نخبگان اعم از اساتید و دانشجویان، پزشکان و متخصصان، کارکنان بیمه سلامت، کارکنان مراکز تخصصی درمانی، کارکنان دفاتر پیشخوان دولت و بیمه شدگان بیمه سلامت ایران هستند.
مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد مهلت ثبت‌نام را از 15 آذر لغایت 15 دی‌ماه ذکر کرد و گفت: این رویداد در خصوص ایده‌پروری در بحث بیمه شدگان، طرف‌های درمانی، بهتر خدمات دادن به جامعه هدف است تا که بتوانیم بهترین تصمیم را برای ارتقای بیمه سلامت بگیریم و به بهترین ایده‌ها و مقالات هدایای بسیار نفیسی اهدا می‌شود که هم به نفع سازمان و هم به نفع جامعه هدف خواهد بود.
حسینی خاطرنشان کرد: نخبگان علاقه‌مند می‌توانند به وب سایت رویداد SHARIDEA.IHIO.GOV.IR مراجعه کنند و شرایط حضور و جوایز تعیین شده را رویت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1