کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک مقام آگاه:

بدهکار بزرگ بانکی کهگیلویه و بویراحمد روانه زندان شد

19 آذر 1397 ساعت 21:00

یک مقام آگاه گفت: جاعل و بدهکار بزرگ بانکی کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد.


فارس نوشت: یک مقام آگاه از دستگیری بدهکار بانکی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
وی گفت: جرم این فرد بدهکاری سنگین بانکی و جعل اسناد بوده است که اکنون دستگیر شد.
تسنیم هم در این باره نوشت: یکی از مسئولان دادگستری کهگیلویه و بویراحمداظهار داشت: سرمایه گذار یاسوجی که بعد از صدور حکم متواری شده بود، در استانی دیگر دستگیر و روانه زندان شده است.
وی افزود: این فرد باید مجازات 3 سال حبس را تحمل کند و البته پرونده های دیگری نیز دارد که به موقع اطلاع رسانی می شود.
این مسئول در پاسخ به سووالی که این فرد باید حبس خود را در استان دستگیر شده بگذراند یا به یاسوج منتقل شود، گفت: با توجه به اینکه بخش عمده ای از کارهایش در یاسوج است به استان منتقل می شود.
 مدتی است که سرمایه گذار معروف یاسوجی به دلیل جعل یک سند 100 میلیاردی در روند ایجاد پتروشیمی سقاوه به خبر اول رسانه ها تبدیل شده است.
این فرد بیش از 270 میلیارد تومان بدهی بانکی دارد.
بدهکاران بانکی کهگیلویه و بویراحمد یکی پس از دیگری در صف پرداخت بدهی‌های سنگین خود!
بنا به گفته رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بدهکاران بانکی کهگیلویه و بویراحمد یکی پس از دیگری در نوبت پرداخت بدهی‌های سنگین خود هستند.
موضوع عدم پرداخت بدهی‌های میلیاردی توسط عده‌ای خاص در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر اصلی‌ترین بحث محافل مختلف از دانشجویی گرفته تا فرهنگی و حتی دانش‌آموزی در سراسر استان است.
این روزها که مصادف با ایام مربوط به روز دانشجوست و دانشگاه‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های مناظره و سخنرانی دارند در کمتر جلسه دانشجویی است که از این موضوع حرفی زده نشود.
مطالبه‌گری برای پرداخت بدهی‌های بانکی اکنون در صدر مطالبه‌گری‌های دانشجویی در استان قرار گرفته و از سوی دیگر دستگاه قضایی استان و شخص رئیس‌کل دادگستری هم به جد پی‌گیر این قضیه هستند و بانک‌ها و بدهکاران بانکی را به جد تحت فشار گذاشته‌اند تا تسهیلاتی که گاه چندین سال از عمر پرداخت آن می‌گذرد وصول و به حساب خزانه برود.
این سیر مطالبه‌گری موجب شده که حتی شرکت‌های خدمات‌رسانی که به این استان خدمات می‌دهند و خود در استانی دیگر مستقر هستند پی‌گیر مطالبات 7 میلیارد تومانی خود از بدهکاران کهگیلویه و بویراحمدی باشند که خدمات را گرفته‌اند اما تاکنون نسبت به پرداخت بدهی خود اقدامی نکرده‌اند.
کار به جایی رسیده که بنا به گفته رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد فردی که 4 میلیارد تومان بدهی مالیاتی داشته و زیر بار پرداخت مالیات نمی‌رفته همین چند روز پیش با پای خود به اداره مالیات رفته و 700 میلیون تومان از بدهی خود را پرداخت کرده است.

 


کد مطلب: 405229

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405229/بدهکار-بزرگ-بانکی-کهگیلویه-بویراحمد-روانه-زندان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1