تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۰۵۱۹۷
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان مطرح کرد

حکم تعلیقی انفصال خدمت مثل شمشیری بالای سر متخلفان است/سن و سال ما به قهرمان‌پروری نمی‌خورد / تقدیر دانشجویان از اقدامات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
حکم تعلیقی انفصال خدمت مثل شمشیری بالای سر متخلفان است/سن و سال ما به قهرمان‌پروری نمی‌خورد / تقدیر دانشجویان از اقدامات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجوی مسلمان و انقلابی هیچ‌گاه بیرق مطالبه‌گری را کنار نمی‌گذارد.
 به گزارش کبنا، ظهر امروز نشست دانشجویان دانشگاه یاسوج به مناسبت روز دانشجو با حضور حجت‌الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن آمفی تئاتر شهید چمران این دانشگاه برگزار شد.
 حجت‌الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد کشور را متعلق به همه افکار و سلایق دانست و گفت: نگذارید دشمنان حضور ما را در مناسبت‌های ملی به ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمرنگ ببیند.
 وی گفت: دانشجویان مظهر آگاهی، مظهر مبارزه و روشنگری و مظهر اقتدار ملی و ولایت مداری هستند مجموعه دانشگاه، مجموعه فرهیخته و هوشیار و در همه عرصه‌ها در میدان حضور دارند.
 این مسؤول افزود: 16 آذر متعلق به دانشجویان ضد استکباری، ضد امریکایی است که در سال 32 نشان دادند در کدام مسیر گام بر می‌دارند.
وی گفت: دانشجویان فضای ضد ظلم و ظلم ستیزی را در دانشگاه‌ها بنیان گذاشتند و تا امروز هم باب روشنگری، نقادی و ارتقاء علم و دانش و هدایت گری این مجموعه علمی را دارند و مدیریت می‌کنند.
 
این مسؤول گفت: جنبش دانشجویی رسالت روشنگری و هدایت‌گری و بیداری جامعه را بر عهده دارند خصوصاً در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی رسالت، سنگین‌تری بر عهده دارد و سربازان روشنگری و هدایت‌گری شما هستید که بنیان مبارزه با استکبار را گذاشتید.
 وی ادامه داد:  هر جا ما به امریکایی ها اعتماد کردیم، شکست خوردیم. علت عمده شکست ما بعد از کودتای 28 مرداد سال 32 و بحث استقلال نفت بود که این دو تداوم هم بودند، عده‌ای دل‌شان به این خوش بود که حمایت بیگانگان را داشته باشند. و بالاخره با هزاران خون دل خوردن ملی شدن صنعت نفت اتفاق افتاد.
مزارعی افزود: امروز تمام دنیای استکبار و قدرت‌های جهان در مقابل یک نظام و یک رهبری ایستاده‌اند و یک تنه با حمایت شما جوانان مقابل استکبار ایستادگی خواهد کرد. رسالت بالاست و رسالت سنگینی دارید تمام تشکیل‌های دانشجویی همه شماها فرزندان این نظام و خاک هستید و همه شما تعصب این خاک و نظام را دارید و لذا نباید بگذارید دشمن از این موقعیت استفاده کند.
وی با بیان این که خواب‌هایی که دیده‌اند به گور خواهند برد افزود: نباید خون پاک که در زمین دانشگاه ریخت و سایر دانشجویان که در جنگ تحمیلی شهید شدند و خون شهید رنجبر دانش آموخته دانشگاه افسری هدر رود.
 مزارعی با تاکید بر این که شما سرمایه‌ها و چشم این نظام هستید گفت: هر کدام شما سفیری باشید برای افزایش آگاهی این انقلاب و انتقاد و ایرادتی که به ما دارید انکعاس بدهید.
وی گفت: تکلیف و رسالت بنده اقتضا می‌کند جلوی هر مفسده‌ای ایستاده و برخورد کنم زیرا مبارزه با مفسده اژدهای هفت سر است.
مزارعی بیان کرد: در بین خودمان نقادی کنیم اما دوستانه نه تخریبی، مفاسد را مطرح کنید آنجا که باید برخورد قضایی شود ورود پیدا می‌کنیم.
وی در مورد برخی از مسائل استان هم گفت: استخدام‌های فله‌ای و به تعبیر ما استخدام‌های بدون ضابطه در استان تحت تعقیب قرار گرفتند و در نحوه واگذاری زمین‌ها و این که 40 نفر نیرو بکار گرفته و چند نفر از فامیل‌های مدیر بوده که باید نسبت به آن حساس باشیم.
وی در خصوص وضعیت خودش نیز گفت: اگر روزی از استان بروم اگر به اندازه یک قلم زیادتر بردم، خیانت کرده‌ام اگر بررسی کنید که یکی از فرزندان و هم طایفه‌ای من استخدام شده خائن هستم لذا آن کسی که حقش است باید بیاید نه آن کسی که مزارعی را دارد.
وی در خصوص رأی اول شعبه تجدید نظر در خصوص انفصال خدمت برخی مدیران هم گفت: بینی و بین الله سر سوزن در کار قاضی دخالت نمی‌کنم و هدف از مجازات بازدارندگی از جرم است. بالاخره قضات مربوطه اینگونه صلاح دیدند که حکم انفصال از خدمت تعلیق داده شود.
مزارعی به این کرد: تعلیق انفصال مثل شمشیری بالاست و وقتی مشکل دیگری پیش بیاید این شمشیر پایین می‌آید و علاوه بر مجازات قبلی جدیداً هم مجازات می‌شود.
وی با بیان این که بی اطلاع از هیچ جا نیستیم گفت: بحث مسائل قومی باعث شده که اطلاعات دیرتر به ما برسد و قطعاً جلوی استخدام‌های بدون ضابطه را می‌گیریم و سازمان بازرسی پای کار است.
وی در خصوص مشکلات پتروشیمی هم گفت: از هر گونه سرمایه گذاری در استان حمایت می‌کنیم چرخ هیچ کارخانه‌ای نباید بایستد اما باید ضابطه‌مند و در چارچوب قانون باشد.
مزارعی به 17 بند مشکل دار بودن پتروشیمی اشاره کرد و گفت: سن و سال ما برای قهرمان معرفی کردن خودمان گذشته است.
به گزارش کبنا، در ادامه این مراسم دانشجویان با اهداء قاب عکس خاصی از اقدامات حجت الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری و دستگاه قضا قدردانی و حمایت کردند و از او خواستند تا ادامه راه را دستگاه قضا محکم‌تر گام بردارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فقیر و گرسنه
Iran, Islamic Republic of
تقدیر برای چه
چه حکمی
منوچهر
Iran, Islamic Republic of
دستگاه قضایی استان بود. حالا شمشیر بالای سر یا شمشیر پس گردن فرقی ندارد. استخدامهای بناحق و زمین های به یغما رفته ! اینم روی بقیه اش
سامان
Iran, Islamic Republic of
حاج مزارعی عزیز تو رو خدا به استخدام های .. ورود کنین همه هم طایفه ای اونجا شدن .از نگهبان جلوی درب بگیر تا دکتر و ...
همه مردم برای انقلاب هزینه دادن الان فقط شده برای یه طایفه
اخرین مورد هم استخدام بیضابطه یه دندانپزشک که پسر عموی رییس انجا اقای دکتر. هست
majid
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مزارعی و همه قضات خبره و پاک دامن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1