تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۰۵۱۹۳
کبنا گزارش می‌دهد

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه یاسوج با حضور مزارعی برگزار شد / ماجرای ابوقداره تا استخدام‌های فله‌ای، پتروشیمی سقاوه و شلاق

۱۱
۲
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه یاسوج با حضور مزارعی برگزار شد / ماجرای ابوقداره تا استخدام‌های فله‌ای، پتروشیمی سقاوه و شلاق
کبنا ؛نشست پرسش و پاسخ امروز ظهر (یکشنبه 18 آذرماه 97) دانشجویان دانشگاه یاسوج با حضور حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن آمفی تئاتر شهید چمران این دانشگاه برگزار شد.
حجت‌الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد کشور را متعلق به همه افکار و سلایق دانست و گفت: نگذارید دشمنان ما حضور ما را در مناسبت های ملی به ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمرنگ ببیند.
خلاصه‌ای از صحبت‌های حجت‌الاسلام مزارعی به شرح زیر است؛
سلام و درود می فرستم به ارواح طیبه شهدا، به روح پرفتوح بنیانگذار جمهور اسلامی ایران، سلام و درود به رهبر فرزانه انقلاب ولی امر مسلمانان جهان اسلام و امیدوارم خداوند متعال طول عمر پربرکت به بلندی آفتاب به ایشان عطا بفرمایید.
سلام عرض می کنم به تمام دانشجویان انقلابی، آگاه و بصیر که با بصیرت و آگاهی خود این انقلاب را رقم زدید و با خون پاک خودتان این انقلاب را آبیاری و پرثمر کردید.
دانشجویان مظهر آگاهی، مظهر مبارزه و روشنگری و مظهر اقتدار ملی و ولایت مداری است. مجموعه دانشگاه، مجموعه فرهیتخه و هوشیار و در همه عرصه ها در میدان هستند.
16 آذر متعلق به دانشجویان ضد استکبار، ضد امریکا که در سال 32 نشان دادند که در کدام مسیر گام بر می دارند.
دانشجویان فضای ضد ظلم و ظلم ستیزی را در دانشگاه ها بنیان گذاشتند و تا امروز هم باب روشنگری، نقادی و ارتقاء علم و دانش و هدایت گری این مجموعه علمی را دارند، مدیریت می کنند.
جنبش دانشجویی رسالت روشنگری و هدایت گری و بیداری جامعه را برعهده دارند.
خصوصا در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی رسالت، سنگین تری بر عهده دارد و سربازان روشنگری و هدایت گری شماها هستید که بنیان مبارزه با استکبار را گذاشتید.
 هر جا ما به امریکایی ها اعتماد کردیم، شکست خوردیم. علت عمده شکست ما بعد از کودتای 28 مرداد سال 32 و بحث استقلال نفت بود که این دو تداوم هم بودند، عده‌ای دل‌شان به این خوش بود که حمایت بیگانگان را داشته باشند. و با هزاران خون دل خوردن ملی شدن صنعت نفت اتفاق افتاد.
ریچارد نیکسون در دانشگاه تهران برای سخنرانی آمد و دانشجویان انقلابی با تکیه بر مقتداشان ابا عبدالله الحسین (ع) آمدند میدان و در مقابل استکبار ایستادند و این انقلاب امروز با حرکت آنها و با همراهی جامعه به اینجا رسیده است و الان تمام دنیای استکبار مقابل نظام اسلامی ایستاده است.
امروز تمام دنیای استکبار و قدرت های جهان در مقابل یک نظام و یک رهبری ایستاده اند و یک تنه با حمایت شما جوانان مقابل استکبار ایستاده ایم. رسالت شما ها خیلی وسیع و گسترده است و رسالت سنگینی است که بر عهده تمام تشکل های دانشجویی همه شماها فرزندان این نظام و خاک هستید و همه شما تعصب این خاک و نظام را دارید و لذا نباید بگذاریم دشمن از این موقعیت استفاده کنند. و خواب های که دیده اند به گور خواهند برد.
و نباید خون پاک دانشجویانی که بر زمین دانشگاه تهران ریخت است و سایر دانشجویان که در جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام ریخته است، به هدر رود.
نباید بگذاریم آنچه را که دشمن در ذهنش می پروراند، در مورد انقلاب اسلامی پیاده کند.
همه تفکر و سلایق محترم هستند و حول محور ولی امر مسلمین و دست به دست هم دهیم و در مقابل بدخواهان بیستیم و تا خوابهای آنها تعبیر نگردد.
شما سرمایه ها و چشم این نظام هستید. هر کدام شما سفیری باشید برای افزایش آگاهی این انقلاب باشید. انتقاد و ایرادت های که به ما دارید، انکعاس بدهید و آنچه در حوزه اختیار ما باشد بر سر چشمان باشد.
تکلیف و رسالت بنده اقتضاء می کند جلوی هر مفسده ای را بگیرم و با هر صدمه ای که به مسیر دانشجوی روشنگر و هدایت گر زده شود، برخورد کنم.
مبارزه با فساد، مبارزه با اژدهای هفت سر است و خیلی سخت است. باید خیلی با حوصله و صبر انجام بگیرد.
با همراهی بیشتر دست به دست هم دهیم در حوزه دانشگاه شماها و در حوزه دستگاه قضا و نباید مقابل کسانی که می خواهند امنیت روانی، اقتصادی و سلامت  این نظام را از بین ببرند، کوتا بیاییم.
در بین خودمان نقادی کنیم، اما دوستانه نه تخریبی. مفاسد را مطرح کنید و آنجایی که باید برخورد قضایی شود سمعا و طاعتا
تحت نظارت ولی امر مسلمین و ریاست  قوه قضائیه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد کارش را انجام می دهد.
قوه قضائیه در تمام ابعاد مقابله با مفاسد اقتصادی ورود کرده است و ما هم در مجموعه دادگستری راه را ادامه می دهیم بدون تنش، جوسازی.  در این مسیر به حول و قوه الهی قطعاً پیروز خواهیم بود.
 به گزارش کبنا، در این جلسه خانم شریفی یکی از دانشجویان دانشگاه یاسوج در خصوص پتروشیمی سقاوه سووال کرد و گفت: آقای مزارعی از استخدام های فله ای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر دارید.
این دانشجو ادامه داد: چرا حکم انفصال از خدمت فلان مسوول تعلیق شد و خواستار برخورد با مفاسد اقتصادی و اداری شد.
وی افزود: کارگران شهرداری یاسوج تا کی باید در کف خیابان ها به دنبال مطالبات خودشان باشند.
مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این دانشجو، اظهار کرد: ازصراحت کلام تان خوشم آمد و تشکر می کنم. دست ما جلوی درب خانه های مردم و شما جوانان دراز است برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی نه شخصی.
در همه دستگاه های دولتی دستگاه نظارتی، بازرسی و حراست است . دانشگاه ها واحدهای نظارتی دارد. دستگاه قضا را باید سدی ببیند در مقابل سدهای که سریز شده اند. قوه قضائیه را متولی کلیه امور ندانید. و باید این نگاه را تعدیل کنید.
استخدام های فله ای و به تعبیر ما استخدام های بدون ضابطه در استان تحت تعقیب قرار گرفتند و با بعضی از مدیران در این رابطه هم برخورد کردیم.
مزارعی در ادامه با بیان اینکه شاید فردا بعد از صحبت هایم مورد انتقاد قر ار بگیرم، اظهار کرد: با توجه به بافت عشیره ای و قومی استان یک نفر استخدام فله ای هم باید با حساسیت برخورد شود.
وی گفت: مزارعی که روزی از استان خواست بروید به اندازه یک قلم زیادتر برد، خیانت کرده است. اگر بررسی کنید که یکی از فرزندان و طایفه من استخدام شده من خائن هستم. آن که حقش است باید بیاید سر کار نه کسی که مزارعی را دارد.
بی اطلاع از هیچ جا نیستیم. بحث مسائل قومی باعث شده که اطلاعات دیر تر به ما برسد و قطعا با استخدام های بدون ضابطه را برخورد می کنیم و سازمان بازرسی پای کار است.
ما با سرمایه گذاری مخالف نیستم و دست هر کس بخواهد سرمایه گذاری کند می بوسیم، اولین مدافع سرمایه گذاری در سقاوه ما بودیم و نباید چرخ هیچ کارخانه ای تعطیل شود. اما سرمایه گذاری باید ضابطه مند و در چارچوب باشد.
در بررسی که علوم پزشکی انجام داده به دلیل 17 بند اجرای پتروشیمی سقاوه توجیح ندارد. و در جریان بررسی مدارک پتروشیمی سقاوه به سند جعلی 100 میلیارد تومانی رسیدیم.
 علی رغم میل باطنی به استان کهگیلویه و بویراحمد آمدم و تکالیفی بر عهده دارم و با تمام جان به نظام اسلامی خدمت می کنم. هر جا خلافی کردم آن را فریاد بزنید.
 من نه ابوقداره را می شناختم، و نه او را دیده بودم، اولین بار در یاسوج او را برای اولین بار دیدم، ایشان با فردی در یاسوج بر روی مسائل مشکلاتی داشتند که زهرا مزارعی وکیل ابوقداره شد، در تعزیرات حکومتی، دختر و پسرم هر دو وکیل هستند.
و به آنها گفتم حق ندارید در استان کهگیلویه و بویراحمد وکالت قبول کنید. و وقتی فهمیدم که آنها در تعزیزات حکومتی که ربطی به دادگستری هم نداشتند، پرونده ای برداشته اند با زهرا مزارعی تماس گرفتم و ایشان فوراً از این پرونده استعفا داد. اتفاقاً نتیجه پرونده هم به نفع طرف مقابل ابوقداره شد.
هر کس دید یکی از بستگان من در دادگستری استان استخدام شده و یا وکالتی دارد، آن را فریاد بزنید. من پژو مدل 83 دارم و هیچ خودروی غیر از این ندارم.
ادامه دارد....


 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
بقیش بقیش
دگو چه
حسن
Iran, Islamic Republic of
ما خیلی ساده هستیم خیلی خیلی ساده هستیم خیلی زود. بزرگوار‌ چندسال شما رئیس بودین قدرت داشتین چرا تابه الان بازها استخدام فله ای ای شده جوری که فقط گوشه ای از همین استخدام ها همین سایت زده ولی فقط یه جمله شنیدیم پیگیر هستیم تا امروز تا این چندسال فقط از شما حرکت پتروشیمی دیدیم و مردم چقدر خوشحال که جلو یکی وایساده خیلی
حکیم
Iran, Islamic Republic of
مگر گچسارارن زیرنطر تونیست که سکوت کرده ای چرادرمورد پتروشیمی گچساران صحبت نمی کنی
Iran, Islamic Republic of
دو سال دیگه قواره بندی میشه برای فروش. هکتارها زمین در ه سند میشن و ضامن وامهای کلان میشن برادر
Iran, Islamic Republic of
الحق که ا از پشت بسته ای
بیکار تحصیلکرده بی کس
Iran, Islamic Republic of
ملتمسانه از حاج اقا مزارعی خواهشمندیم پرونده شرکت برق رو بصورت دقیق و موشکافانه بررسی فرمایید.
بیکار تحصیلکرده بی کس
Iran, Islamic Republic of
ملتمسانه از حاج اقا مزارعی خواهشمندیم پرونده شرکت برق رو بصورت دقیق و موشکافانه بررسی فرمایید.
بی پناه
Iran, Islamic Republic of
که اداره برق استان و اداره برق شهرستان بویراحمد و دنا در حق تحصیلکرده این بخش روا داشته پذیرفتنی نیست،آقای راهزادی بدهکار جوانان تحصیلکرده بی کس و بی پارتی هستی،
بنده فوق لیسانس برق قدرت هستم
به اداره برق استان مراجعه کردم قرار بود کارشناس فنی جذب کند،شخص آقای . گفتند که آگهی عمومی زده خواهد شد ولی بیش از 22نفر فارغ تحصل کارشناسی وارشد را بازی دادند اون وقت بدون انتشار آگهی و برگزاری آزمون یک نیروی رو جذب کردند و به ما گفتند که ایشان تهران وزارت نیرو آزمون داده !!!
ما که نمیگذریم،مطمئنا" خدای ما هم نخواهد گذشت
از جناب حاج آقای مزارعی استدعا دارم که به استخدامهای سفارشی و فرمایشی اداره برق استان ورود نمایید
محمد
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم سایت
با سلام
واقعیت این است که در پاتاوه جناب . را استخدام شرکتی کردند وبه صورت غیر قانونی به عنوان مسئول .پاتاوه منصوب کردند حالا ایشان داره تلافی میکنه.
نیروی شرکتی نمیتواند مسئولیت رسمی داشته باشد فقط میتواند نیروی خدماتی یا نگهبانی باشد.حالا ملت هم ساده ...شما هم یا اطلاع ندارید ویا هم اطلاع دارید و مشکلات زندگی باعث شده پا بزارید روی رسالت و وجدان خودتان.
Romania
ای خدای مظلومیت مردم استان ما را ببینید به خدا ما از.ما بت درست میکنیم . خدا یکی است اشهد ان لا الا اله الله شهادت به یگانگی خدا بدهید فقط خدارا پرستش کنید سبحان الله سبحان الله سبحان الله
Netherlands
با عرض خسته نباشید و خدا قوت به جناب مزارعی بزرگوار و عادل
اگر استخدامی های اداره برق,شرکت نفت و بانک اینده را مورد بررسی قرار دهید متوجه خواهید شد که پیشرفت در این شهر فقط مختص به عده ای خاص است
متاسفانه کارمندان استخدام شده از بستگان و هم ولایتی های مسئولین و نمایندگان هستند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1