کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور فاطمه معتمد آریا انجام گرفت

رونمایی از سه اثر تولیدی حوزه هنری در یاسوج

17 آذر 1397 ساعت 23:31

مصطفی لاهوتی بیان کرد: این سه کتاب نمایشنامه در حوزه دفاع مقدس از اسفند سال 1396 و بهار سال 1397 تولید وتوسط نشر نودا در سه هزار نسخه چاپ و در اختیار عموم علاقمندان قرار گرفته است.


سه جلد کتاب نمایشنامه از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با موضوع دفاع مقدس با حضور فاطمه معتمد آریا بازیگر مطرح تئاتر،سینما و تلویزیون کشور در رونمایی شد.این آیین با حضور فاطمه معتمد آریا بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور، شریف اسلامی رئیس حوزه هنری استان، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان استان در هتل آزادی یاسوج برگزار شد.
مدیر واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: این آثار شامل کتاب «پاییز نگفته بود»، «کوچه‌ی مختار بود و ساسان بود و سیمین» و «چند خواب از زندگی بارانی» است که هر سه اثر توسط رضا گشتاسب از نویسندگان مطرح هم استانی و به همت واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید  و منتشر شده اند.
مصطفی لاهوتی بیان کرد:  این سه کتاب نمایشنامه در حوزه دفاع مقدس از اسفند سال 1396 و بهار سال 1397 تولید وتوسط نشر نودا در سه هزار نسخه چاپ و در اختیار عموم علاقمندان قرار گرفته است.


کد مطلب: 405181

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405181/رونمایی-سه-اثر-تولیدی-حوزه-هنری-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1