تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۰۵۱۷۷
ظهر امروز:

مدیر جدید امور ورزش نفت گچساران معارفه شد

۰
مدیر جدید امور ورزش نفت گچساران معارفه شد
کبنا ؛با حضور مسوولان شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم امور ورزش نفت و گاز گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا، ظهر امروز مراسم تقدیر و معارفه روسای جدید و قدیم امور ورزش نفت و گاز گچساران با حضور مدیر منابع انسانی و برخی از روسای ادارات عملیاتی، نماینده حراست، مسئولان اماکن ورزشی، مربیان، پیشکسوتان و پرسنل امور ورزش برگزار شد.
در این آیین فرهاد جعفری با تقدیر از تلاش‌های محمد حبیبی نژاد در مدت تصدی این سمت و خدمات شایان توجه به این امور اظهار کرد: تلاش های رئیس پیشین این اداره بسیار محسوس و باید قدردان تلاشهای یونس کریمی در مدت کوتاه سرپرستی این امور نیز باشیم.
مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در ادامه برای شاهرخ داودی که خود نیز یکی از ورزشکاران قدیمی و به نام شهرستان گچساران در رشته والیبال بوده آرزوی موفقیت در سمت جدید کرد و افزود: روحیه ورزشی و متعادل ایشان می تواند در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شرکت موثر باشد و این از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
وی ابراز کرد: با تعامل و همدلی بین رئیس جدید و کارکنان جدید امور ورزش بتوانیم شاهد درخشش تیم های ورزشی این شرکت در سطوح ملی و بین المللی باشیم.
مدیرمنابع انسانی نفت و گاز گچساران تاکید کرد: با توجه به بخشنامه صرفه جویی وزیر نفت تنها هدف ما در فصل جاری حمایت تیم های برای استفاده و پرورش بازیکنان و استعدادهای بومی منطقه است تا بتوانیم برای فصل های آینده چندین بازیکن بومی با تجربه را به ورزش کشور معرفی کنیم.
 جعفری ادامه داد: در حال حاضر با این شرایط مالی انتظار کسب مدال و قهرمانی از هیچ یک از تیم های قهرمانی نداشته و تنها به شناسایی استعدادهای رده های پایه خواهیم پرداخت.
در ادامه این مراسم محمد حبیبی‌نژاد رئیس پیشین این اداره با ارائه گزارشی از عملکرد بیش از سه ساله خود در امور ورزش نفت، افزود: در این مدت کسب سهمیه آسیایی در دو سال و یک سهمیه مسابقات جهانی برای رشته هندبال، قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های هندبال بانوان و آقایان در سال ۹۶، صعود تنیس روی میز از لیگ یک به لیگ برتر، رسیدن تیم فوتبال بزرگسالان نفت در فصل ۹۴ و ۹۶ به پلی آف لیگ دسته دوم، کسب موفقیت فرزندان و کارکنان در مسابقات وزراتی و مناطق، صعود تیم والیبال نشسته جانبازان به لیگ برتر را از جمله مهمترین افتخارات ورزشی این شرکت در مدت حضور خود در این سمت عنوان کرد.
حبیبی نژاد همچنین از تلاش های ابوالحسن غلامی نیز در زمان حضور خود در امور ورزش و کلیه پرسنل رسمی و غیر رسمی که هماهنگی و پیگیری خوبی در زمینه ورزش قهرمانی و همگانی داشتند تشکر می‌کنم چرا که در این موفقیت‌ها سهیم هستند.
سرپرست جدید امور ورزش نفت و گاز گچساران نیز با تقدیر از اعتماد مدیر منابع انسانی نفت گچساران به خود اظهار داشت: امور ورزش نفت یکی از مهمترین ادارات این شرکت است که نقش مهمی در تعامل و ارتباطات با کارکنان و خانواده های آنها دارد.
شاهرخ داودی افزود: همه تلاش خود را برای موفقیت تیم های ورزشی به کار خواهم گرفت و در این راه از تجربه بالای همکاران امور ورزش در اولویت برنامه ها استفاده خواهم کرد.
داودی اعتماد را رکن اصلی مدیریت خود دانست و افزود: اعتماد به همکاران می تواند روحیه مشارکت و تعامل را در کارها بالا ببرد و مطمئنا همه همکاران ما از تجربه بالایی در امر ورزش برخوردار هستند.
وی تصریح کرد: در روزهای آینده نشستی با همکاران جدید خود خواهم داشت و برنامه‌های خود را تشریح خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1