تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : ۴۰۵۱۵۹
در واکنش به عزل رئیس بنیاد شهید کهگیلویه مطرح شد

«پرواز» با «دولتخواه» دیدار کرد / عزل رئیس بنیاد شهید کهگیلویه نسنجیده بود / استاندار خواستار بررسی موضوع شد

۱۹
۱
«پرواز» با «دولتخواه» دیدار کرد / عزل رئیس بنیاد شهید کهگیلویه نسنجیده بود / استاندار خواستار بررسی موضوع شد
کبنا ؛پس از عزل جنجالی «کمال الدین دولتخواه» مدیر سابق بنیاد شهید کهگیلویه به علت اختلافات پیش آمده میان وی و مدیر کل، علی پرواز مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری در منزل دولتخواه با وی دیدار کرد، این عزل را نسنجیده خواند و گفت: این اقدام موجب نا امیدی طرفداران اصیل دولت شد که استاندار خواستار بررسی دقیق موضوع است و قطعاً با عاملان برخورد قانونی می‌شود.
مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری در این دیدار اظهار کرد: کمال الدین دولتخواه در عرصه مدیریت، رنگ بنفش و نماد دولت تدبیر و امید و اصلاحات در استان بود که کسانی با ندانم کاری به تخریب نماد دولت پرداختند و باید در بستر قانون تاوان پس بدهند.
علی پرواز با بیان اینکه معاون سیاسی و مدیر کل حوزه استانداری تذکرات لازم را پیش از این اقدام داده بودند، تصریح کرد: استاندار نیز دستورات لازم را برای مدیران مربوطه ابلاغ کردند، خواستار بررسی دقیق موضوع شد که قطعاً با عوامل این اقدام به شکل قانونی برخورد خواهد شد.
پرواز عزل دولتخواه را نسنجیده و خلاف شعارهای دولت دانست و ادامه داد: بانیان بدانند، این حرکت نسنجیده آنان، بیش از تلاش‌های چندین ساله دلواپسان و مخالفان دولت موجب سرخوردگی و ناامیدی طرفداران اصیل دولت شد!
وی مدیران کل، فرمانداران و بخشدران استان را خطاب قرار داد و افزود: مراقبت باشید با اقدامات خود، مهمات شلیک مخالفان دولت، به نمادهای دولت در استان و شهرستان‌ها را تدارک نبینید.
مدیر کل سیاسی انتخابات استاندار بیان کرد: دولت‌ها با سیاست‌های اعلان شده و رای اکثریت مردم به قدرت می‌رسند و این مردم هستند که حق مطالبه گری دارند.
پرواز گفت: حق مطالبه گری مردم را باید پاس داشت و عزیز شمرد، شایسته است وفای به عهد داشته باشیم، وفای به عهد شرافت و مردانگی می‌خواهد که متاسفانه برخی ندارند!
 وی در پایان با استناد به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه «فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» حفظ حرمت خانواده شهدا را از مهم‌ترین اصول اساسی نظام و انقلاب دانست و مطرح کرد: «دولتخواه» فرزند و از خانواده شهداست که این گونه رفتار با وی در خورشان نبود.
 به گزارش کبنا از دهدشت، چهارشنبه 14 آذرماه، مراسم تودیع جنجالی کمال الدین دولتخواه رئیس سابق بنیاد شهید کهگیلویه به دلیل اختلافات وی با مدیر کل در دهدشت برگزار شد.
این آئین در حالی برگزار شد که دولتخواه مدیر سابق بنیاد شهید کهگیلویه از زیر پوست بنیاد شهید و سیاست پنهان آن و هم باند بودن با «رئیسی» خبر داد و گفت: هیچ گونه از سیاست‌های دولت در بنیاد شهید اجرایی نمی‌شود، همچنین نصب تابلو و جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار تمثال شهدا در دهدشت، باج ندادن به نماینده کهگیلویه بزرگ را از دلایل اصلی تودیع خود دانست و گفت: نیروی‌های انتظامی بدانند که با انتخاب امروز، بنیاد شهید وارد فاز انتخابات آینده می‌شود و کسانی آمده‌اند که جاده صاف کن یک نماینده خاص هستند!
ظهر امروز نیز امام جمعه قلعه رئیسی که از منتقدان انتصاب دولتخواه به عنوان رئیس بنیاد شهید کهگیلویه بود در خطبه‌های نماز جمعه از مدیرکل بنیاد شهید به خاطر تغییر و تحول در بنیاد شهید کهگیلویه تقدیر و تشکر کرد و عنوان کرد: انشاالله خداوند متعال اجر و پاداش زحمات مدیر سابق را عطا کند اما مدیری که منصوب شدند سالیان متمادی مسئول بنیاد شهید گچساران، کهگیلویه و باشت بودند و در طول این دوران مسائل سیاسی را وارد این نهاد مقدس نکردند و برای رفع مشکلات جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کردند هم این عزیزان و هم کارمندان از ایشان راضی بودند با روحیه جهادی کار می‌کردند و اهل تعامل با ائمه جمعه، بسیج و سپاه بودند و از مدیران انقلابی و ولایی هستند لذا از مدیرکل محترم بنیاد شهید تقدیر و تشکر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
اقای دولت خواه
شما واقعا این رفتارها را باور پارید
میدانی سیاست
اگه‌ میگن نتیجه پیگیری را هم رسانه ای کنند
نه برا اروم شدن فضای اصلاح طلبان یه مصاحبه بدن
Iran, Islamic Republic of
مگه چه اتفاقی افتاده که استاندار میخواد برخورد قانونی بکنه؟ چرا با هزاران تخلف واضح برخورد نمیشه؟
F . Nasiri
Iran, Islamic Republic of
آخ
خدایا به عنوان سیم خاردار و منطقه استفاده کرده بود
حالا چی میشه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
با این نحوه برخورد کل انتصابات را به عهده استانداری بگذارید اطفا 😅😅😅😅
Iran, Islamic Republic of
وقتی بنیاد شهید با فرزند شهید اینجور برخورد میکنه واقعا توقعی از دیگر ادارات نمی رود خدا شاهد و گواه است که این بنیاد شهید نمی باشد واقعا درسته در دنیای سیاست زیاد است ای کاش دیگه بر سر متولی ایثار وشهادت وفرهنگ آن نمی شد ای کاش به اندازه ای سر سوزنی از سخنان امام وصبیت نامه امام مسولین امروزی از سیاسیون نظامیون انتظامیون عمل میکردند ای کاش این پرده را خدا به حرمت خون شهدا کنار میزد ای کاش خدا ستار العیوب نبود ای کاش خدا هر روز نیات وعملکرد انسانها را به جای اخبار های شبکه ۶ اعمال ونیات مسولین را زیر نویس میکرد ای مسول خداپرست وجود داشتی تا با این پدیده مقابله می کرد
Iran, Islamic Republic of
از استاندار محترم که حقیقت خودش هم از استانداران بسیار ضعیف در طول انقلاب اسلامی در استان می باشد و از رئیس سازمان مرکزی بنیاد شهید کشور که انصافا آقای شهیدی از این مدیر کلش بسیار ضعیف تر می باشد به حرمت خون شهدا با این که با این فرزند شهید صورت گرفته برخورد جدی وقاطع صورت گیرد واگر انجام نشود منتظر .دیگر خانواده های شهدا در دیگر ادارات باشید حرمت امامزاده را باید متولیش نگهدارد خدایا به حرمت خون شهدا خودت جواب را بده البته باید .خوشحال باشه افراد می باشد خدا بنگرید گلبانگ دنانه و جی شهبازون
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
علی پرواز .م معناست
تقی
Iran, Islamic Republic of
پرواز خودش با اصلاحطلبان برخورد میکند و عزلشان میکند و برای دولتخواه دلسوزی میکند هر کس این مطلب را قبول کند . مگه پوزش اتش سودا طرفداران قرص دولت نبودند پرواز خودش عزلشان کرد مگه فتاحی مرادپور و نیکبخت اصولگرا نیستند پرواز منصوبشان کرد. کافی است جناب پرواز
مهران
Iran, Islamic Republic of
ای پرواز خیلی ادعاش ایابو
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای پرواز به علت بی تدبیری.ت داره به فنا میره لطفا استان را به حاشیه نکشلنید
سعید
Iran, Islamic Republic of
بالاخره هر مدیری این حق را داره که مدیران زیر مجموعه اش بهاش هماهنگ باشن معلوم نیست شاید شریعت پور خیلی بهتر از عدالتخواه باشه
Iran, Islamic Republic of
با سلام برداشتن یک مدیر شهرستانی این همه هیاهو نمی خواهد به اقتصاد مردم برسید معلومه این آقای دولت خواه احترام. و فقط سیاست بازی ملاک کار ایشان بوده
ح س
Iran, Islamic Republic of
تمام مشکلات اقای استاندار ومدیر کل سیاسی است تا کجا میخواهید بروید
محمد
Iran, Islamic Republic of
استان را بهم نریزید مدیر سیاسی
رحمان
Iran, Islamic Republic of
سلام
هر مدیرکلی حق تغییر مدیران میانی و پایه خود رو داره و ربطی به استاندار نداره. بعدشم خداوکیلی اصلاحطلبی و مبحث. هیچ سنخیتی باهم ندارن. نقطه مقابل خواست خانواده های شهداست. خواهشاً این یک نهاد انقلابی.جوری میگن سیاستهای دولت که آدم از خنده روده بر میشه
حیدر
Iran, Islamic Republic of
پشت پرده این حمایت ها چه خبره که این همه به یک مدیرجسور که شخصا در تعویض مدیرشهرستان به هیچ سفارشی توجه نکرده حمله میشود.
محمد طاهر
Iran, Islamic Republic of
آقای پرواز ....کدوم دولت؟کدوم شعار؟مگه از جزء. و بدبختی چیزی عاید مردم شده؟برادر من بگذارید نیروهای توانمند امثال آقای شریعت پور و دیگر دلسوزان مردم بیایند و حداقل گرهی از مشکلات مردم باز کنند..به خدا مردم دیگه به هیچ کسی اعتماد ندارند
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای پرواز مدیر کل را با اختیارات گذاشتن مدیر کل اگه مدیر کل باید از دیگران دستور بگیرد مدیر کل نیست دیگه بسه دیگه تمام شد. وقتی میرین خونه یکی
دادال
Iran, Islamic Republic of

پرواز کیه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1