کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در واکنش به عزل رئیس بنیاد شهید کهگیلویه مطرح شد

«پرواز» با «دولتخواه» دیدار کرد / عزل رئیس بنیاد شهید کهگیلویه نسنجیده بود / استاندار خواستار بررسی موضوع شد

16 آذر 1397 ساعت 21:48

پرواز عزل دولتخواه را نسنجیده و خلاف شعارهای دولت دانست و ادامه داد: بانیان بدانند، این حرکت نسنجیده آنان، بیش از تلاش‌های چندین ساله دلواپسان و مخالفان دولت موجب سرخوردگی و ناامیدی طرفداران اصیل دولت شد!


پس از عزل جنجالی «کمال الدین دولتخواه» مدیر سابق بنیاد شهید کهگیلویه به علت اختلافات پیش آمده میان وی و مدیر کل، علی پرواز مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری در منزل دولتخواه با وی دیدار کرد، این عزل را نسنجیده خواند و گفت: این اقدام موجب نا امیدی طرفداران اصیل دولت شد که استاندار خواستار بررسی دقیق موضوع است و قطعاً با عاملان برخورد قانونی می‌شود.
مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری در این دیدار اظهار کرد: کمال الدین دولتخواه در عرصه مدیریت، رنگ بنفش و نماد دولت تدبیر و امید و اصلاحات در استان بود که کسانی با ندانم کاری به تخریب نماد دولت پرداختند و باید در بستر قانون تاوان پس بدهند.
علی پرواز با بیان اینکه معاون سیاسی و مدیر کل حوزه استانداری تذکرات لازم را پیش از این اقدام داده بودند، تصریح کرد: استاندار نیز دستورات لازم را برای مدیران مربوطه ابلاغ کردند، خواستار بررسی دقیق موضوع شد که قطعاً با عوامل این اقدام به شکل قانونی برخورد خواهد شد.
پرواز عزل دولتخواه را نسنجیده و خلاف شعارهای دولت دانست و ادامه داد: بانیان بدانند، این حرکت نسنجیده آنان، بیش از تلاش‌های چندین ساله دلواپسان و مخالفان دولت موجب سرخوردگی و ناامیدی طرفداران اصیل دولت شد!
وی مدیران کل، فرمانداران و بخشدران استان را خطاب قرار داد و افزود: مراقبت باشید با اقدامات خود، مهمات شلیک مخالفان دولت، به نمادهای دولت در استان و شهرستان‌ها را تدارک نبینید.
مدیر کل سیاسی انتخابات استاندار بیان کرد: دولت‌ها با سیاست‌های اعلان شده و رای اکثریت مردم به قدرت می‌رسند و این مردم هستند که حق مطالبه گری دارند.
پرواز گفت: حق مطالبه گری مردم را باید پاس داشت و عزیز شمرد، شایسته است وفای به عهد داشته باشیم، وفای به عهد شرافت و مردانگی می‌خواهد که متاسفانه برخی ندارند!
 وی در پایان با استناد به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه «فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» حفظ حرمت خانواده شهدا را از مهم‌ترین اصول اساسی نظام و انقلاب دانست و مطرح کرد: «دولتخواه» فرزند و از خانواده شهداست که این گونه رفتار با وی در خورشان نبود.
 به گزارش کبنا از دهدشت، چهارشنبه 14 آذرماه، مراسم تودیع جنجالی کمال الدین دولتخواه رئیس سابق بنیاد شهید کهگیلویه به دلیل اختلافات وی با مدیر کل در دهدشت برگزار شد.
این آئین در حالی برگزار شد که دولتخواه مدیر سابق بنیاد شهید کهگیلویه از زیر پوست بنیاد شهید و سیاست پنهان آن و هم باند بودن با «رئیسی» خبر داد و گفت: هیچ گونه از سیاست‌های دولت در بنیاد شهید اجرایی نمی‌شود، همچنین نصب تابلو و جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار تمثال شهدا در دهدشت، باج ندادن به نماینده کهگیلویه بزرگ را از دلایل اصلی تودیع خود دانست و گفت: نیروی‌های انتظامی بدانند که با انتخاب امروز، بنیاد شهید وارد فاز انتخابات آینده می‌شود و کسانی آمده‌اند که جاده صاف کن یک نماینده خاص هستند!
ظهر امروز نیز امام جمعه قلعه رئیسی که از منتقدان انتصاب دولتخواه به عنوان رئیس بنیاد شهید کهگیلویه بود در خطبه‌های نماز جمعه از مدیرکل بنیاد شهید به خاطر تغییر و تحول در بنیاد شهید کهگیلویه تقدیر و تشکر کرد و عنوان کرد: انشاالله خداوند متعال اجر و پاداش زحمات مدیر سابق را عطا کند اما مدیری که منصوب شدند سالیان متمادی مسئول بنیاد شهید گچساران، کهگیلویه و باشت بودند و در طول این دوران مسائل سیاسی را وارد این نهاد مقدس نکردند و برای رفع مشکلات جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کردند هم این عزیزان و هم کارمندان از ایشان راضی بودند با روحیه جهادی کار می‌کردند و اهل تعامل با ائمه جمعه، بسیج و سپاه بودند و از مدیران انقلابی و ولایی هستند لذا از مدیرکل محترم بنیاد شهید تقدیر و تشکر می‌کنم.


کد مطلب: 405159

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405159/پرواز-دولتخواه-دیدار-عزل-رئیس-بنیاد-شهید-کهگیلویه-نسنجیده-استاندار-خواستار-بررسی-موضوع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1