کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حادثه تروریستی چابهار:

دشمن با حرکت کور تروریستی چابهار و ریختن خون شهید رنجبر راه به جایی نمی‌برد

16 آذر 1397 ساعت 17:43

اینجانب این حادثه تلخ و تروریستی را به ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف و متحد استان سیستان و بلوچستان، استاندار محترم آن استان و همچنین خانواده معظم شهید داریوش رنجبر تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.


علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه تروریستی چابهار و شهادت یکی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیی صادر کرد.
به گزارش کبنا، علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه تروریستی چابهار و شهادت یکی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیی صادر کرد.
در این پیام آمده است: حادثه تروریستی چابهار که به شهید و زخمی شدن تعدادی از هموطنان مظلوم و بیگناه به ویژه یکی از فرزندان غیور و قهرمان استان کهگیلویه و بویراحمد به دست مرتجعان و کوردلان زمان منجر شد، موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
در این پیام تاکید شده است: بی‌شک اینگونه اقدامات خرابکارانه و تروریستی که با چراغ سبز ابرقدرتهای غرب و ایادی دست نشانده در منطقه به وقوع می‌پیوندد با  هدف ایجاد تفرقه و نا امن کردن منطقه انجام می شود و یقینا اینگونه اقدامات غیر انسانی که زنان،کودکان و مردم بیگناه را هدف قرار می دهد محکوم به شکست بوده و ره به جایی نخواهد برد.
در پایان پیام استاندار آمده است: اینجانب این حادثه تلخ و تروریستی را به ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف و متحد استان سیستان و بلوچستان، استاندار محترم آن استان و همچنین خانواده معظم شهید داریوش رنجبر تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.


کد مطلب: 405154

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405154/دشمن-حرکت-کور-تروریستی-چابهار-ریختن-خون-شهید-رنجبر-راه-جایی-نمی-برد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1