تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۴۰۵۱۵۴
پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حادثه تروریستی چابهار:

دشمن با حرکت کور تروریستی چابهار و ریختن خون شهید رنجبر راه به جایی نمی‌برد

۰
کبنا ؛علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه تروریستی چابهار و شهادت یکی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیی صادر کرد.
به گزارش کبنا، علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه تروریستی چابهار و شهادت یکی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیی صادر کرد.
در این پیام آمده است: حادثه تروریستی چابهار که به شهید و زخمی شدن تعدادی از هموطنان مظلوم و بیگناه به ویژه یکی از فرزندان غیور و قهرمان استان کهگیلویه و بویراحمد به دست مرتجعان و کوردلان زمان منجر شد، موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
در این پیام تاکید شده است: بی‌شک اینگونه اقدامات خرابکارانه و تروریستی که با چراغ سبز ابرقدرتهای غرب و ایادی دست نشانده در منطقه به وقوع می‌پیوندد با  هدف ایجاد تفرقه و نا امن کردن منطقه انجام می شود و یقینا اینگونه اقدامات غیر انسانی که زنان،کودکان و مردم بیگناه را هدف قرار می دهد محکوم به شکست بوده و ره به جایی نخواهد برد.
در پایان پیام استاندار آمده است: اینجانب این حادثه تلخ و تروریستی را به ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف و متحد استان سیستان و بلوچستان، استاندار محترم آن استان و همچنین خانواده معظم شهید داریوش رنجبر تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1