تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۰۵۱۵۲

امام جمعه قلعه‌رئیسی به سفر «معصومه ابتکار» واکنش نشان داد؛ مشکلات با لباس محلی برطرف نمی‌شود / کنایه سنگین «صلواتی» به تغییر مدیر بنیاد شهید کهگیلویه

۴
۰
امام جمعه قلعه‌رئیسی به سفر «معصومه ابتکار» واکنش نشان داد؛ مشکلات با لباس محلی برطرف نمی‌شود / کنایه سنگین «صلواتی» به تغییر مدیر بنیاد شهید کهگیلویه
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مشکلات استان با پوشیدن لباس محلی در ادارات برطرف نمی شود.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به ادامه اصول عقاید اصل معاد اشاره و در خصوص تجسم اعمال در عالم برزخ و قیامت به مطالبی اشاره کرد.
امام جمعه قلعه رئیسی به پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و تصریح کرد: در این پیام رهبر معظم انقلاب آموزش و پرورش را مورد خطاب قرار دادند و به جنبه تربیتی نماز برای نسل جوان اشاره که آموزش و پرورش می تواند در این عرصه اثرگذارترین باشد.
وی گفت: در سطح استان فرهنگ نماز و نماز جماعت بایستی از خانواده شروع شود و به نماز اهمیت بدهند و بچه ها را با فضای مسجد آشنا کنند.
وی افزود: مساله نماز بایستی اولویت برنامه ها مدیریت آموزش و پرورش در سطوح مختلف استان باشد لازمه اینکار اهتمام معلمان و مدیران مدارس به این فریضه الهی است کار اصلی مدرسه تربیت نمازخوان است این مهم با استفاده از ظرفیت معلمان و مدیران با تفکر انقلابی و روحیه جهادی و ولایی محقق می شود.
صلواتی وضعیت نماز در بعضی از اداره‌ها و نهادهای استان را نگران کننده دانست و تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اجازه دادند کارکنان و کارمندان به مدت ۲۰ دقیقه نماز اول وقت بخوانند اما متاسفانه در وقت اذان در نمازخانه های بعضی ادارات مدیران و کارکنان و کارمندان حضور ندارند این سهل انگاری و سبک شمردن نماز است که انتظار است استاندار محترم به این موضوع توجه کنند و تذکرات لازم را به مجموعه ادارات و نهادها داشته باشند.
وی با بیان اینکه فرهنگ نماز بایستی از خانواده، آموزش و پرورش و ادارات و نهادها شروع شود خاطرنشان کرد: ای کاش می دانستیم مسئول ستاد اقامه نماز استان چه کسی است و چه برنامه هایی دارد و نقش و عملکرد این نهاد در ترویج فرهنگ نماز چیست؟.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه اگر قرار است مسؤولی از مسؤولان کشوری به این استان بیاید لااقل به مناطق محروم استان برود یادآور شد: انتظار مردم این است حال که مدیران کشوری به این استان می آیند مسئولان ایشان را به مناطق محروم می بردند تا درد و رنج و محرومیت زنان استان را متوجه می شد، ای کاش خانم ابتکار را به سیلاب و کلوار می بردید، ای کاش ایشان را به دیشموک و قلعه رئیسی می آوردید تا درد و رنج و محرومیت همراه با نجابت و تلاش آنان را برای بدست آوردن  لقمه نان و مایحتاج زندگی خویش در کنار همسر فداکار او را متوجه می شدند.
صلواتی با بیان اینکه مگر استان جای تفریح و آموزش نان محلی پزی است بیان کرد: مگر درد و مشکل استان و ادارات پوشیدن یا نپوشیدن لباس محلی است؟ مگر اینها درد مردم راحل می کند؟ این برنامه ها باعث می شود مردم احساس کنند مسئولان و مدیران از درد و رنج آنان بی خبرند و این باعث ناامیدی دلسردی آنان می شود.
وی در ادامه از مدیرکل بنیاد شهید بخاطر تغییر و تحول در بنیاد شهید کهگیلویه تقدیر و تشکر کرد و عنوان کرد: انشاالله خداوند متعال اجر و پاداش زحمات مدیر سابق را عطا کند اما مدیری که منصوب شدند سالیان متمادی مسئول بنیاد شهید گچساران، کهگیلویه و باشت بودند و در طول این دوران مسائل سیاسی را وارد این نهاد مقدس نکردند و برای رفع مشکلات جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا از همه ظرفیت ها استفاده می کردند هم این عزیزان و هم کارمندان از ایشان راضی بودند با روحیه جهادی کار می کردند و اهل تعامل با ائمه جمعه، بسیج و سپاه بودند و از مدیران انقلابی و ولایی هستند لذا از مدیرکل محترم بنیاد شهید تقدیر و تشکر میکنم.
در پایان نماز جمعه این هفته شهر قلعه رئیسی از طرف امام جمعه قلعه رئیسی به ایمان قنبری معلم برتر جشنواره فیلم رشد که توانست فیلمی با نام هابیل و قابیل در روستای چم لپو با کمترین امکانات تهیه کنند و  رتبه برتر را کسب کند با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خانواده شهدا چه بدی به شما کرده که توی این استان تنها فرزند شهیدی که پست کوچکی در یک شهرستان داشت از عزلش وبه خاطر عزلش از یک مدیر تقدیر وتشکر میکنی حداقل بنیاد شهید باید متعلق به خانواده شهدا باشد که نیست حق اقتضا می کند که مدیریت وکارکنانش از فرزندان شهدا وجامعه ایثارگری باشد که نیست تقدیر تشکرت از مدیر کلی که بسیار بسیار ضعیف است از در این نهاد مقدس است ضمن اینکه آقای شریعت پور آدم خوبی است .
لوداب
Iran, Islamic Republic of
رئیس سابق بنیادشهیدکهگیلویه فرزندشهیدهستندشماچه نقشی درشکل گیری دارید؟آقاجان رئیس سابق رادرکودکی کشیده اندآیاشماچنین دردی رامیتوانی احساس کنی؟
فرزندشهید
Iran, Islamic Republic of
مگه حضرتعالی بافرزندان شهداء مشکل دارین
Iran, Islamic Republic of
حاجی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1