تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۰۵۱۴۹
امام جمعه موقت یاسوج:

جنبش دانشجویی مراقب باشد تا از انحرافات جلوگیری شود

۰
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج گفت: انصارالله یمن نشان داده که حزب‌الله دیگری است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان صفات متقین اظهار کرد: مسلمان واقعی اهل زیاده‌روی در کارها نیست و با تکبر رفتار نمی‌کنند.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: مومنین از محرمات چشم پوشی می‌کنند و این مختص به یک جنس نیست و به همه مردان و زنان دستور داده می‌شود.
وی افزود: مومنین گوش خود را برای شنیدن علوم نافع باز می‌کنند و علوم غیر نافع را نمی‌شنوند چه برسد به موسیقی‌های آن چنانی و غیبت‌ها و تهمت‌ها و اگر به چنین چیزهایی گوش ندهیم هرگز آسیب‌های اجتماعی در جامعه نخواهیم داشت.
امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با دعوت دوباره به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های مختلف هفته اظهار کرد ۱۶ آذر روز دانشجو نامگذاری شده و در پی کودتای ننگین ۲۸ مرداد سال ۳۲ و بازگشت دوباره شاه فراری و گذشت چهار ماه از این کودتا انحرافات زیادی شروع شد که بازگشت استعمار و از بین رفتن صنعت ملی نفت از این اتفاقات بود.
وی گفت: وقتی قرار شد نیکسون در همان سال وارد کشور شود جنبش دانشجویی برای عزت کشور به حرکت درآمد و اعتراضات باعث شد که تعدادی از دانشجویان را به پای رییس جمهور آمریکا قربانی کنند چرا که دانشجویان مخالف وابستگی و از بین رفتن عزت کشور بودند که از شاخص‌های جنبش واقعی دانشجویی مقابله با آمریکاست اما می‌بینیم که جریانات آمریکایی داخل و خارجی کشور کلیت جنبش دانشجویی را به نفع جریان غربگرا مصادره می‌کنند.
وی با بیان اینکه که جنبش دانشجویی باید مراقب باشد تا از انحرافات جلوگیری شود اظهار کرد: کلید سازندگی کشور بنا به فرموده امام و رهبری در دست دانشجوی انقلابی و با بصیرت است.
امام جمعه موقت یاسوج به اجلاس نماز و پیام رهبری اشاره کرد و گفت: مهمترین محور پیام رهبری توجه هر چه بیشتر به نماز و ادای صحیح نماز بود تا همراه با خضوع و خشوع باشد و اینگونه از ناهنجاری‌ها در جامعه جلوگیری می‌کند.
خاضع در ادامه به محور دیگر پیام رهبری به این اجلاس یعنی جنبه تربیتی نماز اشاره کرد که در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید نماز نهادینه شود و خانواده‌ها باید برای ترویج نماز در جامعه بسیج شوند و طبق رهنمودهای رهبری نماز به همه اعمال دیگر روح می‌دهد و آن ها را کارآمد می‌کند.
وی به بسته شدن پرونده جرج بوش پدر اشاره کرد و گفت: او هم به ریگان و مک‌کین پیوست و سایر دشمان انقلاب اسلامی هم این مسیر را طی می‌کنند و جمهوری اسلامی همچنان زنده و پویا به راه خود ادامه می‌دهد.
امام جمعه موقت شهر یاسوج به سیاست‌های جنایتکارانه امریکا در دوره جرج بوش پدر اشاره کرد و گفت: از جمله حمله به هواپیمای مسافربری ایران و راه‌اندازی جنگ در خاورمیانه بود.
وی به جنگ نابرابر در یمن توسط آل سعود و با همکاری هم پیمامان آن‌ها اشاره کرد و گفت: در این چهار سال فاجعه بزرگ رخ داده و از سوی مجامع جهانی کاری انجام نمی‌شود و بیش از ۸ میلیون در معرض جان باختن قرار دارند و جامعه جهانی که مدعی حقوق بشر است تمام این جنایت‌ها را می‌بینند و نه تنها ساکت می‌مانند بلکه کشتار این ملت را تشویق می‌کنند اما مردم سرنوشت خود را رقم خواهند زد.
وی با بیان این که به زعم خودشان می‌خواهند اجازه ندهند حزب‌الله دیگری در منطقه شکل بگیرد خاطرنشان کرد: انصارالله کار خود را انجام داده و حزب‌الله دیگری در منطقه شده است.
خاضع هدف دیگر جنگ یمن را ایجاد فرسایش در محور مقاومت و تنفس دادن به رژیم جعلی صهیونیستی دانست تا به زعم خود بتوانند به آرامش این رژیم کمک کنند.
وی به توان موشکی ایران اشاره کرد و گفت: اگر این توان را نداشتیم به مانند سوریه و عراق و یمن هر کاری می‌خواستند به سر ما می‌آوردند همچنان که جنگ هشت ساله‌ای را علیه ما راه انداختند و آن جا توانستیم خود را به دشمنان دیکته کنیم و امروز هم با قدرت موشکی و دفاعی خود و با قدرت چانه‌زنی که داریم در برابر باج خواهی‌ها خواهیم ایستاد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1