کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حادثه تروریستی اتفاق افتاد

شهادت یک کهگیلویه و بویراحمدی در چابهار / خرمدل: توسل به ترور به معنای شکست است

16 آذر 1397 ساعت 13:26

سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت یکی از فرزندان استان در حادثه چابهار پیام تسلیتی صادر کرد.


یکی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در حادثه تروریستی چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در همین خصوص فرمانده و دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است: پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشت و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.
بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والا مقام خصوصا حضرت آقا سید الشهدا ء (ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی بهرمند گردید.
شهادت سروان داریوش رنجبر از شهدای تروریستی چابهار را به محضر امام زمان، رهبر معظم انقلاب، ملت اسلامی ایران و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده آن شهید والامقام تسلیت می‌گوییم.
توسل به ترور به معنای شکست است
سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان در گفت‌وگویی با تسلیت حادثه تروریستی چابهار به پیشگاه رهبری معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی و به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت سروان داریوش رنجبر را تسلیت گفت.
وی با بیان این که شهید رنجبر به مانند 1800 شهید دیگر استان افتخاری بزرگ برای کهگیلویه و بویراحمد برای همه دوران است افزود: جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  همه جا از کناره‌های نیلگون خلیج همیشه فارس تا مرزهای شرقی و غربی کشور حضور پر صلابتی داشته و دارند و در هر زمان و مکان آماده جانفشانی برای این آب و خاک به امر ولی خود هستند.
خرمدل با بیان رشادت‌های جوانان استان در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های دیگر بعد از آن گفت: هیچ گاه حماسه پد خندق  و دلاورمردی گردان‌های استان در عملیات والفجر 8 و دیگر عملیات‌ها از یاد نخواهد رفت که جوانان استان چگونه با دست خالی حماسه‌ها آفریدند.
فرمانده سپاه فتح استان افزود: مگر می‌شود حماسه فرزندان استان در قالب تیپ خط‌شکن 48 فتح را در میدان‌های نبرد از جمله در حماسه مقابله با گروهک پژاک فراموش کرد.
وی با یادی از شهیدان مبارزه با پژاک و سایر شهدای استان که در مقابله با گروهک‌ها و اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند اظهار کرد: چهره‌های نورانی و بهشتی آن شهیدان والامقام بهترین الگو برای نسل کنونی است تا میراث فداکاری و جانفشانی را که نسل به نسل در این استان به دست آن‌ها رسیده حفظ کنند.
خرمدل با اشاره به حادثه تروریستی چابهار با بیان این که اگر دشمن مستاصل نمی‌شد هیچ‌گاه تصمیم به انجام چنین حرکت وحشیانه‌ای نمی‌گرفت افزود: توسل به ترور به معنای شکست است که دشمن در این چهل سال برای خالی کردن کینه و عقده خود دست به چنین حرکت‌های ناجوانمردانه‌ای زده است.
فرمانده سپاه فتح استان با تسلیت شهادت شهید داریوش رنجبر از جانب خود و مجموعه سپاه استان به خانواده شهید و همچنین همه خانواده‌های شهدای استان و جامعه ایثارگری و عموم مردم کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این حرکت‌های کور تنها به وحدت و اتحاد هر چه بیشتر مردم منجر می‌شود.


کد مطلب: 405148

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405148/شهادت-یک-کهگیلویه-بویراحمدی-چابهار-خرمدل-توسل-ترور-معنای-شکست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1