تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۵۱۴۷
چرا تاجگردون حاضر به مناظره نمی‌شود؛

سکوت تاجگردون و نزول آرمانگرایان اصلاحات

علی صالحی
۱۰
۰
سکوت تاجگردون و نزول آرمانگرایان اصلاحات
کبنا ؛متن ارسالی: در چند روز اخیر تحلیل‌های متفاوت و متقارنی از سوی یاران و دوستان و هم فکران دکتر تاج گردون دیدیم و خواندیم، که هر کس با نگاه خود به این مسئله نظریاتی بیان می‌داشت که عمده‌ترین این تحلیل‌ها به استراتژی هدایت خواه  برای مطرح کردن در راس ساحت سیاست استان و آمادگی خود و عکس العمل پیش از موعود در رقابت برای مجلس یازدهم پرداخته بود، که این بار با توجه با مسائل پیش آمده شاهد تغییرات اساسی در نگرش این کاپیتان اصولگرایی برای بازی در انتخابات ۹۸ هستیم، ژنرال این بار با برسی به دو کلیت اساسی وارد میدان می‌شود که با پشت گرمی مریدانش وارد این گود شده  ، اول اینکه ایشان با تور مالی آستان قدس رضوی در فقر مردم محروم رخنه کرده و سعی در جذب نگرش این قشر مستضعف به سمت خود دارد، دوم اینکه ایشان با توپ نطق و مناظره در موقعیت مناسب به یکی از شاخص‌ها و شخصیت‌های  اصلاح طلبان دارای جایگاه استان شلیک کرد و او را با کلامی مذموم به یک پیکار دعوت کرد.
که این خودپرستی و خودبینیِ هدایت خواه نه تنها شخص تاج گردون، بلکه شالده اصلاح طلبان را هدف قرار داده است و نیتی جز تحقیر و تضعیف اصلاح طلبان استان در نگرش جامعه ندارد که قطعاً با پروگرام ویژه‌ای به تاج گردون تاخته است تا با اهرم توانای خود چهره ملی اصلاح طلبان را در یک جَدل درون دانشگاهی مغلوب نماید.
حال پرداختن چَند از نزدیکان و خیرخواهان و هم سگال‌های دکتر تاج گردون به نظریات هدایت خواه چیزی را تغییر نمی‌دهد و تنها صورت مسئله را پاک می‌کند، که در این صورت باید گفت که عَلم هدایت خواه در این جدل  بالا می‌رود.
شاید که تا امروز عده‌ای پندارند که فعالیت‌های رسانه‌ای دکتر تاج گردون موجب  عقب گرد و انزوای هدایت خواهست ولی این برای او تاختنی بود که با باخت رقیب همراه شد و به میدان داری او اتمام یافت.
پس چرا دکتر تاج گردون سکوت اختیار کرد؟ و با این جایگاه سیاسی و این پایگاه مردمی از  مناظره با هدایت خواه امتنا می‌کند؟
قطعاً دست دکتر تاج گردون در تلاش برای توسعه استان به مراتب پرتر از هدایت خواهست، و مقبولیت او نزد عموم فراتر از هدایت خواه است پس چرا با چنین موقعیتی باید در این موقع که اصلاح طلبان به او احتیاج دارند و به اقتضای شرایط موجود جریان اصلاح طلبی در استان پا پس کشد؟
مگر  هدایت خواه چقدر قدرت دارد  که دکتر تاج گردن طاقت حملات او را نداشته و سکوت را به مباحثه و  مقابله با هدایت خواه ترجیح می‌دهد؟
مطمعئنا این فرصتی است که هم اصلاح طلبان را با هر نگاهی به هم پیوند زند و از دوگانگی‌های ناهمگون بویراحمدی و گرمسیری نجات دهد وبیرون کشد هم به تکتازی های هدایت خواهی ها پایان دهد و اعتماد و اعتنای جامعه را به این جریان دو چندان کند.
که مناظره با کاپیتان اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد باعث تجدید اثرپذیری بخش اعظمی از اصلاح طلبان برای حراست از آرمان‌های خود می‌کند و عطای خدمت را به لقای این جریان دوچندان می‌کند.
بلکه با احوال دکتر تاج گردون مجال درستی برای این مناظره نبود ولی گاهن برای حفاظت از جریان باید مانعی شد برای تعرض کلام  کسی که سالهاست با بدگویی و شماتت به این جریان می‌تازد، و با هر لهن، لفظی به بزرگان این جریان برچسپ شِرک، منافق، خائن می چسپاند و از هیچ کس واهمه‌ای ندارد.
بلکه کلام هدایت خواه خالی از کدورت وخصومت نیست و بیانی  به دور از  اخلاق و ادب در وصف شخصیتی همچون دکتر تاج گردون که حوزه انتخابیه محدود مانده‌اش را به توسعه محور رسانیده داشت.
ولی سکوت دکتر تاج گردون نه تنها باعث نزول آرمانگرایان جریان اصلاحات می‌شود بلکه باعث انگیزه‌ای برای تندرویان خواهد بود.
---------------
علی صالحی
---------------
نام شما

آدرس ايميل شما

وود
Romania
خداوکیلی خودت فهمیدی چی گفتی
Iran, Islamic Republic of
کدام توسعه رسانده است نه تاجگردون ن هدایت خواه هر دو مثل هم هستن وسلام
Iran, Islamic Republic of
سلام نویسنده محترم اگر خیلی بهش مطمینی پس بگو بیاد مناظره
Iran, Islamic Republic of
جناب صالحی شما چرا همیشه رقیب را یا بی فکر و ... معرفی میکنید و دست بالای هدایت خواه را به مثابه یک عیب جلوه میدین اما هزاران عیب عیان جبهه را طور دیگر بروز میدین؟؟؟ مشخصه اضطراب باعث شده که اینطور علیه هدایت خواه صحبت کنید. و این نوشته معلوم کرده چقد ذهنتون مشغول عملکرد هدایت خواه شده.
Iran, Islamic Republic of
قصدهدایت خواه ازاول هم تشنج زایی بودوهمیشه همین روش روداشتن قصدش ازمناظره هم همینه!ولی تاجگردون که درگیربودجه سال اینده است بهترهمینه که خودشودرگیراین حاشیه هاورقابت های استانی نکنه!
علی
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه و طیف همفکرش در سراسر کشور ، سالیان سال است که به بهترین و کارآمدترین مدیران دولتهای پس از انقلاب میتازند و از هرگونه هجمه ابا ندارند . مناظره چه سودی برای جامعه دارد؟ بگذارید آنها مثل دیگرشان فکر کنند در میدان مناظره هم پیروزند ، بگذارید در خودشان بسوزند و بسازند . من فکر میکنم بهترین پاسخ تاجگردون به هدایتخواه و یارانش ، سکوت است . ۴۰ سال است که حرف میشنویم ، چه سود ؟ نتیجه انهمه حرف در مقاطع و زمانها و مناسبتهای مختلف چه بود و چه هست ؟ هیچ مناظره و بحثی نتیجه عملی نداشته و ندارد . هدایتخواه توبره جمع اوری رای را به یمن آستان قدس رضوی برداشته و به هرشکل ممکن میخواهد جایگاه از دست داده را بدست آورد .
Iran, Islamic Republic of
بله .وقت دکترتاجگردون طلاست خدایی وبایدصرف امورات کشوری شود وحیفه که بخوادزمانش راصرف کاربیهوده کنه
دنا بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی من که نمیدانم چه نوشته ...... حالا یه کم ساده تر مینوشتی خبری میشد ؟؟؟؟ ساده بنویسید تا گفتارتان قابل فهم باشد
نادر
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون چرا مناظره نمی کنید
شما که در این چند سال از هر فرصتی استفاده کردید تا مردان حوزه خود را در راس حرم مدیریتی استان قرار دهید
و استاندار را هم که یکه و تنها انتخاب کردید
در مجلس هم رئیس مهمترین کمیسیون و نبض اقتصاد کشور را در دست داری
مطمئنا اطلاعات و امار خوبی دارید پس چرا مناظره نمی کنید
دقیقا به خاطر دارم در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 در مسجد صاحب الزمان دهدشت در مرحله دوم با تمام قدرت به احمدی نژاد تاختی و هنوز یادداشت شما را دارم که من نوشتم بالاتر از سیاهی رنگ نیست و بگذار سیاه باشد و بماند و شما پست و مقامتان به خطر افتاده که .... و اینکه اگر راست می گویید چرا از قبلا نیامدی با جوانان و مردم صحبت کنی
چرا قبلا نیامدی از کروبی که یک لر بود حمایت کنی و حداقل اگر رئیس جمهور می شد 4 نفر از قوم لر وزیر می شد وووو
و حالا که دلار از 2هزار به 17 رسید و خود اعتراف کردید که عده ای در دولت نمی خواهند ....
و تورم در بقیه موارد را هم حتما به گوش شنیده ای پس به حق است جوابو باشی
در عرصه سیاسی هم ما معلوم نشد با جناب عرف هستی یا خانواده محترم لاریجانی
از قضیه بی طرف که قرار بود وزیر شود هم که بگذریم و خیلی چیزهایی دیگری که ما مردم فقیر و بی بضاعت و در حسرت خرید یک دستگاه پراید نمی دانیم
و سردمداران اصول گرا من به این تابلو فرش های اصول و اصلاح حداقل در این استان اعتقادی نداشته و طرفدار شخص خاصی نیز نیستم ولی جناب هدایت خواه دعوت به یک مناظره کردند
ایا این موضوع اگر مخاطب ان به جای تاجگردون با این هیمنه اقتصادی و جایگاه اداری شخص دیگری بود باز هم این چنین خم به ابرو می کشیدید
و خیلی مطالب دیگر که چون من و امثال من از زور و زر نصیبی نداریم مطمئنا محکوم به شکستیم و گوش شنوایی نیست چیزی نگوییم
با احترام به شخصیت حقیقی همه مردم ایران
سعید
Iran, Islamic Republic of
که در زمان دوم خرداد رای به ناطق نوری داد چطور حالا شده اصلاح طلب این اصلاح طلبی است یا فرصت طلبی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1