کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا تاجگردون حاضر به مناظره نمی‌شود؛

سکوت تاجگردون و نزول آرمانگرایان اصلاحات

علی صالحی

16 آذر 1397 ساعت 13:00

قطعاً دست دکتر تاج گردون در تلاش برای توسعه استان به مراتب پرتر از هدایت خواهست، و مقبولیت او نزد عموم فراتر از هدایت خواه است پس چرا با چنین موقعیتی باید در این موقع که اصلاح طلبان به او احتیاج دارند و به اقتضای شرایط موجود جریان اصلاح طلبی در استان پا پس کشد؟


متن ارسالی: در چند روز اخیر تحلیل‌های متفاوت و متقارنی از سوی یاران و دوستان و هم فکران دکتر تاج گردون دیدیم و خواندیم، که هر کس با نگاه خود به این مسئله نظریاتی بیان می‌داشت که عمده‌ترین این تحلیل‌ها به استراتژی هدایت خواه  برای مطرح کردن در راس ساحت سیاست استان و آمادگی خود و عکس العمل پیش از موعود در رقابت برای مجلس یازدهم پرداخته بود، که این بار با توجه با مسائل پیش آمده شاهد تغییرات اساسی در نگرش این کاپیتان اصولگرایی برای بازی در انتخابات ۹۸ هستیم، ژنرال این بار با برسی به دو کلیت اساسی وارد میدان می‌شود که با پشت گرمی مریدانش وارد این گود شده  ، اول اینکه ایشان با تور مالی آستان قدس رضوی در فقر مردم محروم رخنه کرده و سعی در جذب نگرش این قشر مستضعف به سمت خود دارد، دوم اینکه ایشان با توپ نطق و مناظره در موقعیت مناسب به یکی از شاخص‌ها و شخصیت‌های  اصلاح طلبان دارای جایگاه استان شلیک کرد و او را با کلامی مذموم به یک پیکار دعوت کرد.
که این خودپرستی و خودبینیِ هدایت خواه نه تنها شخص تاج گردون، بلکه شالده اصلاح طلبان را هدف قرار داده است و نیتی جز تحقیر و تضعیف اصلاح طلبان استان در نگرش جامعه ندارد که قطعاً با پروگرام ویژه‌ای به تاج گردون تاخته است تا با اهرم توانای خود چهره ملی اصلاح طلبان را در یک جَدل درون دانشگاهی مغلوب نماید.
حال پرداختن چَند از نزدیکان و خیرخواهان و هم سگال‌های دکتر تاج گردون به نظریات هدایت خواه چیزی را تغییر نمی‌دهد و تنها صورت مسئله را پاک می‌کند، که در این صورت باید گفت که عَلم هدایت خواه در این جدل  بالا می‌رود.
شاید که تا امروز عده‌ای پندارند که فعالیت‌های رسانه‌ای دکتر تاج گردون موجب  عقب گرد و انزوای هدایت خواهست ولی این برای او تاختنی بود که با باخت رقیب همراه شد و به میدان داری او اتمام یافت.
پس چرا دکتر تاج گردون سکوت اختیار کرد؟ و با این جایگاه سیاسی و این پایگاه مردمی از  مناظره با هدایت خواه امتنا می‌کند؟
قطعاً دست دکتر تاج گردون در تلاش برای توسعه استان به مراتب پرتر از هدایت خواهست، و مقبولیت او نزد عموم فراتر از هدایت خواه است پس چرا با چنین موقعیتی باید در این موقع که اصلاح طلبان به او احتیاج دارند و به اقتضای شرایط موجود جریان اصلاح طلبی در استان پا پس کشد؟
مگر  هدایت خواه چقدر قدرت دارد  که دکتر تاج گردن طاقت حملات او را نداشته و سکوت را به مباحثه و  مقابله با هدایت خواه ترجیح می‌دهد؟
مطمعئنا این فرصتی است که هم اصلاح طلبان را با هر نگاهی به هم پیوند زند و از دوگانگی‌های ناهمگون بویراحمدی و گرمسیری نجات دهد وبیرون کشد هم به تکتازی های هدایت خواهی ها پایان دهد و اعتماد و اعتنای جامعه را به این جریان دو چندان کند.
که مناظره با کاپیتان اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد باعث تجدید اثرپذیری بخش اعظمی از اصلاح طلبان برای حراست از آرمان‌های خود می‌کند و عطای خدمت را به لقای این جریان دوچندان می‌کند.
بلکه با احوال دکتر تاج گردون مجال درستی برای این مناظره نبود ولی گاهن برای حفاظت از جریان باید مانعی شد برای تعرض کلام  کسی که سالهاست با بدگویی و شماتت به این جریان می‌تازد، و با هر لهن، لفظی به بزرگان این جریان برچسپ شِرک، منافق، خائن می چسپاند و از هیچ کس واهمه‌ای ندارد.
بلکه کلام هدایت خواه خالی از کدورت وخصومت نیست و بیانی  به دور از  اخلاق و ادب در وصف شخصیتی همچون دکتر تاج گردون که حوزه انتخابیه محدود مانده‌اش را به توسعه محور رسانیده داشت.
ولی سکوت دکتر تاج گردون نه تنها باعث نزول آرمانگرایان جریان اصلاحات می‌شود بلکه باعث انگیزه‌ای برای تندرویان خواهد بود.
---------------
علی صالحی
---------------


کد مطلب: 405147

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405147/سکوت-تاجگردون-نزول-آرمانگرایان-اصلاحات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1