تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۰۵۱۳۷
راهکار استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای راه‌اندازی مجدد پروازها به یاسوج:

پیشنهاد جالب استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه یاسوج

۵
۱
پیشنهاد جالب استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه یاسوج
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هی نگوییم یاسوج پایتخت طبیعت ایران است چرا که با حرف زدن خالی چیزی عایدمان نمی‌شود گفت: 4 تا پیمانکار با حساب‌های میلیاردی با همکاری هم هواپیما برای یاسوج اجاره کنند
به گزارش کبنا نیوز، نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز و با حضور مسؤولان استانی و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی یاسوج به ریاست علی‌محمد احمدی استاندار در چند دستور کار برگزار شد.
در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد که گزارش مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص داشته‌ها و زیرساخت‌های گردشگری استان را گوش می‌داد، اظهار کرد: این استان برای این که در گردشگری به نقطه مطلوب برسد عزمی جدی می‌خواهد.
مسؤول ارشد اجرایی استان افزود: در شهر یاسوج از گردشگری طبیعی و میراث فرهنگی و تاریخی همه چیز وجود دارد که گردشگر می‌تواند با 48 ساعت ماندن در شهر یاسوج از مواهب لذت ببرد.
وی ادامه داد: اما گردشگر برای حضور در این شهر نیاز به مسافرت آسان و بدون دردسر با هواپیما دارد و ایرلاین‌ها هم به دنبال بازار سهل و آسان و پر جذبه خودشان هستند و کمبود هواپیما و تحریم‌ها هم علاوه بر همه این‌ها مشکلی شده تا فرودگاه‌هایی مثل یاسوج و شهرکرد را که دارای موقعیت خاصی از نظر ارتفاع هستند چندان نپسندند چرا که تیک‌اف و لندینگ برای آن‌ها در چنین فرودگاه‌هایی سخت است.
وی به اقداماتی که بخش خصوصی در سایر استان‌ها در این راستا انجام داده اشاره کرد و گفت: کرمانی‌ها با ماهان و تبریزی‌ها با آتا و شمالی‌ها هم با بوئینگ و بقیه جاها هم به نحو دیگری با سایر ایرلاین‌ها کار می‌کنند.
احمدی با بیان اینکه در حال حاضر این استان 1800 پیمانکار دارد که میلیاردها تومان در حساب برخی از آن‌ها خوابیده اظهار کرد: 4 تا از این پیمانکاران دست به دست هم داده و یک هواپیما برای فرودگاه یاسوج اجاره کنند.
وی با انتقاد از این که در استان دائم می‌گوییم پایتخت طبیعت هستیم و ما بهترین بوم گردی را داریم و بهترین طبیعت از آن ماست، تصریح کرد: الان مشکل این است که نه راه دریایی و نه راه زمینی درست و حسابی و نه راه هوایی داریم و در این مسیرهای زمینی اتوبوس‌هایی رفت و آمد می کنند که مسافرت با آن‌ها خسته کننده است.
مسؤول ارشد اجرایی استان با اشاره به وضعیت خوب فرودگاه یاسوج گفت: فرودگاه یاسوج از نظر آسفالت و باند فرودگاه و سیستم ناوبری و بقیه موارد یکی از فرودگاه‌های درجه یک کشور است اما مشکل یک هواپیما با بیس این فرودگاه است که در اینجا بنشیند.
وی خطاب به بخش خصوصی گفت: برای گردشگری و رشد این صنعت باید فکری برای چنین معضل و کمبودی کنید اما اگر دائم در جلسات بگوییم ما تاریخ و تمدن داریم چیزی عایدمان نمی‌شود.
پس از حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج در 29 بهمن سال گذشته فرودگاه یاسوج تقریبا به حالت تعطیل درآمده و تنها مرکز استانی که در آن پرواز برقرار نیست شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی که واقعا حرف حق را زد سرمایه داران فقط دنبال خرید سکه و دلار نباشند
Russian Federation
چه پیشنهاد دوره قاجاری خوبی بود خخخخ.
اگه همتون تونستید مث تاجگردون یه پرواز ماهان برا مرکز استانتون بیارید اونوقت ادعا داشته باشید.
مطمئن باشید نمیتونید.
احسنت بر دکتر با فهم و درایت
حسین
Iran, Islamic Republic of
انشاالله فرودگاه زودتر راه اندازی بشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا از دولت تدبیر دیگه ناامید شده دست دراز کرده پیش پیمان کارها
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1