تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۴۰۵۱۰۸
آیا لنده کهگیلویه و بویراحمد قلعه گنج کرمان می‌شود

پایلوت لنده و آزمون مدیران / ترسی که شکسته می‌شود

۱
۰
پایلوت لنده و آزمون مدیران / ترسی که شکسته می‌شود
کبنا ؛شهرستان لنده به عنوان طرح پایلوت محرومیت‌زدایی در سطح کشور مصوب شد تا تجربه قلعه گنج کرمان در استان کهگیلویه و بویراحمد تکرار شود. علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که هم اقتصاد می‌داند و هم برنامه را می‌شناسد، ضمن برگزاری جلسات متعدد در خصوص طرح پایلوت لنده، ترتیب سفری را داد که با همراهی جمعی از مسوولان به قلعه گنج برود و از نزدیک خروج شدن این شهر استان کرمان را از محرومیت بررسی کرده باشد.
احمدی از همان ابتدا طرح های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد را شناسایی و با دست گذاشتن بر پروژه‌های که سال‌ها زخم سوء مدیریت‌ها را با خود یدک می‌کشیدند، برای اتمام آنان تلاش کرد.
بعد از سفر استاندار به قلعه گنج کرمان جلسه طرح پایلوت لنده در سالن یک استانداری به ریاست احمدی برگزار شد و در این جسه احمدی گفت: موفقیت بنیاد مستضعفین در قلعه گنج حاصل کار جمعی بود.  اگر همت، عزم و پای کار نبودن همه مسوولان قلعه گنج و استان کرمان از استاندار تا کارمند دبیرخانه در ادارات این منطقه نبود قطعاً بنیاد مستضعفان در این منطقه محروم موفق نمی‌شد، لذا تمام مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد عزم خود را برای رفع محرومیت از لنده جزم کنند.
احمدی اظهار داشت: محوریت اجرای این طرح مردمی باشد و ما موظفیم بسترهای لازم برای تسریع در اجرای امر از سوی بنیاد را ایجاد کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید از قلعه گنج، عنوان کرد: موفقیت بنیاد در این شهرستان حاصل کار جمعی و تلاش سیتمی مجموعه اداری قلعه گنج است.
وی با تاکید بر پای کار بودن تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه مسئولان شهرستان لنده، عنوان کرد: این طرح فرصت مناسبی است که برای آبادانی یکی از مناطق محروم استان به وجود آمده و ما باید تمام امکانات را بسیج کنیم و نشان دهیم که شایستگی بهره برداری از این فرصت‌ها را داریم.
احمدی بر ضرورت هماهنگی بین دستگاهی تاکید کرد و گفت: مدیران استان باید قبل از حضور بنیاد در هر پروژه و طرحی تمامی زوایای مسئله را موشکافی کرده و تجربه و اطلاعات خود را در اختیار مسئولان بنیاد قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: به طور قطع در صورت اجرای اصولی این پایلوت زمینه تولید و اشتغال پایدار در لنده فراهم می‌شود.
نماینده عالی دولت در استان خطاب به مدیران عنوان کرد: هیچ گونه کم کاری از سوی مدیران پذیرفتنی نیست و باید میزان بوروکراسی اداری در اجرای این طرح به حداقل برسد.
وی به شعار بنیاد " کار با مردم برای مردم" اشاره کرد و افزود: عملکرد مدیران باید تحقق عملی این شعار باشد و انتظار می‌رود در جذب اعتبارات و سایر فرصت‌ها همواره پیشگام بوده و سریع عمل کنید.
احمدی با اشاره به دستگاه‌های مربوطه در اجرای این طرح گفت: اقدامات دستگاه‌ها در این خصوص در نشست بعدی به صورت کارشناسی شده رصد و ارزیابی می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از مسوولان خواست تا قدر این فرصت را بدانند و بیان کرد: حضور بنیاد مستضعفان در مناطق محروم فرصت ارزشمندی است، لذا مدیران استان با وحدت و همدلی و پای کار بودن این پیام را برسانند که استان کهگیلویه و بویراحمد شایستگی فرصتی که مقام معظم رهبری و نظام به ما داده را دارد.
وی خطاب به فرماندار و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگز در این راه احساس خستگی نکنید، برای غنیمت شمردن این فرصت شب و روز نداشته باشید و دست از کار نکشید.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر استفاده از فرصت ارزشمند حضور بنیاد مستضعفان در استان و رفع محرومیت از شهرستان لنده گفت: برای عملیاتی شدن و رفع محرومیت از این شهرستان پروژه‌هایی تعریف می‌شود که در صورت به نتیجه رسیدن،  رشد و پایداری منطقه را شاهد خواهیم بود.
احمدی بر لزوم هماهنگی بین دستگاه‌ها تأکید کرد و افزود: در ذهن مدیران این ذهنیت ایجاد نشود که حضور بنیاد مستضعفان فرصتی برای آن دستگاه است، مدیران ما باید برنامه‌ریزی و تلاش کنند که چه کاری انجام دهند تا طرح پایلوت لنده به سرعت اجرا شود.
وی عنوان کرد: از مدیران می‌خواهم دنبال کار مردم باشند، بیاییم اگر استعلامی سه روز بود یک روزه انجام دهیم، اگر کاری دو یا سه ساعت زمان می‌برد در کوتاه‌هترین زمان انجام گیرد تا شعار کار برای مردم محقق شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر دستگاهی در پیگیری امری تعلل و کوتاهی کند با آن دستگاه برخورد می‌شود.
وی عنوان کرد: مسوولان و مدیران استان جلوتر از بنیاد حرکت کنند، اجازه نمی‌دهم مدیری به خاطر ترس، ضعف خود را به سازمان بازرسی و دیوان محاسبات ارجاع و از این فضا استفاده کند، قطعاً این ترس را می‌شکنیم و نمی‌گذاریم این فرصت از دست برود.
احمدی خطاب به مشاور طرح پایلوت شهرستان لنده گفت: در قلعه گنج اقدامات خوبی صورت گرفته اما هنوز نمی‌دانیم که با اقدامات این بنیاد، لنده چه تغییری خواهد کرد، روند کار مشخص شود تا مدیران برای کار کردن بسیج شوند.
اجرای طرح پایلوت لنده آزمونی است که مدیران کهگیلویه و بویراحمد با آن محک زده می‌شوند و پای‌کار بودن، همدلی، مدیریت، توانایی و جَنَم آنها برای همه مردم لنده و استان کهگیلویه و بویراحمد سنجیده و عیان می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب لنده
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار عزیز و محترم و کار بلد و اقتصاد دان انصافا ما که از عملکرد خودتون بسیار راضی هستیم اما لنده را میخوای با این فرماندار از بن بست خارج کنی ؟ جای تعجبه عنایت کنید از مردم شهرستان لنده در رابطه با فرماندار نظر خواهی بفرمائید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1