کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران خبر داد

پرداخت معوقات پزشکان بیمارستان شهید رجایی گچساران تا پايان سال 96

13 آذر 1397 ساعت 15:16

معوقات و مطالبات پزشکان متخصص بیمارستان شهید رجایی گچساران تا پایان سال 96 پرداخت شده است


رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: معوقات و مطالبات پزشکان متخصص بیمارستان شهید رجایی گچساران تا پایان سال 96 پرداخت شده است.
دکتر سید طاهر حسینی با بیان اینکه این معوقات به صورت اوراق به پزشکان پرداخت شده است، عنوان کرد:  شهرستان گچساران به نسبت دیگر شهرهای  کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت مطالبات و معوقات حقوق پرسنل یک گام جلوتر است.
حسینی افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون  پزشکان متخصص بیمارستان شهید رجایی گچساران  معوقات خود را دریافت نکرده اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد  30 پزشک متخصص در زمینه‌های مختلف در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم هستند، تصریح کرد:  این تعداد پزشکان متخصص در بخش‌هایی از جمله ارتوپد، حراج عمومی، رادیولوژی، آزمایشگاه، جراح مغز و اعصاب، جراح گوش حلق و بینی، جراح کلیه و مجاری ادرار، متخصص داخلی، قلب، عفونی، مغز و اعصاب، اعصاب روانی و بخش اورژانس  فعالیت دارند که تا پایان سال 96 معوقات آنها پرداخت شده است.
حسینی  در ادامه به دیگر پرسنل بیمارستان شهید رجایی اشاره و عنوان کرد: همچنین  قریب بر 14 ماه است که کارانه پرسنل شهید رجایی پرداخت نشده است.
وی در ادامه  به بدهی دارویی  اشاره و تصریح کرد: تا کنون مبلغ 700 میلیون تومان در جهت بدهی دارویی و خرید تجهیزات بیمارستانی به صورت اوراق در سالجاری پرداخت شده است.
 حسینی در ادامه به جذب پزشکان  متخصص دیگر  در بیمارستان شهید رجایی گچساران خاطرنشان کرد: پزشکان متخصص از جمله جراح مغز و اعصاب، رادیولوژی، داخلی، چشم، ارتوپدی و بیهوشی به مجموعه بیمارستان شهید رجایی گچساران افزوده شده است.
رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: جذب این تعداد پزشک متخصص برای ارائه بهتر خدمات درمانی در این بیمارستان است.
 


کد مطلب: 405090

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405090/پرداخت-معوقات-پزشکان-بیمارستان-شهید-رجایی-گچساران-پايان-سال-96

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1