کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامي گچساران:

مارکو معروف‌ترین شرور گچساران دستگیر شد

13 آذر 1397 ساعت 14:38

فرمانده انتظامي گچساران از دستگیری سارق شرور قانون‌شکن معروف به مارکو توسط پلیس اين شهرستان خبر داد.


فرمانده انتظامي گچساران از دستگیری سارق شرور قانون‌شکن معروف به مارکو توسط پلیس اين شهرستان خبر داد.
 به گزارش کبنانیوز به نقل از پایگاه خبری‌ پلیس ، سید محمد موسوی   از دستگیری سارق شرور قانون‌شکن معروف به مارکو توسط پلیس  این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی گچساران گفت: در پی اطلاع از طریق منابع محلی و بعضا گشتی‌های شبانه مبنی بر وقوع انواع سرقت‌ها در شهرستان یک اکیپ از ماموران انتظامی شهرستان مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: سارق که سابقه شرارت اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح، حمل مواد مخدر و سرقت در شهرستان کهگیلویه را داشته در چندین مرحله در محاصره مامورین قرار گرفته لیکن با توجه به حرفه‌ای بودن و قدرت بدنی بالایی که داشته با یک دستگاه خودروی پژو پارس بدون پلاک متواری شده است.
 موسوی افزود: اقدامات گسترده پلیسی پیرامون شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت تا اینکه مخفیگاه وی در یکی از مناطق شهر گچساران شناسایی و سریعا مأموران انتظامی برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند.
این مسؤول گفت: پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی با برنامه‌ای منسجم و با پوشش محل مورد نظر را در محاصره و پس از اطمینان خاطر با توجه به سوابق نادرست شهرت سوئی که داشته قریب به دو ساعت در مقابل مامورین با استفاده از سلاح های سرد و خشن مقاومت و در یک عملیات غافلگیرانه شرور و سارق معروف به مارکو را دستگیرکردند.
وی افزود: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم در اختیار مراجع قضایی قرار و متهم روانه زندان گردید و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
موسوی در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و نصب دزدگیر برخودرو،عدم پارک نمودن خودرو در نقاط خلوت یاریگر پلیس باشند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 


کد مطلب: 405089

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405089/مارکو-معروف-ترین-شرور-گچساران-دستگیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1