کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی احکام جداگانه‌ای:

رئيس امور ورزش و امور فرهنگي و هنري نفت و گاز گچساران منصوب شدند

13 آذر 1397 ساعت 12:05

طي حكمي از سوي مدير منابع انساني و رئيس خدمات اداري و اجتماعي، رئيس امور ورزش و امور فرهنگي و هنري نفت و گاز گچساران منصوب شدند.


 طی حکمی از سوی فرهاد جعفری  مدیر منابع انسانی نفت و گاز گچساران،  شاهرخ داودی به عنوان سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد.
 در این حکم آمده است، با عنایت، تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی در امور اجرایی و ورزش به موجب این اطلاعیه به عنوان سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران منصوب می شوید.
 امید است با استعانت از خداوند متعال و بهرهگیری از اخلاص، تلاش و همراهی سایر کارکنان و نظارت برحسن اجرای آییئن نتمه ها، مقررات و کنترل هزینه ها در جهت اهداف سازمان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
 در ادامه این حکم آمده است، با توجه به اهمیت و نقش ورزش در ارتقاء سلامتی، نشاط، انگیزیش، تعهد و ارتباط سازمانی کارکنان و جایگاه ورزش به عنوان پیشگیری از فرسودگی شغلی و کاهش آسیب های اجتماعی  در محیط  کار و خانواده توجه و تحقق آن ها را اهتمام جدی نمایید.
 گفتنی است،  پیش از آن محمد حبیبی نزاد  رئیس امور ورزش  و یونس کریمی به عنوان سرپرست امور ورزش نفت و گاز گچساران بوده است.

 
 طی حکمی از سوی عزت الله دلاویز، رئیس خدمات اداری و اجتماعی،  ابوطالب عوض زاده به عنوان رئیس امور فرهنگی و هنری نفت و گاز گچساران منصوب شد.
 در این حکم آمده است، امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره گیری از ظرفیت های موجود فرهنگی و برنامه ریزی هدفمند برمبنای سیاست های فرهنگی وزارت نفت با هدف ارتقا سطح معرفت، دانش و فرهنگ اسلامی و همچنین رضضایتمندی کارکنان  و خانواده های آنها موفق و موید باشید.
 در ادامه آمده است، ضروری است در انجام امور محوله با بکارگیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد و با برنامه ریزی و سازماندهی تمام امکانات و منابع موجود نسبت به انجام وظایف محوله مجدانه کوشش نمایید.
 به گزارش فارس، پیش از آن آقای اسکندر ملک زاده به عنوان رئیس امور فرهنگی و هنری نفت و گاز گچساران بود.

 


کد مطلب: 405086

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405086/رئيس-امور-ورزش-فرهنگي-هنري-نفت-گاز-گچساران-منصوب-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1