کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین سفر کاری غلام‌نژاد؛

«مهری بر پایان انتظار دو ساله»؛ از افزایش اعتبارات تا وعده پرداخت پاداش بازنشستگان

13 آذر 1397 ساعت 0:48

بنا به گفته دکتر پور اصغری رئیس مرکز سلامت سازمان برنامه و بودجه، تامین اعتبار بیمه تکمیلی جانبازان در سال آینده در اعتبارات دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال بررسی است.


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در اولین سفری کاری خود در مرکز کشور با روسای مراکز سلامت و آموزش عالی و مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر محمد غلام‌نژاد سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در اولین سفر کاری خود به انتظار دو ساله بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان پایان داد.
در این دیدار با حضور مدیران ستادی دانشگاه و در محل سازمان برنامه و بودجه کشور، چالش‌های حوزه سلامت از جمله پاداش پایان خدمت بازنشستگان، بیمه جانبازان، کسری اعتبارات امسال و اعتبارات سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اولین رایزنی دکتر غلام نژاد در مرکز کشور مهر پایانی بود بر انتظار بازنشستگان سال‌های 94 و 95 دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، زیرا پیش بینی می‌شود از محل اعتبارات هزینه‌ای سازمان برنامه و بودجه تا دوماه آینده مطالبات بازنشستگان پرداخت شود.
چاره اندیشی برای بودجه افزایش تخت‌های بیمارستانی در آستانه افتتاح و رایزنی برای افزایش اعتبارات حوزه آموزشی، پژوهشی و دانشجویی از دیگر دستاوردهای اولین سفر سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان به تهران بوده است.
بنا به گفته دکتر پور اصغری رئیس مرکز سلامت سازمان برنامه و بودجه، تامین اعتبار بیمه تکمیلی جانبازان در سال آینده در اعتبارات دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال بررسی است.
مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور می‌گویند: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در میان دانشگاه‌های کشور با بالاترین میزان رشد اعتبارات ملی در سال آینده قرار دارد.
 


کد مطلب: 405080

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405080/مهری-پایان-انتظار-دو-ساله-افزایش-اعتبارات-وعده-پرداخت-پاداش-بازنشستگان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1