کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

دعوت به مناظره يا افشاگري

ناصر کیانی

12 آذر 1397 ساعت 17:24

نگرانی از شکست جبهه اصولگرایی در گچساران که در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی است. و یقیناً با حضور تاج_گردون این شکست ادامه دار نیز خواهد بود. آنان را وادار کرده تا خیلی زود دست به کار شده و با طرح اتهامات مذهبی (یزید خواندن) و (معمار ورشکسته اقتصاد ایران) عوام مردم را آماده کنند تا این اتهامات را در آینده جزئی تر و ریزتر کنند و او را از حیث اقتصادی، سیاسی، دینی زیر سوال ببرند و با طرح اتهامات بیشتر کمپین انتخاباتی او را تضعیف کنند.


متن ارسالی:
 بی شک تاجگردون پدیده و ستاره سالهای اخیر استان کهکلویه و بویر احمد در لیگ نمایندگان #مجلسشورایاسلامی است و بی گمان دست یافتن به ریاست کمیسیون برنامه و بودجه و نیز کمیسیون تلفیق مجلس، آن هم در میان مدعیان پر نام و نشان کاری سخت و سترگ است.
بدون توجه به ارزیابی عملکرد اقای تاجگردون، آنچه در روزهای اخیر در جو سیاسی استان می‌گذرد نشان از یک حرکت خزنده، هماهنگ و سازمان یافته از طرف اصولگرایان سنتی و بعضاً هم کیشان سیاسی علیه #نماینده موفق سالهای اخیر گچساران در مجلس شورای اسلامی است.
ترس از تکرار موفقیت تاجگردون موجب شده تا #مخالفان او در صدد اتحاد استراتژیک برآیند .اتحادی میان همه مخالفین، که یک سر آن در دوگنبدان کلید خورده و سر فعال‌تر آن با محوریت #حلقهاصولگرایانبازنشسته در یاسوج با تک و حمله‌های  آتشین شکل گرفته است.
 آنان با طرح  اتهام‌های  تند خود گاهی تاجگردون را مسول شکست اقتصاد کشور می‌دانند و گاهی با ابزار مذهب و تشبیه او  به یزید می‌خواهند با رندی به جای پاسخگو بودن به این اتهام شرعی در محاکم قضایی، پای او را به محافل سیاسی باز کنند و با جمع آوری طرفداران سنتی خود و ترتیب دادن مناظره ای کذایی، با حملات پی در پی و مطرح  کردن مباحث و اتهامات مختلف سیاسی و اقتصادی و حتی خانوادگی در این فرصت یک ساله به انتخابات مجلس، نمرده او را نبش قبر کنند و در حضور نظار شورای نگهبان از هم اکنون او را  به میز محاکمه بکشانند شاید با  حمایت کمک داور یک رقیب جدی را از رینگ مسابقه خارج کنند.
این تهاجم زودرس دو دلیل عمده دارد:
یکم: نگرانی از شکست جبهه اصولگرایی در گچساران که در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی است. و یقیناً با حضور تاج_گردون این شکست ادامه دار نیز خواهد بود. آنان را وادار کرده تا خیلی زود دست به کار شده  و با طرح  اتهامات مذهبی (یزید خواندن) و (معمار ورشکسته اقتصاد ایران) عوام مردم را آماده کنند تا این اتهامات را در آینده جزئی تر و ریزتر کنند و او را از حیث اقتصادی، سیاسی،  دینی زیر سوال ببرند و با طرح اتهامات بیشتر کمپین انتخاباتی او را تضعیف کنند.
هدف اصلی این تهاجم از سوی اصول گرایان بازنشسته و مستهلک مرکز نشین،  و کاندیداهای تکراری، در سایه قرار دادن کاندیداهای اصلی همسو با آنان در گچساران است تا با خیال راحت و طیب خاطر و به دور از هیاهو و ایجاد مزاحمت و حاشیه به فعالیت انتخاباتی زودهنگام و غیر قانونی بپردازند.
دوم: احتمال استانی شدن این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب گردیده تا آنان تصور کنند می‌توانند اینگونه شانس پیروزی چند باره تاجگردون را با حملات تخریبی زودهنگام پایین آورده و با چهره سازی از او به وجهه ایشان نزد اکثریت مردم رای دهنده سنتی کهکلویه و بویر احمد آسیب رسانند و از یکه تازی او ممانعت کنند.
تاجگردون که خود چهره پیچیده و کار کشته ای دارد، اکنون بعد از طی دوره نقاهت بیماری با بازسازی خود و با تغییر  تاکتیک و پا ننهادن در تله ای که برای او آماده کرده‌اند  (مناظره) می‌تواند موفقیت‌های خود را حتی با وجود استانی شدن انتخابات کماکان ادامه دهد.
------------------------
ناصر کیانی
فعال سیاسی


کد مطلب: 405065

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405065/دعوت-مناظره-افشاگري

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1