تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۰۵۰۶۵
یادداشت:

دعوت به مناظره يا افشاگري

ناصر کیانی
۲۹
۲
دعوت به مناظره يا افشاگري
کبنا ؛متن ارسالی:
 بی شک تاجگردون پدیده و ستاره سالهای اخیر استان کهکلویه و بویر احمد در لیگ نمایندگان #مجلسشورایاسلامی است و بی گمان دست یافتن به ریاست کمیسیون برنامه و بودجه و نیز کمیسیون تلفیق مجلس، آن هم در میان مدعیان پر نام و نشان کاری سخت و سترگ است.
بدون توجه به ارزیابی عملکرد اقای تاجگردون، آنچه در روزهای اخیر در جو سیاسی استان می‌گذرد نشان از یک حرکت خزنده، هماهنگ و سازمان یافته از طرف اصولگرایان سنتی و بعضاً هم کیشان سیاسی علیه #نماینده موفق سالهای اخیر گچساران در مجلس شورای اسلامی است.
ترس از تکرار موفقیت تاجگردون موجب شده تا #مخالفان او در صدد اتحاد استراتژیک برآیند .اتحادی میان همه مخالفین، که یک سر آن در دوگنبدان کلید خورده و سر فعال‌تر آن با محوریت #حلقهاصولگرایانبازنشسته در یاسوج با تک و حمله‌های  آتشین شکل گرفته است.
 آنان با طرح  اتهام‌های  تند خود گاهی تاجگردون را مسول شکست اقتصاد کشور می‌دانند و گاهی با ابزار مذهب و تشبیه او  به یزید می‌خواهند با رندی به جای پاسخگو بودن به این اتهام شرعی در محاکم قضایی، پای او را به محافل سیاسی باز کنند و با جمع آوری طرفداران سنتی خود و ترتیب دادن مناظره ای کذایی، با حملات پی در پی و مطرح  کردن مباحث و اتهامات مختلف سیاسی و اقتصادی و حتی خانوادگی در این فرصت یک ساله به انتخابات مجلس، نمرده او را نبش قبر کنند و در حضور نظار شورای نگهبان از هم اکنون او را  به میز محاکمه بکشانند شاید با  حمایت کمک داور یک رقیب جدی را از رینگ مسابقه خارج کنند.
این تهاجم زودرس دو دلیل عمده دارد:
یکم: نگرانی از شکست جبهه اصولگرایی در گچساران که در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی است. و یقیناً با حضور تاج_گردون این شکست ادامه دار نیز خواهد بود. آنان را وادار کرده تا خیلی زود دست به کار شده  و با طرح  اتهامات مذهبی (یزید خواندن) و (معمار ورشکسته اقتصاد ایران) عوام مردم را آماده کنند تا این اتهامات را در آینده جزئی تر و ریزتر کنند و او را از حیث اقتصادی، سیاسی،  دینی زیر سوال ببرند و با طرح اتهامات بیشتر کمپین انتخاباتی او را تضعیف کنند.
هدف اصلی این تهاجم از سوی اصول گرایان بازنشسته و مستهلک مرکز نشین،  و کاندیداهای تکراری، در سایه قرار دادن کاندیداهای اصلی همسو با آنان در گچساران است تا با خیال راحت و طیب خاطر و به دور از هیاهو و ایجاد مزاحمت و حاشیه به فعالیت انتخاباتی زودهنگام و غیر قانونی بپردازند.
دوم: احتمال استانی شدن این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب گردیده تا آنان تصور کنند می‌توانند اینگونه شانس پیروزی چند باره تاجگردون را با حملات تخریبی زودهنگام پایین آورده و با چهره سازی از او به وجهه ایشان نزد اکثریت مردم رای دهنده سنتی کهکلویه و بویر احمد آسیب رسانند و از یکه تازی او ممانعت کنند.
تاجگردون که خود چهره پیچیده و کار کشته ای دارد، اکنون بعد از طی دوره نقاهت بیماری با بازسازی خود و با تغییر  تاکتیک و پا ننهادن در تله ای که برای او آماده کرده‌اند  (مناظره) می‌تواند موفقیت‌های خود را حتی با وجود استانی شدن انتخابات کماکان ادامه دهد.
------------------------
ناصر کیانی
فعال سیاسی
نام شما

آدرس ايميل شما

تود
Iran, Islamic Republic of
اخ پست چقدر عزیزه
Iran, Islamic Republic of
تو در استان نیستی از واقعیات میدانی خبر نداری. عملکرد تاجگردون در حمایت از اقوام و فامیلها به شدت به ارای وی ضربه زده. مسیر را عوض نکن. بخوای هدایت خواه را تحلیل کنی
۱۳۴۵
Iran, Islamic Republic of
فقط مناظر اون هم در شبکه دنا
حق جو
Iran, Islamic Republic of
دو طرف وزنه های سنگین دو تفکر و حزب هستند، حتما مناظره در محیطی سالم به انتخاب و تصمیم مردم، که حالا در صد با سواد و دانشگاهی قابل توجهی داره برای جامعه مدنی بهترین گزینه است، چرا که هم اکنون فضای مجازی فضای جامعه را به جد ملتهب نموده است،
Iran, Islamic Republic of
برو بابا
چه افتخاری گرانی بیکاری فقر ... هم شد افتخار
فردوس
Iran, Islamic Republic of
درود اقای دکترکیانی گل گفتی افرین ...
Iran, Islamic Republic of
. بیشتر دنبال منافع شخصی هست و بستگانشو بکار میگیره
Iran, Islamic Republic of
عجب ناصر ویانی دوره قبل تند تربن انتقادات. حالا چه شده مدیر دفتر مدیر بانک ملی ایران ب
Iran, Islamic Republic of
یکی بیاد اموال و املاک همین اقا را ظرف دو سالی که شده بررسی کند .است نه سیاسی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب جواب نداره خوشحال میشیم اگه اصلاح طلبان استان با هم متحد بشن علی رغم اختلافات شخصی که با هم دارند
رحمان
Iran, Islamic Republic of
سلام. اینکه یک فعال سیاسی (آنطور که نویسنده خود را شناسانده است) فعالیتی کند (یادداشتی بنویسد) برای اینکه مناظره صورت نگیرد، بنظرم خیلی جِلوه خوبی ندارد. دست کم به دو دلیل؛ اول اینکه با "تضارب آراء برای رسیدن به حقیقت" مخالفت ورزیده است. دوم: گویا پیشاپیش ترسی از قوّتِ ادّله و سخن وریِ طرفِ مقابل (هدایتخواه) در پستوی ذهن خود سراغ دارد، که از مواجهه ایشان با فردِ متبوعِ خود م.
مشفقانه از این فعالِِ سیاسی درخواست میکنم، از همچین فعالیت هایی که بابِ مفاهمه را می بندند، دوری گزیند. چرا که کارنامه قابل قبولی برای ایشان خصوصاً در زمینه و زمانه کنونی به حساب نمی آید. ضمناً امرِ سیاست عمیقاً به گفت و گو حاجت دارد. لذا برای "دیالوگ" فعالیت کنید نه "مونولوگ"!
محسن
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم تو چیکاره ای اقای ناصر کیانی که این مدل حرف. میزنی.اول سازمان یافته کدومه؟دوم. میای مصاحبه میکنی
جواد حیدری
Romania
درود بر دکتر کیانی دوستان افتخار می کنیم یکی از هم شهریهامون پست بگیره به دکتر کیانی و امثال ایشان جناب دکتر تاج گردون و درود بر خودم
سر وک
Iran, Islamic Republic of
درجواب ناصر کیانی بایتی بگم .ی که داری مطلب میزنی
امام زاده جعفر
Iran, Islamic Republic of
ناصر جان امامزاده جعفر را بخاطر داشته باش.
سعید
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما اینه ملا ناصر که می خواهی از آب گل آلود ماهی بگیری
مهدی
Iran, Islamic Republic of
کو حواس مردم به خاله زنک های سیاسی پرت نکنید
Iran, Islamic Republic of
با سلام
معمار اقتصاد به دلایل مختلف(ا.ی برای قشر خاص) خشت های معماری را کج کردند شماها نمیتوانید بااندکی مقالات نظر مردم را عوض کنید گوشت کیلوی چنده؟ پنیر سفید ؟ لوازم خانگی؟ گوشی موبایل؟ دلار ؟ یورو ؟ آهن.........آیا. هنوز گفتار درمانی می کنید؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
در اینکه تاجگردون یه وزنه سنگینی برای این استان وحتی فراتر از استان می باشد شکی نیست اگر دوستان به اصطلاح اصولگرا راست میگن باید ثابت کنن که در دوره های قبلی مجلس آیا خودشان از این فامیل بازی ها و عده ای پیمانکار دور خود جمع کردن نبودن ؟؟ چرا تو زمان مرحوم نبی زاده وجعفری و سید قدرت حسینی که از طوایف خاصی حمایت میشد سیاسیون اصولگرا در قبال بی عدالتی جریان متبوع خویش حرکتی نشان ندادند؟اینکه هر نماینده ای توی مجلس صندلی بگیره شکی ندارد که عده ای بیشترین منافع رو ازش میبرن و اکثریتی که رای دادن فقط باید دلخوش به این باشند که شاید اگر به دفتر نماینده مراجعه کردن حداقل جواب سلامی بشنوند و این اپیدم. تو همه ادوار مجلس وجود داشته ست پس فقط مردم این شهر به این دلخوش هستند که الان چهره شهر تغییراتی در ان بوجود اومده ،راهای مواصلاتی شهرستان واقعا تغییر کرده وحداقل تعدادکشته های اون کم شده ،یه آمبولانس هوایی راه اندازی شده ،پروازهای فرودگاه گچساران بعداز سالها از سر گرفته شده،پتروشیمی به گل نشسته دوباره جان تازه ای گرفته هرچند کج دار ومریض،دشت ابدالان وامامزاده جعفر از نظر منابع آبی به تثبیت رسیده هر چند که بعضی ها ادعا دارند چون نماینده خودش زمین داره چنین کاری صورت گرفته ولی جای شکرش باقی که از وجود خود به بقیه هم خیری رسیده،و پروژه های مختلفی که تو زمان همین نمایندگان اصولگرا هیچ درصد پیشرفتی نداشته مثل بیمارستان بی بی حکیمه که بعد از سالها افتتاح شد پس دوستان یه کم منصف باشید و دست تخریب نماینده ای که میتونه خدمات عمومی به جامعه رو داشته باشه نزنید با این وجود که خودم شاگرد دکتر هدایتخواه بودم ودر سخنوری آدم قابلی هست ولی در بحث اقتصاد دکتر تاجگردون رو ترجیح میدم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سر. دارد جنا ب کیانی
رحمان
Iran, Islamic Republic of
ایشون دنبال پست بالاتر هست قلم کجا وایشون کجا.
جواد حیدری
Romania
چرا حسودی میشه دوس داریم ی روزی در مقام مدیر عاملی ببینیمش بترکه چشم حسود
Iran, Islamic Republic of
جناب کیانی ما که میدونی . میدهی خیلی نگران نباش چونکه بزودی به همین.اخه معمار اقتصاد ایران که این همه اقتصاد را به. باید یک مشاور و حامی مثل تو داشته باشه.مدیر محترم کبنا مردونه این کامنت را منتشر کن
سعید
Iran, Islamic Republic of
نون برفتونه ایخری پارس نسه ایکنی
توکه از نردبان وکیلی رفتی بالا . گفتنت تا قبل از پست گرفتنت بود تاجگردون رو کن تا ارتقا بگیری بعد هم خداکریمه کس دیگر پیدا میشه که خریدار محصولت باشه.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم حال تاج گردون از این مدافعین بیشتر از همه . همین اقا بیشترین مطالب را در سایت ها و کانال تبلیغاتی اش بر علیه تاج گردون دارد کافیه سرچ کنید مطالب ناصر کیانی و تاج گردون الان چون موقعیت و پشت مدیریتش . شده فکر میکنه میتونه تاج را
احمد
Iran, Islamic Republic of
تحلیل بسیار جالب و نکاتی آموزنده میباشد لایک
فرزند بهمیی
Iran, Islamic Republic of
قسم میخورم اگر انتخابات استانی شود بخاطر لجاجت تاجگردون با بچه های بهمیی چه اصلاح طلب چه اصولگرا نگذاریم 200 رای از 34 هزار رای بهمیی بدست بیاره //
پس خداحافظ تاج
ح
Iran, Islamic Republic of
آخ و بدبختی این مردم
جواد حیدری
Romania
سلام و عرض ادب و احترام خدمت جناب دکتر کیانی و ملت شریف ایران خدمت اون کسایی که میخوان با حرفای پوچ و بی ارزش دکتر تاج گردون میر شکال گچساران و باشت رو تخریب بکنن کور خوندن ایشان مرد عمل و مورد تایید همه گروههای سیاسی هستن و دنبال پست و مقام نیستند فقط فقط فقط مرد عمل هستش برید کاسه و کوزه هاتون رو جمع کنید و دنبال نخود سیاه نگردین همین هدایت خواه حاضر نشدند با عموی خودم سردار حیدری مناظره کنند چه برسه به دکتر تاج گردون درود بر دکتر کیانی و دکتر تاج گردون و حامیان ایشان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1