کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با خبرنگارانئ مطرح شد

ابتکار: نقش تأثیرگذار زنان کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح‌های بوم‌گردی

12 آذر 1397 ساعت 15:22

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت ویژه‌ای را در صنعت گردشگری دارد و نقش زنان استان در صنایع‌دستی و اجرای طرح‌های بوم گردی تأثیرگذار است.


معصومه ابتکار امروز ظهر در حاشیه بازدید از شهر سی‌سخت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هدف از سفر دیدار و گفت‌وگو با مردم، فعالین، کارآفرینان و مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد است و همچنین طرح، برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در راستای توانمندسازی و هم‌افزایی زنان و خانواده است.
ابتکار افزود: بازدیدی از فعالیت‌هایی برای مداخله در برابر آسیب‌های اجتماعی که در سطح این استان صورت می‌گیرد و همچنین از فعالیت‌های بوم گردی بانوان کارآفرین شهر سی‌سخت داشتیم.
استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت ویژه‌ای را در صنعت گردشگری دارد که با این جاذبه‌های فوق‌العاده زیبا و طبیعی ازاین‌جهت هرچقدر سرمایه‌گذاری در این حوزه صورت گیرد، قطعاً بازخورد خواهد داشت.
مهم‌ترین بحث در استان اشتغال است که دولت تدبیر و امید تسهیلات خوبی را برای اشتغال روستایی تحت عنوان تسهیلات اشتغال پایدار فراهم کرده که زنان می‌توانند از این تسهیلات با داشتن طرح یا برنامه برای تولیدات صنایع‌دستی، هنرهای بومی و صنایع کشاورزی می‌توانند درخواست دهند.
امروز خواست زنان تحصیل‌کرده ما تسهیلات فراگیر است که اگر این طرح‌ها توجیه اقتصادی داشته باشد می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که این طرح‌ها به کارآفرینی تبدیل می‌شود.
 
 


کد مطلب: 405063

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405063/ابتکار-نقش-تأثیرگذار-زنان-کهگیلویه-بویراحمد-اجرای-طرح-های-بوم-گردی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1