تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۰۵۰۶۰
به همت بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:

جشن بزرگ دختران انقلاب در یاسوج برگزار شد / سوء استفاده از زنان به بهانه آزادی (+عکس)

۰
کبنا ؛
 با حضور مسؤول امور خواهران بسیج دانشجویی کشور جشن بزرگ دختران انقلاب با محوریت سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف یاسوج در محل سالن سینما انقلاب برگزار شد‌.

شهرام مهدوی‌مطلق رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با تبریک چهل سالگی انقلاب اظهار کرد: این حضور گسترده زنان در مجامع به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور است‌.
مهدوی‌مطلق افزود: برای سنجش اقدامات نظام جمهو ی اسلامی برای زنان با اقداماتی که قبل از انقلاب صورت گرفته نمی‌توان هیچ گونه مقایسه‌ای انجام داد چرا که برای زنان تقریبا هیچ کاری در دوره گذشته نشده بود.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به سلسله‌های پادشاهی که در ایران حکومت کردند و نگاهی که به زن در جامعه داشتند اشاره کرد و گفت: همه این سلسله‌ها را که نگاه می‌کنیم کار چندانی برای زنان در آن دوره‌ها انجام نشد اما اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی زنان در بسیاری از کارها جلوتر و پیشقدم‌تر از مردم در صحنه حضور دارند.
در ادامه فاطمه گریوانی مسؤول بسیج دانشجویی خواهران کشور با تبریک چهل سالگی انقلاب و با اشاره به خدماتی که نظام جمهوری اسلامی به زنان ارائه داده اظهار کرد: زن همواره تاریخ‌ساز است و دوشادوش پیامبر از همان ابتدای رسالت آن حضرت نقش اثرگذاری داشته است.
گریوانی به ظلم‌هایی که تا پیش از بعثت پیامبر به زنان می‌شد تصریح کرد: در مقاطعی افرادی ادعای آزادی برای زنان می‌کردند اما همه برای بهره‌برداری و سو استفاده از زنان بود.
مسؤول بسیج دانشجویی خواهران کشور با بیان این که خداوند لطف کرد و بعد از قرن‌ها و ۵۵ سال پیش از این مردی از سلاله پیامبر ظهور کرد و حرف‌های پیامبر گونه برای زنان داشت اظهار کرد: اما راحل از سال ۴۲ که مبارزات خود را آغاز کردند همواره به نقش زن در اجتماع و ضرورت ورود زنان به همه عرصه‌ها تاکید داشتند.

گریوانی به اعتراضاتی که برخی‌ها به این تصمیم امام راحل داشتند اشاره کرد و گفت: حتی در دوره انقلاب عده‌ای اعتقاد داشتند که زنان باید در خانه‌ها باشند اما امام تاکید داشت که باید زنان در صحنه حضور داشته باشند.
وی با اشاره به این که برخی به نام آزادی به دنبال سوء استفاده از زنان هستند اظهار کرد: باید محدود‌ها را رعایت کنیم و به دیگران یاد دهیم که حریمی میان زن و مرد وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1