کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای ترافیک مطرح شد

فرماندار بویراحمد: فرهنگ ترافیک در یاسوج باید نهادینه شود

لغو مجوز تاکسی بیسیم وتلفنی در یاسوج

12 آذر 1397 ساعت 11:36

یاسوج مرکز استان است ولی متاسفانه بسیاری از میادین و چهار راه‌ ها، چراغ راهنما و نقشه کشی خیابانی ندارند که در فرهنگ ترافیک تأثیرگذار خواهد بود.


فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه شورای ترافیک مرکز استان، اصلاح هندسی میادین شهر یاسوج را خواستار شد.
شاهرخ کناری با بیان اینکه روزانه ترافیک سنگینی در برخی از میادین شهر یاسوج ایجاد می شود تصریح کرد: میدان های جهاد، انقلاب و آریوبرزن با ایجاد ترافیک دردسرهایی برای پلیس راهور شهرستان و مدیریت اجرایی شهر ایجاد کرده اند.
رئیس شورای ترافیک شهرستان با اشاره به فرهنگ شهرنشینی و زیرساخت‌های آن گفت: یاسوج مرکز استان است ولی متاسفانه بسیاری از میادین و چهار راه‌ ها چراغ راهنما و نقشه کشی خیابانی ندارند که در فرهنگ ترافیک تأثیرگذار خواهد بود.
فرماندار بویراحمد در ادامه با اعلام اینکه هیچ گونه مجوز تاکسی بیسیم و تلفنی منبعد صادر نخواهد شد، گفت: ۱۰۵۰ تاکسی زرد رنگ و ۶ تاکسی بیسیم با بیش از ۷۵۰ خودرو همچنین ۸۵ تاکسی تلفنی با بیش از ۸۰۰ خودرو افزون بر ۷۳۰ تاکسی پیرامونی و حومه در حوزه حمل و نقل مسافر در شهر یاسوج فعالیت می‌کنند که باید ضمن ساماندهی، شناسنامه دار شوند.
رئیس شورای ترافیک با اشاره به نارضایتی های مردمی، ایمن‌سازی و آشکارسازی سرعت کاه های شهر یاسوج را خواستار شد و گفت: تا یک ماه آینده با شناسایی این سرعت کاه ها نسبت به رنگ آمیزی و علائم، باید اقدامات اساسی صورت بگیرد.
فرماندار بویراحمد در پایان با تکراری خواندن جمع آوری کیوسک های غیر مجاز اظهار داشت: این موضوع کم کم به یک معضل تبدیل شده است ولی همچنان بدون کارشناسی و به شیوه‌های غلط رایج به افراد واگذار می‌شوند که در صورت بروز هرگونه مشکلات ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی دستگاه مربوطه پاسخگو خواهد بود.
وی افزود: بیش از ۲۰۰ کیوسک در شهر یاسوج وجود دارد که بعضآ بار ترافیکی را به واسطه توقف خودروها کند و یا سنگین می کنند و برخی نیز بدون مجوز هستند که باید جمع آوری و یا ساماندهی شوند.


کد مطلب: 405056

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405056/فرماندار-بویراحمد-فرهنگ-ترافیک-یاسوج-باید-نهادینه-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1