کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنان سلحشوری دستمایه طنز کاربران فضای مجازی شد

لطفا از این چادرها سر نکنید!

11 آذر 1397 ساعت 20:06

این نماینده اصلاح‌طلب فراکسیون زنان مجلس، در همایش «پوشش بانوان ایرانی پس از انقلاب» که در دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفته است: «همین که من گردنم را عمل کردم و دستم سال‌هاست درد می‌کند ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود».


سخنان یکی از نمایندگان فراکسیون امید با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. پروانه سلحشوری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که به بیان سخنان عوامانه مشهور شده است روز گذشته باز هم با سخنانش خوراک طنز کاربران فضای مجازی را فراهم کرد. 
این نماینده اصلاح‌طلب فراکسیون زنان مجلس، در همایش «پوشش بانوان ایرانی پس از انقلاب» که در دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفته است: «همین که من گردنم را عمل کردم و دستم سال‌هاست درد می‌کند ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود».
این ماجرای آرتروز گردن و چادر پروانه سلحشوری در فضای مجازی میان کاربران دست به دست شد. 
یکی از کابران فضای مجازی نوشته است:‌ ایشون ظاهرا چادر هلال احمر  را به همراه متعلقاتش روی سر حمل میکرده وگرنه چادر رسمی کشور سنگینی نداره که کسی ارتروز بگیره!
کاربری با نام «فارسی» هم با کنایه نوشته است: تقصیر چادرم بود وگرنه دولت و مجلس خوبی داشتیم...!

هادی کسایی زاده از خبرنگاران اصلاح‌طلب هم با اشاره به سخنان این نماینده گفته است: زنان چادر به سر لبنان و عربستان با آن پوشش و پوشیه الان قطعا رو ویلچر هستند.
علی سیستانی هم به ناکارآمدی برخی نمایندگان مجلس و دولت اشاره کرده و توییت کرده است: خانم پروانه_سلحشوری هرچی شما بگی درسته!
اصلا چادر مثل تیرآهن ۱۸ سنگینه و مهره های گردن رو نابود و
دستارم فلج میکنه!
فقط خواهش میکنم بگید
شما به عنوان نماینده مجلس برای بیکاری،تورم،گرانی اجناس،دلار،مسکن و... چه اقدامی انجام دادین
با تشکر!
کاربر دیگر هم توییت کرده است: گردن درد و عمل کردنتان، مربوط به ورزش نکردنتان است. نه چادر دویست گرمی روی سرتان!بعد هم کی مجبورتان کرده چادر سر کنید!
توحیدیان هم گفته است: از وقتی   پروانه سلحشوری علت درد دست و گردنش رو اعلام کرده، مارهای دشت سیستان یورتمه میرن . . .
یک کاربر دیگر هم این عکس را منتشر کرده و نوشته است:‌

احتمالا پروانه خانوم از این چادرها سرش کرده که گردنش نیاز به عمل جراحی پیدا کرده و دستاش درد گرفته! خانم سلحشوری آنچه باعث شده گردنتان را عمل کنید حق این مردم مظلوم است که بر گردن شما سنگینی می‌کند!!
مهدی قاسم زاده به یک دیگر از سخنان عوامانه سلحشوری اشاره کرده است و نوشته است: کسی که نماز خواندن یک نفر در حق وزیر را نشانه شایستگیِ او می‌داند، باید هم چادر را عامل دردهای گردن و دستش بداند؛ ای کاش کمی هم #مشکلات_مردم برایش سنگینی می‌کرد !
اشاره این فعال رسانه‌ای به  نطق سلحشوری در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان است که گفته بود: یکی از دوستان بنده به من گفت به خاطر خدمات آقای سلطانی‌فر در استانداری گیلان نذر کرده‌ام به هر زیارتی که می‌روم دو رکعت نماز برای ایشان بخوانم، آیا این برای شما(نمایندگان) کافی نیست؟
حامد عسگری شاعر کشورمان هم که در زلزله بم حضور داشته نوشته است: الان که فکر می‌کنم می‌بینم من هم روحم درد میکنه، جگرم هم زخمه، قلبم هم شکسته ... دلیلشم سه سال زندگی کردن توی چادر بود.
سیامک کویتی‌پور  هم این عکس را منتشر کرده و تعبیر خود از چادر مورد اشاره سلحشوری را اینگونه نشان داده است: 

کاربر دیگری هم توییت کرده است:‌ با صحبتهاى پروانه سلحشورى ، فهمیدیم بعد از کار در معدن، سخت ترین کار چادر سر کردنه ، تا جائیکه باعث میشه طرف گردنش بشکنه!
یک کاربر آبادنی هم این عکس رونالدو را منتشر و نوشته است: ولک آخه چه ربطی به چادر دارههههههه؟

 
خانم کریمی هم به تاسی از پروانه سلحشوری همه مشکلات روزمره خود را گردن چادر سر کردن انداخته است: امشب شام نداریم، تحقیقامو ننوشتم، امتحان فردامم نخوندم، تمرینامم حل نکردم، ترجمه هایی که باید تحویل میدادمم مونده، یه مقدار معده دردم دارم. همش ثمره سالها چادر سرکردنمه...
محمد پاداش هم توییت کرده است: وقتایی که مادرم چادر سرشه، بسته ایرانسلم زودتر تموم میشه!
مصطفی پیرحیاتی هم گفته است: فک کنم خانم پروانه سلحشوری از چادرش مث لباس بتمن استفاده می‌کنه، می‌پوشه می‌ره جنگ با اشرار. وگرنه این همه آسیب بخاطر چادر طبیعی نیست...


کد مطلب: 405047

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405047/لطفا-این-چادرها-سر-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1