تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۰۵۰۳۹
در شورای راهبردی مدیریت مطرح شد

میز خدمتی که استاندار را هم ناراضی کرد / ارباب رجوع‌ها را در طبقات ادارات نگردانید

۴
۰
میز خدمتی که استاندار را هم ناراضی کرد / ارباب رجوع‌ها را در طبقات ادارات نگردانید
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت میز خدمت ادارات ابراز نارضایتی کرد و گفت: دستگاه‌هایی که کوتاهی کنند از جشنواره شهید رجایی حذف می‌شوند.
علی‌محمد احمدی پیش از ظهر امروز در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت با انتقاد از وضعیت میز خدمت ادارات،عملکرد میز خدمت را رضایت‌بخش ندانست و گفت: مدیران به وضعیت میز خدمت سر و سامان دهند،پایان آذر ماه به صورت تصادفی از میز خدمت بازدید می‌کنم و هر دستگاهی سه آیتم فضای مناسب، تلفن و‌رایانه و کارشناس مناسب را رعایت نکند و کوتاهی کند از جشنواره شهید رجایی حذف می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انتقاد کرد و با اشاره به تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای در آغاز نشست این شورا افزود: سازمانی که جشنواره مهمی مانند جشنواره شهید رجایی را دارد نباید ۲۰ دقیقه با تاخیر نشست شورای راهبردی را آغاز کند، جلسات را به موقع آغاز کنید،مدیری که با تاخیر به جلسه می‌آید دیگر برنامه‌ها را یا با تاخیر می‌رود یا اصلا حضور پیدا نمی‌کند.
وی بیان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای سامانه ستاد مکانیسم ارزیابی قرار نداده و میز خدمت این سازمان هم مجهز نیست در حالی که انتظار داریم میز خدمت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مرتب و مجهزترین میز خدمت باشد.این جلسه را تشکیل ندادیم که معاون سازمان مدیریت سیستم تشویقی را تشریح کند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه‌های استان در تشکیل میز خدمت عقب هستند از سیستم توبیخ و تنبیه برای فعال شدن میز خدمت استفاده شود.
وی عنوان کرد: به نوروزی توصیه می‌کنم‌ برای تسریع در کار مردم مچ‌گیری هم کند و از تنبیهاتی مانند حذف از جشنواره ، معرفی به تخلفات اداری و قطع تسهیلات استفاده شود.
احمدی عنوان کرد: میز خدمت مصوبه دولت است و کسی که در اجرای مصوبات کوتاهی کند خلاف برنامه‌های دولت عمل کرده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به اندازه کافی در ادارات و دستگاه‌ها دیوان سالاری درست کردیم و نمی‌خواهیم این وضعیت را از طبقات ادارات به طبقه همکف هم ببریم، میز خدمت برای تسریع در کار مردم راه‌اندازی شود والا اگر مدیری دنبال کار مردم باشد با کمترین میز و کامپیوتر انجام می‌گیرد.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مطلوب ما این است که ارباب رجوع‌ها به طبقات نروند، به خوبی هدایت و راهنمایی شود و وقتشان تلف نشود.
احمدی در پایان سخنان خود به سامانه ستاد اشاره و خاطرنشان کرد: ماه آینده نشست شورای راهبری تشکیل و گزارشی از سامانه ستاد ارائه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

يا حق
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم مديرانى مثل. ميخواهد كه گوش به فرمان و مطيع آن باشد كه در عكس كاملا مشهود ميباشد ، ولى دكتر نورزوى طبق علم دانشگاهى و تجربه مديريتى كه در اين چند سال تجربه كرده به كار خود ادامه ميدهد و به اين توصيه هاى غير مستند اهميت نميده
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار ؛

من بعنوان یه فرد دارای تحصیلات عالیه و امتیازات ایثارگری ، هر کاری کردم که شما را بتوانم ملاقت کنم حتی چند دقیقه ، اجازه ندادند !!!
لطفا ابتدا از مجموعه خود آغاز کنید !
شهرخ
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم...
بابت اذیت و پاس کاری ارباب رجوع توسط مدیران و کارمندان ادارات؛ فقط انها را از جشنواره رجایی حذف میکنید؟
خیلی جریمه سختی درنظر گرفتی..
یعنی تحمل این برخورد سخت رو دارن؟
یه ۲ تا کیک و پاستیل هم بهشون بده!
واقعا جای تاسفه!
حیف که پست های کلیدی را انسان های لایق ندارند!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم
لطفا ميز خدمت اداره كار گچساران را هم از نزديك ببينيد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1