تاریخ انتشار
جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۴۰۴۹۷۷
خطیب جمعه گچساران:

اگر کسی کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌اش نباشد، صریح و شفاف سخن می‌گوید

۱
۰
اگر کسی کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌اش نباشد، صریح و شفاف سخن می‌گوید
کبنا ؛امام جمعه گچساران با بیان اینکه هستند کسانی که آشکارا و به صراحت در مقابل دشمن موضع نمی‌گیرند، گفت: اگر کسی کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌اش نباشد صریح و شفاف سخن می‌گوید.
حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: راه رسیدن به خدا رعایت تقوای الهی است.
 امام جمعه گچساران با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: رویدادهای مهمی در کشور برگزار شد که می‌توان به اجلاس وحدت اسلامی که در تهران برگزار شد اشاره کرد؛ این اجلاس بسیار مهم و حائز اهمیت است و دنیای شرک و نفاق از این اجلاس در رعب و وحشت هستند.
 وی افزود: رژیم  غیر قانونی اسرائیل  و آمریکا که انتظار دارد عالم همه برده او شوند در رعب و وحشت قرار گرفته است.
 حجازی ادامه داد: بنابراین این اجلاسیه‌ها عالم اسلام و مسلمین را بیشتر متوجه می‌کند تا بیشتر  چشم بصیرتشان را باز کنند باید مشاهده کنند در عالم  مخصوصا در منطقه خاورمیانه چه خبر است.
 خطیب جمعه گچساران عنوان  کرد: باید تلاش کنیم حقایق را  برای  مردم بازگو کنیم  و بدانند که دشمن بسیار  ضعیف است  و مانند کسی که در حال غرق شدن است  به هر چیزی چنگ می‌زند.
امام جمعه گچساران  با بیان اینکه به بهانه‌های مختلف دشمن تلاش می‌کنند در درون کشور راه پیدا کنند، گفت: برخی‌ها هنوز شیفته دشمن هستند.
وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل بسیار ضعیف‌تر از گذشته است و در جنگ 33 روزه و 22 روزه با حزب‌الله نتوانست مقاومت کند و شکست خوردو
حجازی با بیان اینکه  آمریکا  عنوان کرده اگر خطری ما را تهدید کند مسلما این خطر از ناحیه ایران است، تصریح کرد: به همین دلیل است که اسرائیلی ‌هاها از آمریکا تقاضای کمک می‌کند.
 حجازی اذعان کرد: جنگ حزب‌الله با اسرائیلی 33 روز و 22 روز به طول انجامید و اسرائیلی ها با ذلت شکست خوردند و در برابر این جنگ نتوانستند دوام بیاورند.
حجازی با اشاره به دیگر فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه تا 25 سال آینده  در عالم کشوری به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: به وضوح مشاهده می شود که در کمتر از 25 سال آینده این کشور نابود خواهد شد.
 امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به دیگر فرمایشات رهبری عنوان کرد: آقا فرموده است، آمریکا به وضوح از 10 سال قبل ضعیف‌تر است.
وی  با بیان اینکه چهل سال آمریکا تلاش کرد تا نظام جمهوری اسلامی به کلی وجود نداشته باشد، افزود: آمریکا در این چند سال در کجا کوتاهی کرد و چه دستاوردی داشت؟.
 حجازی با اشاره به دیدار هنرمندان با رهبری خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند، جنگ نرم همه جانبه دشمن امروز قابل انکار نیست  اما با عین حال برخی ها آن را انکار می‌کنند.
 وی ادامه داد: بارها آقا در این چند سال فرموده‌اند، هجمه فرهنگی و شبیه خون  اما برخی‌ها می‌گفتند خبری نیست؛ بله در فتنه 88 هم چنین خیانتی از سوی دشمنان در کشور شد که باز هم برخی ها گفتند نه خبری نیست هنوز هم  برخی‌ها می‌گویند خبری نیست.
 امام جمعه گچساران  با بیان اینکه هستند کسانی که آشکارا و به صراحت در مقابل دشمن سخن نمی‌گویند، اظهار کرد: اگر کسی کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌اش نباشد صریح و شفاف سخن می‌گوید.
 حجازی ادامه داد: رهبری فرمودند، برخی ها این مسئله را انکار می کنند که این خود بخشی از جنگ نرم است.
 وی  ابراز کرد: با این انکار کردن‌ها یعنی اینکه نیروی‌های پیاده دشمن در درون کشور هستند و لازم است که باید حواسمان جمع باشد.
 حجازی افزود: در این جنگ هنرمندان و اهالی فکر و نظر در حکم نیروهای مسلح در جنگ نرم هستند و باید صریح و آشکار  نظر دهند و تلاش کند.
 حجازی ادامه داد: رهبری فرموده است برخی‌ها بی‌تفاوت در برابر این حوادث  می‌گذرند و هیچ گاه این افراد فضاهای مجازی یا سخنرانی‌ها  فتنه‌گران و دشمن را بررسی نکرده اند.
 امام جمعه گچساران با بیان اینکه افرادی در درون کشور برای خارج از کشور در حال فعالیت هستند، گفت: این افراد مسوولیت ناپذیر و شیفتگان بیرون از کشور هستند لذا باید حواسمان جمع باشد و دشمنان را بشناسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمود
Iran, Islamic Republic of
درود برهدایتخواه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1