تاریخ انتشار
جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۰۴۹۷۶
در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی مطرح شد

نماینده طراز انقلاب اسلامی مصالح و منافع مردم و کشور را در نظر دارد

۰
نماینده طراز انقلاب اسلامی مصالح و منافع مردم و کشور را در نظر دارد
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: نماینده طراز انقلاب اسلامی در نطق و رای خود مصالح و منافع مردم و کشور را زیر نظر دارد.
 حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی تصریح کرد: مهمترین عامل در تقرب انسان به خداوند تقواست و تا زمانی که انسان آلوده به چرک محرمات و گناه و تابع هوس‌هاست به حیات طیبه نمی‌رسد.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب با مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی اشاره و بیانات رهبر معظم انقلاب را تبیین کرد و همچنین به پیام رهبر معظم انقلاب به هنرمندان و سریال سازان اشاره کرد.
وی در ادامه به روز مجلس اشاره و افزود: فضای سیاسی، رسانه‌ای، تهدید و فشار روی مدرس تاثیر نداشت و باعث عقب نشینی وی از موضع بر حق خود نمی‌شد و با صدای رساتر حرف حق خود را بیان می‌کرد و امروز نیز نمایندگان مجلس با چنین فضایی رو به رو هستند.
امام جمعه قلعه‌رئیسی افزود: امروز دشمن با رسانه‌های متعدد و متنوع که در اختیار دارد سعی در مرعوب کردن افراد دارد و در داخل هم عده‌ای به افراد انقلابی و شجاع بر چسب می زنند و علیه آن‌ها جوسازی می کنند و هزینه انقلابی بودن را بالا می برند و نماینده مومن عزت و ذلت را نزد خدا می‌داند و هجمه و جنجال دشمن روی او تاثیر ندارد.
صلواتی با بیان اینکه نماینده طراز انقلاب اسلامی در نطق و رای خود مصالح و منافع مردم و کشور را در نظر دارد بیان کرد: چون مجلس با قوانین برای کشور ریل گذاری می‌کند دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس قوانین عمل کنند و مرجع این قانون گذاری مجلس است و شناخت درد مردم، مشکلات کشور و حرکت در مسیر حل این مشکلات و نظارت بر حسن اجرای قوانین خواسته مردم است.
خطیب جمعه قلعه رئیسی به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم اشاره و خاطرنشان کرد: شهر قم به برکت قدوم مبارک این شفیعه محشر به مرکز علمی جهان اسلام تبدیل شد و قم پایگاه یاران و یاوران حضرت ولی عصر(عج) است و اهل قم نقش اساسی در حکومت جهانی حضرت بقیه الله دارند.
صلواتی به فصل کشاورزی اشاره و یادآور شد: یکی از محبوب‌ترین شغل ها نزد خداوند و پیامبران شغل کشاورزی است که با باران و رحمت الهی که نازل شد تلاش شود تا با استفاده از شیوه‌های جدید و نوین کشاورزی به فکر توسعه کشاورزی باشیم تا بتوانیم از این طریق مشکلات بیکاری را در منطقه از بین ببریم و مسئول محترم جهاد کشاورزی و بخشدار محترم تلاش کنند تا با برنامه‌های آموزشی کشاورزان را به کشاورزی نوین تشویق کنند.
گفتنی است، نماز جمعه این هفته شهر قلعه رئیسی با حضور نماینده شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و نماینده شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1