کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینستاگرام/

پست قابل تامل تاجگردون در خصوص انقلابی بودن

8 آذر 1397 ساعت 11:46

نماینده مردم گچساران و باشت بخشی از سخنرانی حضرت امام خمینی(ره) را در صفحه شخصی خود قرار داد که به انقلابی بودن و نبودن اشاره دارند.


نماینده مردم گچساران و باشت بخشی از سخنرانی حضرت امام خمینی(ره) را در صفحه شخصی خود قرار داد.
حضرت امام(ره) در آن سخنرانی تاریخی خود فرموده است:
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000404/nf00404938-1.mp4
«واقعاً سر فرود بیاورید به اسلام. لفظ را همه می‌گویند. شاید شیطان را هم ازش بپرسند، بگوید من انقلابی هستم... من هم می‌توانم بگویم من در صفِ اول جنگ دارم جنگ می‌کنم، ولی اینجا افتادم همینطور. باید به حسب واقع، به حسب انصاف، به حسب وجدان، این مردمی که شماها را روی کار آورده‌اند، این مردم کوچه و محله و زاغه‌نشین که شماها را روی مسند نشانده‌اند، ملاحظه آنها را بکنید، و این جمهوری را تضعیفش نکنید. بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست و یک انفجار حاصل بشود. از آن روز بترسید که ممکن است یکی از «ایام الله» - خدای نخواسته - باز پیدا بشود. و آن روز دیگر قضیه این نیست که برگردیم به 22 بهمن. قضیه [این‌] است که فاتحه همه ما را می‌خوانند.»
به گزارش کبنانیوز، چندی پیش هدایتخواه نماینده اسبق بویراحمد و دنا، تاجگردون را مورد نقد قرار داده بود که نماینده مردم گچساران و باشت نیز در سخنرانی خود پاسخهایی به وی داده و اکنون با انتشار این فیلم به نظر می رسد که این دو، فصل جدیدی از تقابلهای سیاسی  خود در درون استان را آغاز کرده اند.
برای مشاهده فیلم در صفحه شخصی غلامرضا تاجگردون (اینجا)کلیک کنید.


کد مطلب: 404938

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404938/پست-قابل-تامل-تاجگردون-خصوص-انقلابی-بودن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1