تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۰۴۹۰۱
با ارسال متنی به کبنانیوز مطرح شد

پاسخ تند هدایت‌خواه به سخنان غلامرضا تاجگردون؛ چرا دیدار به قیامت، در محفل دانشگاهی مناظره کنیم / پاره ای از هواداران متعصب تاجگردون نخواسته‌اند مفهوم سخن بنده را دریابند / وی از سر عجله به مبنای اظهارات پی نبرده است

۱۴۶
۷
پاسخ تند هدایت‌خواه به سخنان غلامرضا تاجگردون؛ چرا دیدار به قیامت، در محفل دانشگاهی مناظره کنیم / پاره ای از هواداران متعصب تاجگردون نخواسته‌اند مفهوم سخن بنده را دریابند / وی از سر عجله به مبنای اظهارات پی نبرده است
کبنا ؛ستار هدایت خواه نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا با ارسال متنی به سایت خبری کبنا نیوز پاسخ اظهارات غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت را داد.
این متن به شرح زیر است؛
جناب آقای تاجگردون نماینده مردم شریف گچساران و باشت در محفل جشنی که به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) برگزار شده بود و قاعدتاً بایستی در این محفل پیرامون شخصیت و سیره این دو بزرگوار سخن گفته شود (که البته از عهده ایشان خارج است) و احتمالاً هزینه‌های برنامة جشن و تبلیغات وسیع آن از بیت المال تأمین شده بود که بیشتر به یک تجمع انتخاباتی وتبلیغاتی زود هنگام شبیه بود مطالبی افاضه فرموده که برای تنویر افکار عمومی لازم میدانم چند نکته را یادآورشوم:
1) در پاسخ آن بخش از سخنان ایشان که حاکی از کمال ادب وی در گفتار است فقط به استناد آیات 63 سوره فرقان و 55 سوره قصص عرض می‌کنم: «سلام علیکم»
2) بخشی از عبارات نسنجیده و مغشوش ایشان را نیز به حساب بیماری‌شان نهاده و جداً از خداوند برای او شفا و بهبودی طلب می‌نمایم.
3) ایشان به شیوه مرسوم خود و جریان متبوعش با غوغاسالاری و تحریک احساسات مردم نگارنده را متهم به توهین به شعور مردم نموده است؛ لذا من از آقای تاجگردون می‌پرسم:
- اگر کسی بگوید بنی صدری که بیش از یازده میلیون رأی از مردم گرفت انقلابی نبود، آیا به مردم توهین کرده است؟؟!
- اگر کسی بگوید آقای خاتمی که بیش از بیست میلیون رآی از مردم گرفت و طبق گفته بزرگان «باغی» (یعنی شورشگر علیه نظام و انقلاب) است و اتفاقآ مراد آقای تاجگردون بوده، انقلابی نیست، آیا به شعور مردم توهین کرده است؟؟!
-اگر کسی بگوید آقای روحانی که بیش از 23 میلیون رأی از مردم گرفته و آقای تاجگردون حاضر است با او به جهنم برود (طبق اظهارات خودش) و با بی‌تدبیری‌هایش شرایط وخیم اقتصادی کنونی را بر مردم تحمیل کرده است، انقلابی نیست، آیا به شعور مردم توهین کرده است؟؟!
4) من از ایشان می‌پرسم: آیا بنده به مردم گچساران توهین نموده‌ام یا کسی که با برنامه ریزی خود و اطرافیانش، با نیمه تعطیل نمودن ادارات و استفاده از امکانات عمومی، به بهانه استقبال، کارناوال تبلیغاتی و انتخاباتی در شهر راه می‌اندازد؟؟ آیا بنده به شعور مردم توهین کرده‌ام یا کسانی که با مظلوم‌نمایی و تحریک احساسات، از پاسخگویی به مطالبات به حق مردم در شرایط کنونی که اتفاقاً خود ایشان بعنوان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از مسببان اصلی این شرایط است طفره می‌رود؟
5) تصور می‌کردم که پاره ای از هواداران متعصب آقای تاجگردون نخواسته‌اند و یا نتوانسته‌اند مفهوم سخن بنده در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان را دریابند. ولی گویا ایشان نیز از سر عجله و بی توجهی یا تجاهل به مبنای آن اظهارات که یکی از مباحث مهم در حوزه علوم سیاسی است پی نبرده است، و آن اینکه آیا مقبولیت و محبوبیت (به دلیل کثرت رأی در روزگار ما و یا بیعت در گذشته)، دلیل بر مشروعیت و حقانیت و یا انقلابی‌گری است؟ بدیهی و معلوم است که در فرهنگ دینی و الهی ما به هیچ‌وجه مقبولیت و محبوبیت به تنهایی دلیل بر مشروعیت و حقانیت نیست، چرا که ممکن است فردی یا جریانی با تطمیع، وعده مقام و پول و تهدید و ارعاب یا تزویر و فریب و... رأی یا بیعت مردم را به دست بیاورد اما فاقد شرایط و روحیات انقلابی‌گری باشد.
بر این اساس در آن جلسة دانشجویی گفته شد، اگر محبوبیت و مقبولیت را دلیل بر مشروعیت و انقلابی‌گری بدانیم باید یزید را نیز انقلابی بدانیم.
کجای این سخن یعنی اینکه فلان آقا یزید و پدر و مادرش، پدر و مادر یزید هستند؟
البته از کسی که اطلاعاتش در زمینه مسائل مبنائی و منطقی اندک است شاید انتظاری بیش از این نباشد.
6) آقای تاجگردون! انقلابی‌گری یعنی اینکه در روزگار فتنه، پشت سر ولی بر فتنه و فتنه گران بتازیم و چهرة کریه آنان را برای مردم افشا کنیم یا اینکه حتی برای یکبار از آنان ابراز برائت و تنفر نکنیم؟
-آقای تاجگردون! انقلابی‌گری یعنی اینکه از کسی که «باغی» علیه نظام و انقلاب است و با ارتباط با ملک عبدالله و جورج سوروس یهودی، زمینة کودتای رنگین علیه نظام و انقلاب را فراهم می‌کند اظهار برائت کنیم یا اینکه به او اظهار ارادت کنیم و به دستبوسی ایشان برویم؟
- آیا انقلابی‌گری یعنی اینکه در چینش نیروها برای مدیریت استان، شایسته سالاری و پاکدستی و امانتداری و خدمتگزاری را ملاک قرار دهیم یا بر اساس روابط خویشاوندی و باندی کسانی را بر مردم مسلط کنیم که هم‌اکنون پرونده‌هایشان به دلیل سوءاستفاده‌ها و تخلفات عدیده در حال رسیدگی است؟؟
-عدالتخواهی یعنی اینکه در توزیع فرصت‌ها و منابع، عدالت را معیار و مبنا قرار دهیم یا باج‌خواهی و تبعیض را؟
7) ایشان بر خلاف «شعار زنده باد مخالف من» جریان متبوعش که حتی تظاهرات علیه خدا و انتقاد از امام معصوم (ع) را جایز می‌شمرد، از دعوت اینجانب برای سخنرانی در یادواره شهدا در شهر گچساران اظهار نگرانی می‌کند. این هم یکی دیگر از مصادیق توهین به شعور مردم!
8) نکته دیگری که آقای تاجگردون خوب است جواب بدهد این است که اگر در سخنان بنده جرمی هست چرا شورای نگهبان مرجع رسیدگی شود نه قوه قضائیه؟ جزاین است که ایشان همه چیز را با عینک انتخابات می‌بیند و هر جلسه ای را جلسه انتخاباتی تلقی می‌کند و احیاناً هم نگران آینده ...
9) البته طبق گفته قبلی خودش که ترجیح می‌دهد با آقای روحانی به جهنم برود و بنده با آقای رئیسی به بهشت بروم، دیداری در قیامت بین من و ایشان نخواهد بود، ولی چرا دیدار به قیامت؟! بنده رسماً اعلام می‌کنم هر وقت آقای تاجگردون اعلام آمادگی کند در یک برنامه زنده تلویزیونی در منظر و محضر همه مردم عزیز استان و یا در یک محفل دانشگاهی و دانشجویی در خصوص شاخص‌های انقلابی گری مناظره داشته باشیم؛ لذا منتظر اعلام آمادگی ایشان هستیم.
والسلام علی من اتبع الهدی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حلالت شیر مادرت ای که از مکتب علی شجاعت و صداقت و بصیرت اموخته ای چه زیبا با واژگان به نبرد . رفته ای
احسن چه متن زیبا
چه استدالال قشنگی
چه استشهاد برنده ای
البته برا گوش شنوا و چشم بیدار
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نمی تونه تعیین کنه چه کسی برای سخنرانی میتونه بیاد گچساران و چه کسی نمیتونه ولی اقای هدایت خواه شما که می فرمایید استقبال از نماینده مردم تبلیغات زود هنگام هست پس اومدن خودت به گچساران چیه؟ تبلیغات زود هنگام نیست؟ دست از سر مردم بردارید مردم شعور دارن میفهمند. با چهارتا کلمه که خام نمیشن. مشکل شماها اینه که مردم گچساران رو نادان فرض کردید و خودتون را دانای کل. کافیه کسی نفس بکشه تا اخر داستانشو می خونیم. فقط با اعصاب مردم بازی نکیند اونم توو این شرایط وخیم اقتصادی. باغی و تاغی و یاغی هم برای این مردم فعلا مهم نیست. مشکل الان مشکل اقتصادیه
Iran, Islamic Republic of
برو بابا
جرات داری کامل بزن سانسور چی
Iran, Islamic Republic of
بینی وبین الله من منتقد جدی هدایتخواه بودم اما هیچ نماینده ای من اصلاح طلب قوی تراز ایشان ندیدم دوران تاج گردون ها غریب پورها وسید باقر ها تمام شده و/ به خودشان برگشته اینان ضد /وما اصلاح طلبان جدا شده از اینان بزودی بسمت هدایتخواه دیندار مردم دار که ماسالیان سال به ایشان تهمت زده ایم خواهیم رفت زنده با ستار هدایتخواه مرد .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
هیچکدام از جملات هدایت خواه بویی ازعدالت و/واخلاق ندارد به چه شواهدی که خودساخته جریان خودش میباشد اشاره دارد .رجوع کنید به سخنان رهبری درمورد خاتمی که ایشان رافردی متدین وبزرگ وپاک میداند .گذشته از این مگر شما ازطرف خداوند مامور شده ای که امثال خاتمی وروحانی وتاجگردون را درهمین دنیا محاکمه کنی .مطمئن باش عدالت خداوند غیره این است که شما بیان میکنید وعیب جریان شنا همین است که خود راصاحب کرامت ودین داری میدانید درصورتیکه کارتان توهین وبداخلاقیست
منصوری قشقایی
Iran, Islamic Republic of
نظر شما ربطی به اصل ماجرا ندارد؛ هدایت خواه هم در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی و هم در این مکتوبه پاسخ محکمی به تاجگردون داد؛ تاجگردون // ماهری است؛ با جوسازی و /کارشو‌جلو‌میبره؛ به خدا تنها دلیل پیروزی تاجگردون اختلاف اصولگرایان گچساران هست و اگر یه کاسه بشوند تاجگردون پاشو تو مجلس نمیذاره؛ تاج هیچ خدمتی به گچساران نکرده و همش جوسازی و تبلیغاته
سند حرفتون که رهبر خاتمی را مومن خطاب فرموده اند کجاست؟قبل از فتنه یا بعدش
حنا این رنگی ندارد
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر هدایتخواه اینقدر تاجگردون ضعف دارد بخصوص اینکه ایشان. حتی با ی دانشجو هم مناظره کند
باشت
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون شما انقلابی هستید؟؟بفرما مناظره ...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
کاملا منطقی و مستدل
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم بزار مردم به حال خودشون باشن ..کم بدبختی نداریم حالا این حرفا رو هم اوصافش کنید
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر هدایتخواه تاجگردون فهمیده ک عبور کردن از سد. چقدر براش مشکل شده شروع کرده ب تعریف و تمجید ا..‌عمرا تاجگردون بیاد مناظره چون میدونه چ تیمش زده
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حتی اقای تاجگردون گفته بود با این مضمون که دولت روحانی بر روی ریل روبه جلوست و من حاضر نیستم از دولت روحانی ابراز پشیمانی کنم(زمانی که.ان با ابراز پشیمانی از دولت روحانی در حال عبور بودند)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
همیشه دلت میخواست با تاجگردون مناظره کنی که مثلا یه خودی نشون بد..خخخخ خوشم میاد که تاجگردون تحویلت نمیگیره
Iran, Islamic Republic of
برو بابا دلت خوشه چطور تاجگردون در زمان انتخابات از فولادی درخواست مناظره میکرد اگه راست میگه بیاد با پاکدل وهدایت خواه مناظره کنه . بیاد آقا میلاد نه اینکه تحویل نمگیره
Iran, Islamic Republic of
درود بر شمازمان تحویل گرفتن یا نگرفتن نیست زمان دفاع هست اگه تاجگردون آنطور هست که مردم بزرگش کرده اند، بفرماید در جلسه مناظره حاضر شود.
Iran, Islamic Republic of
بنازمت
یا علی
Iran, Islamic Republic of
نامه دکتر هدایت خواه در این خصوص قانع کننده بود حالا اگر اقای دکتر تاجگردون جواب دارند در رد استدلال اقای هدایت خواه بیان وسط میدان و مناظره کنند
حقگو
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایتخواه شما هم امتحان خودت را پس دادی
ومن هم یه با به اشتباه به شما رای دادن فقط در مورد خاتمی که نوشتی میخواستم بگم .در موردش اظهار نظر کنی

شما فقط میتونید در مورداحمدینژاد صحبت کنید که به قول خودت پسرت براش روزه میگرفت وخودت با تمام قوا پشت سرش بودی
با احترام جای شما درمعادلات سیاسی. هست ازموده را ازمودن خطاااااااااسسسسسست
چرزووووووووو
Iran, Islamic Republic of
بنازمت خرزو
United States
حیف اسم حقگو باید اسمتو میذاشتی
شهروند گچساران
Iran, Islamic Republic of
زمانی که دکتر احمدی نژاد به آقای هدایتخواه پست وزیر فرهنگ و ارشاد رو پیشنهاد کرد تاجگردون کجا بود؟؟تنها کسی از استان که پست وزیری بش پیشنهاد شد همین دکتر هدایتخواه بود..تاجگردون این سری دولت روحانی هر چ ب این در و اون در زد دولت روحانی نزاشتش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ..ایقد تاجگردون بالا هم کمرنگ شده و. معلوم شده که دیگه حتی اصلاح طلبان و دولت هن قبولش نداره
Iran, Islamic Republic of
مناظره کنید و /کاریهاتون. /و /هاتونو /های خویشاوندی تونو را به رخ مردم بدبخت بکشانید .
متاسفم واسه این ملتی که پشت سر شما جمع شدن🤔🤔🤔🤔
Iran, Islamic Republic of
همه سیاسیون به فکر خودشان هستند و همه به مردم فقیر خیانت می‌کنند ثروتمند داراتروفقیر بدبخت ترمیشود
درود
United States
بر استاد بزرک
گچساران
Iran, Islamic Republic of
هردو شما برای مقاصد سیاسی دست به چنین کارهایی میزنید ...
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون دلخوش نکن به اینکه در استان رای داری...اگه انتخابات استانی شد اونوقت ما مردم بویراحمد نشانت میدهیم که بویراحمد پشت نامی نیست که عوض شه و قومی نیست که شما بتونین ازش /کنید..از جمع مدیرات که همه بچه باوی و اقوام خودتن معلومه شما چقد به بویراحمد ارادت داشتین...انتخابات استانی شد همیشه مثل آیت اله ملک حسینی مردم بویراحمد رای به ککاشون میدن نه شما...راستی .آخرش مشخث شد؟در جمع بویراحمدیها من اصالتم بویراحمدیه در باوی. باویم و در بین ترکهای مظلوم .م..آخرش فقط خودت ندونستی
دوست خدا
Iran, Islamic Republic of
بنظر من همین که ایشان آرای بالای ملت به خاتمی و روحانی رو به . بسیار کار ناپسند و //است همینه که رای نمیاری
با ملت باش این ملت از اول انقلاب تاکنون کم زجر نکشیده اند که دوباره شما اینجور بهشون توهین میکنید و آراءشون رو .میگیرید
باووووی
Iran, Islamic Republic of
درود به شیر پاکی که خوردی جناب هدایت خواه....مادامی که استخدامات شهرستان گچساران توسط خانم## کلید بخوره و همه ی پیمان های معتبر یه خواهرزاده های. برسه مردم بی پارتی و چگونه باید زندگی کنن؟؟بنده یه سوال دارم از حامیان جناب &&...آیا اون همه نیرویی که این آقا بدون هیچ گونه ضابطه ای وارد پتروشیمی و سیستم شرکت نفت کردن از کسی پنهون مونده یا اون جابجایی هایی که در سیستم نفت داشتن چطور میشه از یاد مردم بره؟؟انشالله با وحدت میان همه ی اقوام گچسارانی از باوی و بویراحمد و قشقایی در دور بعد مجلس نشون خواهیم داد که جای افرادی مثل ع& م&ف& و&&& کجای سیاست استانه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون تمام مدیرکل ها را از قوم باوی و /تو ادارات کل و ادارات شهرستانها رو از قوم باوی اونم / از قوم باوی کرده ..که از ضعف نماینده بویراحمد میباشد نه اقتدار تاجگردون..ولی اتنخابات استانی شد جواب این / نماینده گچساران رو خواهیم داد
حسین تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم اگرازجایی دله دردی اینو بدان هدایت وامثال هدایت دیگه مجلس یاجاههایی که بارای مردم باشه خوابشو هم نمیبینه خواهش نماینده شریف بویراحمدرا قاطی هدایت نکنید
احسنت ، حالا جناب تاجگردون این گوی و این میدان
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون واقعا انسان فعال و کارکنیه
ای کاش تو دروه های قبلی چند تا نماینده مثل تاجگردون داشتیم
از دید بنده دم تاجگردون گرم نماینده فعالیه
اون مرد شعار نیست مرد عمله
دوستی
Iran, Islamic Republic of
شما باید پاسخگو ۸سال دوران نمایندگی خود باشید.چکار کردی برای این شهر و دیار.شما تاجگردون را میخواهید پله کنید برای بازگشت دوباره به فضای سیاسی و انتخابات.ولی دیگر از اون خبرها نیست .مردم خوب دست شما و دوستانت را خوانده اند.
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون از اینکه شنیدیم کسالت داری ناراحت شدیم وآرزوی صحت وسلامتی برای شما دارم
اما آقای ناجگردون آقای هدایت خواه انسان بزرگی هستند ومردم هم قدر ومنزلت اورا می دانند حالا می خواهد نماینده مردم در مجلس باشد ویا می خواهد یک معلم یا استاد در دانشگاه باشند یا یک سخنور .
آقای تاجگردون افرادی هستند که در زمان جبهه وجنگ در جنگ حضور داشتند وحتی جانباز هم هستند اما تمام ارزش ها وودوران جبهه وجنگ را زیر سؤال می برند
افرادی انقلابی بودند اما انقلابی عمل نکردند وانقلابی نماندند.
دم از ولایت زدند اما در فتنه ها ماندند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
انشای خوبی بود .!!! عمو جمشکن
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نوردیده ی ملت باشت وگچساران وحتی ایران است&& که تحویلت بگیره
از دیار باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
درود به شرف و منطق و استدلال شما جناب دکتر هدایت خواه عزیز و انقلابی و مردمی . اگه کسی به این سخنان منطقی و پر مغز جناب هدایت خواه ایراد بگیره باید به عقل و وجدان او شک کرد
Iran, Islamic Republic of
درود وصددرود به حقگوی دیل
حقگو نام مستعار
Iran, Islamic Republic of
حقگوی دیل کجا بود؟ این حقگو اسم مستعار است. من ایشان را میشناسم. / بزور جمله بندی و مکتوب مینماید. همیشه بعد از نوشتن فامیلی اش اسم دیل را هم مینویسد. / البته آدم خوبی است.
Iran, Islamic Republic of
درود وصددرود به حقگوی دیل
رحمانی.دژسلیمان
Iran, Islamic Republic of
دژسلیمان به داشتن چنین دامادی افتخار می کند.درود بر شما دکتر هدایتخواه که همیشه در کلامتان شجاعت،پاکی و صداقت است
جواب رحمانی دژسلیمان
Iran, Islamic Republic of
اگر زیاد بهش افتخار میکنید یه /
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بنازمت دکتر هدایت خواه.تاجگردون کسی زورش بهش نمی‌رسه
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران بارای پاک نماینده انتخاب کردن نیازی به دلسوزی کسی نیست شما ترس از این دارین که تاجگردون خرابش کنیت که مثل قبل بودجه استان خرج &کنید ولی کور خوندید
Iran, Islamic Republic of
اگر زیاد به بودجه می نازید اون بودجه در مقر استانداری پایتخت یعنی یاسوج خوش آب و هوا توزیع گردیده و مطمئن باش بفهمی هم باورت نمیشه که فقط تبلیغات بودجه گیر شما میاد .بابا همون حرکت اقای تاجگردون در مورد سقوط هواپیمای استان همه را ناامید کرده حالا رفتی سراغ بودجه
سعید
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد هدایتخواه
هماى رحمت
Iran, Islamic Republic of
با سلا م
بهترين پاسخ همون سوره ى قصص و فرقانى هست كه جواب همش تو همين دو تا آيه ى قرآن .
درود بر استاد فرهنگ و اخلاق دكتر هدايت خواه
علی ویس
Iran, Islamic Republic of
جرپسته
ح ز
Iran, Islamic Republic of
دکتر هدایت خواه که نان میخورد ونمکدان میشکند باید مدیون مردم باوی باشد واین را هم بداند مگر باوی بمیرد که هدایتخواه وامًال ان مجلس ببیند من هر گز به تاریخ اعراب اعتقاد ندارم خوب است هدایتخواه در مجالس ومحافلش کفنی را که در زمان نمایندگی به تن کرده بودند یک بار دیگر به تن کنند
حقگو
Iran, Islamic Republic of
بدبخت مامردم هستیم که نمی دانیم دنبال چه کسانی میدویم شما شکمتان پره ماکه بدبخت وفقیریم چه حرفی بزنیم؟نفرت دارم ازطرفداران هدایت خواه چون زمان هشت سالشون خیلی بی /باچشم خودم دیدم / دردی را دوا نمی کند عمل مهم است
Iran, Islamic Republic of
مگر کل استان بجز اطرافیان تاجگردون د تاجگردون مجلس ببیند یادم هست همین شعار را برای مرحوم نبی زادم هم میدادید ولی دیدید که نبی زاده رفت مجلس حالا که دیگه کل استان مخالف تاجگردونه
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایت خواه اگرمیخواستی مراعات حال تاجگردون نمائیددرزمانیکه دربستربیماری بودندچنین جمله ای به زبان نمیاوردیددوماانقلابی ازنظرشماکیست؟ایاکسیکه جانبازدفاع مقدس وبرادرشهیداست انقلابی نیست؟ایاکسیکه کلیه علمش وعمرش درخدمت انقلاب است انقلابی نیست؟توراخداچهره های شاخص استان وکشورراتخریب نکنیدوبدانیداگرالان دراین برهه زمانی اگرروحانی نبودخدامیداندچه وضعی بودماتاسف میخوریم که برای کرسی مجلس حاضریدهرجمله ای بفرمائید حالاهمون احمدینژادکه قراربودتوباهاش به بهشت بروی کی بود؟اون جلیلی که اینجاعلم کردی مگر به قوم لرتوهین نکرد چرایه چیزی میگوییدفورمیکنیدمردم کاملابی اطلاع اند
Iran, Islamic Republic of
انسانها کسانی هستند که از روی . میخواهند دیگران را زمین بزنند وقتی بین مردم جایگاهی ندار هستند سعی در تخریب محبوب مردم کنند وقتی جای دفاع از عملکرد خود ندارند به تخریب عملکرد دیگران بپردازند /
جازی فرهنگی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
با سلام و ادب و احترام خدمت همه خوانندگان و همه مردم فهیمی که این مطلب را می خوانند و دنبال می کنند.
با کمال احترام خدمت آقای هدایت خواه عرض کنم همانطور که کثرت آرا دلیل بر انقلابی بودن نیست دلیل بر ضد انقلاب بودن هم نیست . آیا بیست میلیون نفری که به آقای خاتمی رای دادند همه اشتباه کرده اند. اگر فرض بر این باشد یعتی نصف جمعیت ایران که به آقای خاتمی رای داده اند نتوانسته اند مسیر و راه درست را تشخیص دهند که این به نوعی اهانت به شعور این ببست میلیون نفر است. از جهت دیگر همانطور که شما فرمودید کثرت آرا مورد قبول برای تشخیص صواب از ناصواب نیست خدمت تان عرض کنم که کثرت قول و سخن هر چند که درست هم باشد دلیل بر موجه بودن و انقلابی بودن نیست. همانطور که در طول این چهل سال که از عمر انقلاب می گذرد آنان که بیشتر شعار دادند کمتر عمل نموده اند. بقول ادبا :
به عمل کار براید به سخنرانی(سخندانی) نیست
بیاییم بدون هرگونه جانبداری و هواداری از شخص یا جریانی خاص عملکرد هر دو نفر را مورد نقد قرار دهیم و ببینیم کدامین بیشتر برای مردم خدمت کرده اند. کدامیک بیشتر توانسته اند ایجاد آبادانی و رفاه و توسعه برای حوزه خود فراهم اورند.
در پایان برای همه مخلصین و دلسوزان انقلاب آرزوی موفقیت می نمایم
Iran, Islamic Republic of
اون کارگاه بلوک زنی فکسنی می ارزد که جای حق و باطل را عوض کنی
Iran, Islamic Republic of
مشروعیت ومقبولیت از شرایط / است دکتر دچار سفسطه شده واز شرایط نماینده خارج شده تشگر
سررود نشین
Iran, Islamic Republic of
/با بذل و بخشش از کیسه خلیفه و آستان مقدس رضوی و تبلیغات بی حد و حصر شبکه دنا و رسانه اقدام به ورود زود هنگاه به عرصه انتخابات کرده که خود از مصادیق حیف و میل بیت المال است و باید توسط دستگاه محترم قضایی و نهادهای امنیتی مورد سوال و برخورد قرار بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
نسا و برافتو
Iran, Islamic Republic of
نسا و برافتو
Iran, Islamic Republic of
نسا و بر افتو
Iran, Islamic Republic of
تو که الکی اسمتو گذاشتی سررود نشین بویراحمد.هنوز حالیت نشده. گچساران و بویراحمد کرده. بیشتر از این باید بیاره تابفهمی.البته احتمال میدم ار مدیران تاجگردونی باشی که خودتو بویراحمد معرفی کردی.
غیربومی
Iran, Islamic Republic of
ما تا جایی که اطلاع داریم بین کلیه نمایندگان استان از ابتدای انقلاب تا کنون تنها کسی که اسمش همه جای ایران می درخشد آقای تاجگردون می باشد.
قشقایی گچساران
Iran, Islamic Republic of
ساغ اول هدایتخواه
تاجگردون همیشه تو فاز انتخاباته و دوست داره یه عده ی غافل همیشه براش شاپک بزنن
چون زود روحیه اش خراب میشه
آقای تاجگردون دیگه دوران مظلوم نمایی تمام شد
دوران تبلیغات سپری شد کارنامه تحویل بده
گزارش کار بده، فرافکنی نکن ، ماجراجویی نکن
باید پاسخگو باشی، بلید حساب پس بدی
تال
Iran, Islamic Republic of
احسنت درود هدایت
تال
Iran, Islamic Republic of
احسنت درود هدایت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر هدایت خواه بجای این همه احساس /یک بار که شده حس ناسونالیستی خودتان را سرلوحه فرار دهید دراین چهل بعد از انقلاب کدامیک از شما ها چپ وراست تونستید به اندازه یک دوره تاجگردون سرما وارد استان کنید چرا شما از این همه کار عمرانی وزیربنایی که همه از عدم وجود بودجه تعطیل شده بود و در طول نمایندگی ایشون به اتمام رسیده اند قدردانی نمیکنید این آقای پ.. که با این حرکتها و حرفهای بی ربط داره خط خطوط شما را زیر سئوال میبرد واز همفکران شمااست چرا امر نهی نمیکند این آقا کلی مشکلات /را یدک میکشد ومن از تمام /او مطلع هستم وفعلا صلاح نمیدانم وارد موضوع شوم من همه شماهازا بهتر از خودتان میشناسم دست بردارید از ایشان(تاجگردون) بزارید از آبروی بر باد رفته سیاسی چندین چند ساله شما سیاسون دفاع کند
داور
Iran, Islamic Republic of
این عبارت نامه:
عدالتخواهی یعنی اینکه در توزیع فرصت‌ها و منابع، عدالت را معیار و مبنا قرار دهیم یا باج‌خواهی و تبعیض را؟
جناب دکتر هدایتخواه حالا خودت بگو در دوره خودت چه تعداد از بچه های دور و برت بدون ازمون جذب ادارات کردی؟؟؟
/
ض
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه مردم گچساران وباشت کسی را می خواهند که مشکلات انها راحل کند به فکر اعتبارات باشد زیر ساخت ها را اماده کند شما هم در مجلس ریس کمسیون فرهنگی بودید همین حرف های انقلابی ویزیدی وغیره هیچ ربطتی به معیشت ومشلکات مردم ندارد پس زنده باد تاجگردون
لاست
Iran, Islamic Republic of
حیف خاتمی . می اوری
اگر ابنقدر ادم فلسوف ودانایی هست جرا طرفدار احمدی نزادی که الان مخالف /و /هست
البته معنی /برای شما چیزی دیگر هست
/
باشت گشین
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایتخواه تخصص جنابعالی، عربی، قران و تاریخ هست که بدرد استان و کشور نمیخوره، تاجگردون هم در حد یک انسان معمولی از اینها بلد هست. تخصص تاجگردون اقتصاد و بودجه و مدیریت هست، شما اگه راست میگی بگو در این زمینه چه هنری داری؟
هشت سال نماینده بودی در زمینه این مسائلی که به آقای تاجگردون نقد گرفتی، چه کاری برای مردم حوزه انتخابیه ات کردی؟؟
شعار و /بسه دیگه. مشکل ما الان انقلابی و لنقلابیگری نیست اینها حاشیه و مطرح کردن خودت هست
باشت
Iran, Islamic Republic of
بله برادر شرایط وخیم اقتصادی کشور نتیجه تخصص اقتصادی و بودجه ای جناب تاجگردونت است !!!!
گشین
Iran, Islamic Republic of
اگه اقتصاد و بودجه بلد بود ، اقتصاد ما جهان را نمیگرفت
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تخصصش همینه که الان مملکت به این روز افتاده. شبانه روز شش نفر در استان خودکشی میکنن .تاجگردون در اون دنیا خیلی باید جواب بده
پارس
United Kingdom
آفرین بر دکتر هدایت خواه که با آرامش و طمانینه جواب را دادند
Iran, Islamic Republic of
حرف حق جواب ندارد ، من در پاره ای مسایل به آقای هدایت خواه انتقاد دارم و حتی به ایشان خرده میگیرم اما خدا وکیلی همه ی حرفایی که زده حقیقت و مستدل هستند.
این گوی و این هم میدان
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
وای ی ی ی ...هدایتخواه . تاجگردون...حرف حق لرزه براندام حریف / می اندازد...یاعلی مدد آقای تاجگردون هدایتخواه اعلام آمادگی جهت تنویرافکار عمومی نسبت به قضایای بوجود آمده کرد تعیین زمان مناظره با جنابعالی..حرف حسابی داری بیا جلو نترس...ندای هل منی مبارز دکترهدایتخواه بسیار روشن است... هستی بیا جلو....
حق
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر شما عادل بودید و انصاف داشتید جذب نیرو در سال ۸۸ را که بیش از ۴۸۰ نفر باتبعیض وارد شرکت نفت گچساران شدند پی گیر و رسوا می کردید نه اینکه حالا دم از انقلابی بز نید انقلابی کسی است که در تمام شرایط عدالت و انصاف را وظیفه خود بداند و از حقوق پایمال شدگان دفاع میکردید چطور ان موقع سکوت کردی لطفا توضیح دهید برای افکار عمومی.
ناا
Iran, Islamic Republic of
دوستان نماینده یادبگیرین اخ سی بویراحمد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایت خواه شما شناخته شده هستید وبا رفتار وتبلیغات از سخنرانیها تا توضیح اقلام ان هم در حوزه انتخابیه کار درستی نیست همه نهدها باشما نیستند وسخنرانی علیه وکیل م دم ان هم خارج از شهرستان حضرتعالی بوی بد می دهد حرف نادرست زدی از جواب وکیل مردم ناراحت نشو سی اندی حضرتعالی ودوستان با بردن بددجه گچساران عقب انداختید گذ شت
محرابی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد هدایت خواه انشاءالله پیروزی با شماست خدا حفظتون کند امید محرومان و پاه برهنگان
محرابی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد هدایت خواه انشاءالله پیروزی با شماست خدا حفظتون کند امید محرومان و پاه برهنگان
جوان
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مرد بی منتهای ایران و استان دکتـــــــــر هدایتخواه ، من گرمسیریم ولی عشقم ستــــــــــار
دلاور
Iran, Islamic Republic of
همه شما سر و ته یک کرباس هستید. ///همه شما داشتید
مارگون بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای ستار زیاد پاپیچ دکتر تاجگردون نشو که بیچاره ات میکنه آقا یه ایران است یه دکتر تاجگردون بخدا اگه نامزد بویراحمد بشه مردم حاضر ن جانشان را فداش کنن...پس برو اول با سید اقبال راستگویی مناظره بکن تا شفاف سازی بشه بعد بیا ابر مرد تاریخ استان تاجگردون انقلابی مناظره بکن البته اگه وقت خالی داشته باشند
United States
اسم مارگون ر رو خودت نزا چون حرف مارگون فقط هدیتخواه است
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
پرداختن به صحبت های هدایتخواه باعث اتلاف وقت آقای تاجگردون و مردم میشود و ضرورتی ندارد جواب داده شود.
به قول معروف جواب /خاموشی است. ایشان بهتر است پاسخگوی عملکرد دوران نمایندگی و دولت و رییس جمهور مورد حمایت خود ، و بیت المال حیف شده توسط معاونین دولت پاکدست و بودجه تبلیغات هزینه شده توسط /باشد.
سجاد موسوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هدایت خواه
واقعیت امر همین است که جنابعالی فرمودید منم مطالب آقای تاجگردون را خواندم ایشان واقعا دنبال یک فرصتی می گشت که به طریقی مظلوم نمایی کند باید قوه قضاییه و کمیته ی تحقیق و تفحص . بروند ببینند کی روی //را سفید کرده ...
آقای تاجگردون میخواد چه بگه با لین همه فلاکتی که در نتیجه ی مدیران ناکارمدش از جمله مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل سابق جهاد و ...بدهد
آقای هدایت خواه شیر مادرت حلالت ، حیف از مردم بویراحمد که یک آدم با سواد و شجاع و بی ملاحظه ای مانند شما را برای مجلس انتخاب نکردند تا /ی این مظلوم نماهای /را بر روی آب بریزو...
دوست
Iran, Islamic Republic of
خدا هدایتت کنه مش هدایت خواه
شمس
United States
جناب دکتر هدایتخواه بله دقیقا توهین به مردم بود
معلم
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون با تحمیل مدیران /و ضعیف و ناکارامد نظیر آقای زارعپور مدیر کل آموزش و پرورش - که ۶ سال است هیچگونه طرح و برنامه ای برای فرهنگیان نداشته و اخیرا هم تنها مدیر لایق و توانمندش یعنی پورالحسینی را که مردم و فرهنگیان ازشون راضی بودند را خلع نمود - به شعور تمام فرهنگیان این استان توهین کرده نه آقای هدایت خواه ...
کسبه بازار
United States
افرین بر استاد هدایتخواه جناب اقای تاجگردون اگر /و انصاف داشتی این همه بودجه که دستت بود خرج /و //میکردی یکصدمشو هم خرج مرکز استانت میکردی با این همه جوان تحصیلکرده و بیکاربهتر
Iran, Islamic Republic of
خواهشن بزار به کارش برسه شما بیکارید دنبال اینی سر زبونا بیوفتی برادر.امید یه شهر به ایشونه.در آخرم شما اگه حرفتون خریدار داشت ۱۰ هزار تا بیشتر رای نداشتی 😁😁😁
Iran, Islamic Republic of
احسن بر دکتر هدایت خواه عزیز
Iran, Islamic Republic of
بنازم کلامت را معلم که درست گفتی هنوز که هنوز است فرهنگیان گچساران سوز دل دارن از کاری که تاجگردون باهاشون کرد ومدیر قوی وپاکدست وعلمی شهرشون را برکنار کرد وبه اسم گماشته ش زارع پور تمام کردوکاملا هم در استقبال وهم در جشن مشخصه که فرهنگیان گچساران راضی نیستن وای دوره تاجگردون دیگه رای نمیاره به دلیل /که به فرهنگیان کرد
علی اکبر محمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد هدایت‌خواه که مثل همیشه مستدل و منطقی جواب داد. آقای تاجگردون اگر شما واقعآ دلسوز مردم شهرستان آن بودید با این ثروتی که خودتان و برادرانشان دارین در شهرستان مطبوعات سرمایه گذاری می‌کردید نه در بهترین منطقه تهران زندگی می‌کردید. آقای بهرام تاجگردون که هم برادر خانم شما و هم پسرعموی شماست چرا تمام سرمایه گذاری خودش و خانواده اش در تهران و شیرازه و به خودش زحمت سرمایه گذاری در شهر محروم گچساران را نمی‌دهد. لطفأ با احساسات مردم مظلوم گچساران بیش از این بازی نکنید.
معلم
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای محمدی
طاها
Iran, Islamic Republic of
بنازززززززمت مررررد بزررررگ انقلابی...اقای تاجگردون بفرما مناظره اگه راست میگی
باوی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگه راست میگه کاراش تبلیغاتی نیست با دکتر هدایت خواه مناظره بزاره البته که میدونم که اصلا نمیاد که خودش ضعف بزرگه ۲.آقای تاجگردون فقط بازیگر خوبی ست که از هر چیزی به نفع خودش استفاده میکنه ۳.آقایانی که میگن تاج چهره ملی داره یا خیلی بیسواد هستن یا دهات زندگی میکنه بعد بهش بگین شبکه دنا داستانی هست نه ملی
گشین %محمدی_ موسوی _ گرامی_ نجاتی و غیره
Iran, Islamic Republic of
ستار خان اولا دکتر بیست و چهارساعته گرفتار بودجه سال 98 هست و مثل شما بیکار نیست دوما نگفتی احمدی نژاد آدم خوبی هست یا خیر همون کسی که شما قناری ایشان در مجلس بودید سوما آقای رئیسی مالک آستان قدس رضوی تتلو رو باخودش به بهشت میبره؟چهارما مردم باوی قلبشون مال دکتر تاجگردون هست و میخوان از آقای موحد بیشتر در مجلس باشه % تو رو به خدا دست از سرمردم بردار همه آدرس بهشت و جهنم بلد هستند
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
حق دارین چون منافعتون ایجاب میکند و خیلی بده که ادم منافع شخصیشو بر منافع اکثریت شهر ترجیح دهد
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
بیخیال این حرفها. بعضی میخان بازار گرمی کنن اما اونی که میفهمه مرد واقعی در میدان نیست کاری به مناظره نداره البته بگم این کارا یه نقشه هست که بعضی هارو از صحنه روزگار محو کنن بعضیا مثلا... دو گزینه جدید هم در نظر داشته باشید اگه موحد بیاد و اگه رای سفید باشه اکثرا.
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون اگر انقلابی هستی برای مناظره بااستادهدایتخواه جواب مثبت بده باحالی که می دانی ومی دانیم این راندارید
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم استاد.خوب
معلم
Iran, Islamic Republic of
آقای آرام شیر مادرت سیچه کامنتله سانسور ایکنی زهلت نره خَوَری نیسی کِرِ تاتَه عوض نیکنِن غیرَ بیراحمد مرده بو... ولی دِلُم سِی گچسارانییَلُ باشتییَل ایسوزه کِه وَوِل وَتاجگردون حمایت ایکنِن
وُژدانَن هر چه پیمان بِی داشو وَ خیشُ قومَلِش وُ دوسَلِش تا سودشَه بَر کِنِن هر چی پست بی هم داش وَ فامیلَلِش البته یَه چَنتا پست الکیشَه هم وَعیرُ دا تا پَی گُل نَپَتی بو ...
مدیر کل آموزش و پزورش هم نُمرَش صفر صفر
ج.خِرییِن....
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا نخا که. بویراحمد و بردی
. خوتو نزن من قد تاجگردون
کر خوب کمایی
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایت خواه این حنا دیگه رنگی نداره،. که نمیتونید بیشتر از این محبوبیت تاج گردون رو در سطح بین المللی و کشورمان ببینید
عدالت
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون. را گرفته و بی جهت و بدون آگاهی به شخصیتی مومن و عالم همچون دکتر هدایت خواه توهین کردند
Iran, Islamic Republic of
شما با بقایی ومشایی امیر مقصود. شما تمام قد برخاستید . رکوع وسجود کردید شما جبهه پایدار ی دچار فرهنگ شده اید آقای هدایت خواه آقای تاج گردون جانباز و رزمنده عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس وبرادر سردار رشید اسلام است شما باید خود را مدیون خانواده شهدا بدانید انقلاب ونظام مدیون خانواده شهداستو مطمئن باشید خدا دست شما را برای این مردم رو می کند انقلاب اسلامی بقاءش از برکت خون شهداست انقلاب اسلامی یک انقلاب عملی وعاشورایی بود .
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه کل ایران . تو را می شناسن.تو همان کسی بودی که هر کاری کردی نتونستی حتی یک ششم ارا بویراحمد را بدست بیاری.اون هم با آن همه. که خکدت سردستشون بودی.خلاصه از اونی هستی که حاج غلام تاجگردون بخواد با تو مناظره کنه.تو دیگه یک مهره سوخته هستی.زیاد دست و پا نظرن که بیستر از چسم مروم میفتی .میشی.انشاله که خداوند به راه راست هدایتت کند.
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
احسنت.به فضل الهی تاجگردون رفتنی است.
میر شکال
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه با چند تا پند و نصیحت و با مناظره مشکلات مردم و عمران و ابادی انجام نمیشه
دانشجویان پیرو خط امام
Russian Federation
همه میدانیم که گرانی و تورم کار دولت نیست. کار اونایی است که برجام را شکستند.
همه میدانیم که تاجگردون رزمنده دفاع مقدس بوده و برادر بزرگوارش شهید شده ولی اقای هدایتخواه نه در جبهه شرکت کرده نه خانواده شهید است.
درود بر تاجگردون باور رهبری.
Iran, Islamic Republic of
با سلام استاد هدایت خواه هم رزمنده بوده و هم جانباز هشت سال دفاع مقدس و معیار و ملاک انقلابی ارتباطی به خانواده نداره
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
هومان رستمي
Iran, Islamic Republic of
در جواب دانشجو به قول خش پيرو خط امام الان ملاكت برادر شهيد بيينه مه هركي برادر شهيد بي بايد كشوره /هدايتخواه هم در دوران شاه زندان رفته در كلاس دوم دبيرستان و هم جبهه ايش بيشتر و تاجگردونه اسنادش هم موجوده ايتري يه سر و پيج شهدا استان بزني و ايشون جانباز هم هسن بعد هم حقيقت تلخه نيتريد باش كنار بييت اگه تاجگردون مرده بيا من باشت يه جلسه مناظره با حاج ستار بنه بينم چن مرده حلاجه
Iran, Islamic Republic of
تو چه دانشجوی پیرو.خط امامی ابروی همه دانشجویان رو بردی برو ببین هدایتخواه جبهه رفته یا تاج گردو کدومش
Iran, Islamic Republic of
تو چه دانشجوی پیرو.خط امامی ابروی همه دانشجویان رو بردی برو ببین هدایتخواه جبهه رفته یا تاج گردو کدومش
کسبه بازار روز یاسوج
Russian Federation
درود بر تاجگردون خانواده شهید
درود بر شهدا
درود بر پدران و مادران شهدا
Iran, Islamic Republic of
کسبه ای که دم از خون شهدا و خانواده شهید میزنی و حمایت از تاجگردو میکنی لابد قیمت اجناست صدبرابر شده که تو این وضعیت درد مردم را نمیدانی نتیجه کار .شده اقتصاد فعلی با چه وجدانی. تاریخ حمایت میکنید جمع کنید تاریخ مصرفتان تمام شده مملکت ما الان تشنه امثال انسانهای پاکی مثل استاد هدایتخواه میباشد وسلام نامه تمام
Iran, Islamic Republic of
افرین بر شما زنده باد ستار هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
ایلیا اول برو سواد خواندن و نوشتن یاد بگیر بعد بیا نظرتو بنویس تاجگردون با /شد تاجگردون ایشون هنوز فارسی رو بلد نیست صحبت کنه. استاد هدایت خواه یک شخصیت بینی المللی وجهانیست
نظام مهندسی استان تهران
Russian Federation
تاجگردون یادگار شهدای ماست.
Iran, Islamic Republic of
تو یکی دیگه جمع کن بساتطو /
شهید دادیم این شد وضعیت فعلی مردم ایران مملکت ما تشنه انسانهای پاکی مثل ستار هدایتخواه هست نه شماها وامثالتون
صادقی
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزانم امروزماهمه بایددست به دست هم بدیم واین جنگی که برعلیه این مردم واین کشورعزیز به راه افتاده مبارزه کنیم شماخودتون درجنگ هشت ساله بودین این کشورچقدرخون داده حق شمانیست برای مسابل سیاسی همدیگرراتخریب کنید امروزاین جنگ اقتصادی ازجنگ دفاع مقدس کمترنیست اگراین مسله فراموش کردین واتفاقی افتاده همتون بدهکارید بخاطرخون شهدابنشینیدوبرادرانه مسایل حل کنید ممنون سربازکوچک ایران صادقی
سلام
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر استاد.
دیل
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایت خواه فکر نکنم شما در حدی باشین که دکتر تاجگردن بخواد با شما مناظره کنه چون /نیستی
جوجو
Iran, Islamic Republic of
میکنه.مهره سوخته هستی
درود بر استاد عامل اخلاق
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای هدایت خواه . با گول زدن خودت با شعور سیاسی مردم بازی نکنید . مگر نه الان شما دارین با نذر و نذورات امام رضا تحت عنوان موسسه الرضا به در خانه های مردم رفته واز کیسه امام رضا دارین هم برای خود و هم برای اقای رئیسی مایه می گذارید / شما دیگه چیزی در چنته ندارید . اومدن شما در گچساران و باشت و محفل سخنرانی راه انداختن تبلیغات زود هنگام نیست اما برگزاری جشن در باشت اونم ساعت 19/30 شب تبلیغات زود هنگامه . بترسید از خدا و پیغمبر اقای هدایت خواه . بسه دیگه شما برای خودتون این گونه محافل تبلیغات نیست اما برای نماینده ای که در حال حاضر وکیل مردم است تبلیغات زود هنگام است . شمامراسم فاتحه مردم را کردید متینگ سخنرانی و تبلیغاتی ولی دارید به وکیل مردم خورده می گیرین .البته حق دارین چون شما را به هیچ محفلی راه نمیدن مجبورید به اسم فاتحه و پخش نذورات امام رضا مردم را /کنید . چون همه مردم استان و همه مردم ایران شما و امسال شما را شناخته ومی شناسند . اره شما باید با کسی به بهشت بروید که هم مقابل /ایستادند هم به بزرگان نظام توهین می کنند هم تا سالهای سال اختلاس و خرابیهاشون توی کشور پابرجاست . شما باید با مشایی و بقایی به بهشت بروین مبارکتون باشه ستار /.
Iran, Islamic Republic of
قدر زر زرکر بداند قدر گوهر گوهری قدر گل بلبل بداند قدر قنبر را علی درود بر تتاجران ی کلام ختم کلام
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون تکرار نشدنی ،
Iran, Islamic Republic of
واقعا اقای تاج گردون و هوادارارانش برداشت سطحی از سخنان هدایت خواه داشتن داشته است
علی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر هدایتخواه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بیشترین استفاده نابجا و تبلیغاتی را اقای هدایت خواه از امکانات . میکند یکی نیست بگوید این بسته های کمکی و حمایتی را که در روستاهای محروم توزیع میکنید از جیب کی هست یا ادامه و از منشاءهمان بسته های حمایتی اقای رئیسی هست؟
اصلا" دلیل شانتاژ هدایت خواه بر علیه تاجگردون چیست ؟ .است یا واقعا" مالش را خورده بابا شما هم دین را ابزار نکن برای مردم کار کن و خودت را بالا بکش تا مطرح و مقبولیت بدست اورید
کسی نیست که صادقانه و غیر سیاسی از ورودی و خروجی گچساران رد بشه و به خاطر این همه جاده و اسفالت بر مردگان تاجگردون رحمت نفرستد
حیدر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هدایت خواه
آیا می دانی هرچه شخصی یا چیزی در افکار عمومی موردقبول وزبانزد عام باشد محبوبیت دارد ومحبوبیت از کلام نص قران کریم است وبرداشته از کلمه حب می باشد. وآیا مسلمان وانقلابی بودن فراتر از کلام صریح قران کریم است که باز شما عام .می خوانید و خودرابرتر از دیگران .
بعد شما را چه دلیلی است که با آقای دکتر زارع نماینده محترم بویراحمد مشاجره ای نیست.
سوم آیا میدانی مردم گچساران وباشت از اصول گرا واصلاح طلب نسبت به شعور خود حساس هستند.
چهارم /ما تاجگردون را برای منافع ملی شهرستانهایمان انتخاب کردیم .
نه برای اشتغال فرزندمان یا تخریب انقلابیون.
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاج یه خواهش وت دارم . و نظرش کل جامعه .طوری هم گپ ایزنه یکی نونه که همی ای اغا 8 سال نماینده مردم بی . اصلا سی ای اغا خصوصی بزنیت تا بره در مورد دین صحبت کنه . من مجلس هم که بی تمام نماینیل ایومن پیل جمع ایکردن سی ولاتشو ای اغا همش ایگو طبق ماده فلان و ایین نامه مجلس و ... با اسلام مغایرت داره . همی بلیه گپ بزنه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با سلام حضور محترم خوانندگان گرامی
من مانده ام چرا اینها دم از انقلاب و انقلابگری می زنند؟ چرا خودشون رو به این و اون می چسبونند؟ تو انقلابی هستی نیستی امام حسین رو میشناسی نمی شناسی جبهه رفتی نرفتی و و و ..... این حرفها چیه؟ واقعاً افت داره
آقاجان قانون مشخص هست چهارچوب مشخص است ماده های قانونی و آیین نامه ها و و ... هر سازمان و وزارتی هم اصول و قوانینی دارد کمر همت می خواهد دانش علمی و تجربی هم باشد و اصولی کارتون را انجام بدید/ اصولی انتخابات برگزار کنید.... نه اینکه با چسباندن وصله ، حالا دروغ یا راستش به کنار.....
کسی هم تخلف کرد قانون هست. باهاش برخورد بشود.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
فرار تاجگردون از مناظره به معنای این است
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه.شما باتخریب وچالش کشیدن تاجگردون یا هر شخص دیگری ،صرفا دنبال این هستی که خود را معرفی کنی وبه میدان انتخابات اتی تاخت وتاز کنی،وسلاح تو فقط گرفتن سپری است به نام انقلابی بودن یا نبودن،خودت به معنای واقعی انقلابی هستی؟بورسیه های دکترا یا افرادی ک معرفی شدن ب اداره،،،نماد انقلابی بودن است،؟دور اول دولت احمدی نژاد ک نذر ونیاز میکردی براش و به طبع قبول شدی در انتخابات ،نشانه انقلابی بودنت بود؟دور دوم احمدی نژاد ک تحویلت نگرفتند ،ودر رقابت زارعی قبول نشدی،نشونه انقلابی بودن بود یانبود؟این رو بدان که نظام برای کسانی که دوسر چوب را میگیرند و برای قبول شدن در انتخابات وجلب آرا ،انقلابی بودن یا نبودن رو بهانه میکنند،هزینه نمیکند چون نظام در انتخابات مجلس طرفگیری نمیکند،بعد از جریان فتنه ،نظام دقیقا اثبات کرد که در انتخابات عدالت را پیش میگرفته ومیگیرد،مصداق ان هم قبول نشدنت بود.چون نه دولت احمدی نژاد بهت میدان داد و نه مردم خواهان تو برای نماینده شدن بودند.عملکرد مهم است ونه ادعای خالی،بی شک اکثریت ملت ایران انقلابی وپابند به نظام ومنویات رهبری هستند،مگر تو نماینده انقلاب یا همه مردمی؟توکه دم از انقلاب میزنی برای انقلاب چه هزینه ای کرده ای؟مبنای صحبت من حمایت یا تبرئه تاجگردون یا دیگری نیست.انقلاب برای تو چه کرده،؟بی شک اگر انقلاب نبود توبه اینجا نرسیده بودی،تا کی میخای با ادعای انقلابی بودن ونبودن به اهدافت برسی؟خیلی از اونهایی ک بهشون پیشرفت دادی انقلابی بودن؟
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
این روزا هرکسی دراین میدان زور آزمایی حریف می‌طلبه و هرچه حریف قوی تر و کری خوندن بیشتر ،نام ونشون در کردن هم به تبعش بیشتر میشه...ولی.....جناب هدایتخواه اولا باید یه تشکری کنم ازتون چون عملا دارید اعتراف به قدرت و محبوبیت د.تاجگردون میکنید و تایید رای ما .دوما شما مردم رو کم حافظه فرض نفرمایید و دست و پای بیهوده نزنید چون مردم فهمیم ما میدونن آزموده را آزمودن خطاست و درمورد شما خطایی بس نابخشودنی
سلام
Iran, Islamic Republic of
بنظرم اول هدایخواه پاسخ ۸سال تلف شدن حق وحقوق مردم بویراحمدودنارابدهد بعدپیشنهادمناظره بدهد همه میدونن که حرف خوب بردرودیوارزیادنوشته میشه پس اعمل مهمه واینکه تومهره سوخته ای حالاسوال دارم تو وپناهی توجلسه معارفه مدیرکل امداد چی میخواهین چراتو بقیه معارفه هانمیرید اینو بدان توبدردنماینده مردم.متواضع وسربه زیر است
گل اقا
Iran, Islamic Republic of
با سلام ..اینجانب شاید با نوعی از مخالفان تفکر شخصی آقای هدایتخواه و طرفدار اقدامات عمومی جناب تاجگردون باشم ‌.ولی حرف منطقی جواب ندارد ....جناب تاجگردون لطف کند اگر ماند دوستانی دولت تدبیر و امیدشان فقط بیایند مرد و مردانه حضوری در رسانه با هر محیط عمومی که خودشان صلاح بدانند جواب دکتر هدایتخواه را بدهند البته اگ
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد دکترهدایت خواه عزیز

حقا که هم شجاعی هم با منطق و مستدل حرف میزنی.
نمیدونم چرا بعضی از دعوت ایشون به مناظره با تاجگردون دارند؟
خب میرشکار را به میدان بفرستید
نکنه این میرشکار تشریف دارند
Romania
را به کیش خود پندارد تنها رئ..ه آن بود که هدایت خواه میگفت شفا بخش است جلوی سفارت انگلیس می ایستند انتظار معجزه از سفارت انگلیس دارند اگر فقیر شدی وپست نشدی مردی اگر به دولت هم رسیدی و پست نشدی مردی بابا مردم عاقل شدند فهمیدند که دوره سفسطه ومغلطه بازی به پایان رسیده
عباسی ابدهگاه
Iran, Islamic Republic of
که جون خوت .تاجگردون نیسی بس کن ای چند دوره ای که مجلس تشریف داشتی سهمیه دو درهزار گچساران رابه استان ایبردی چقدرش سهم گچساران بی عدالت نزن
Iran, Islamic Republic of
درود بر انقلابی مخلص خداوند تا ظهورمهدی موعود عج شما را زنده و سلامت بدارد
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1