تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۴۰۴۸۹۹
فرماندار بویراحمد مطرح کرد

ضمانت زنجیره ای روستائیان در بانکها

۰
ضمانت زنجیره ای روستائیان در بانکها
کبنا ؛فرماندار بویراحمد در جلسه بررسی تسهیلات اختصاصی در زمینه زلزله و مسکن روستایی شهرستان با تقدیر از مجموعه بانک ها در جذب تسهیلات و حمایت از تولید در بویراحمد عنوان کرد: در خصوص زلزله پنج و دو دهم ریشتری بویراحمد و دنا تسهیلات تکلیفی ۱۷۰ میلیاردی به بانک‌ها ابلاغ و ۳۷ میلیارد تسهیلات بلاعوض نیز به آسیب دیدگان و خسارت دیدگان زلزله مذکور اختصاص داده شد.
شاهرخ کناری عنوان کرد: بیش از ۴ هزار پرونده تعمیراتی و تجهیزاتی در شهرستان بویراحمد تشکیل که متاسفانه برخی از این پرونده ها بنا به دلایل بانکی برگشت داده میشود.
کناری با بیان اینکه بانک های چهارگانه ملی سپه، مسکن و کشاورزی به عنوان بانک های عامل پرداخت تسهیلات زلزله و مسکن هستند، گفت: انتظار می‌رود این بانک ها نسبت به پرداخت تسهیلات همکاری بهتری داشته باشند.
فرماندار بویراحمد با اشاره به قوانین بانکی در پرداخت تسهیلات تصریح کرد: تعداد زیادی از دستگاهها در ثبت و کارشناسی و تشکیل پرونده خسارت دیدگان زلزله فعالیت چشمگیری داشته‌اند؛ این در حالی است که در مرحله پرداخت بانک‌ها، مراجعین و مردم با مشکل مواجه می شوند.
رئیس شورای اداری بویراحمد گفت: بسیاری از مراجعات مردمی به فرمانداری و استانداری به منظور دریافت همین تسهیلات است.
فرماندار بویراحمد یادآور شد: اولویت پرداخت تسهیلات زلزله و مسکن در شهرستان های بویراحمد و دنا است و نباید از این تسهیلات در جاهای دیگر پرداخت شود؛ چراکه زلزله پنج و دو دهم ریشتری در این جا اتفاق افتاده است.
فرماندار در پایان با تاکید بر همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، به تضامین بانکی هم گریزی زد و افزود: ضمانت زنجیره ای روستاییان و عشایر در بانک‌ها برای دریافت این تسهیلات راهگشا خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1