تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۴۰۴۸۵۷
در گفتگو با خبرنگاران مطرح شد

شناسایی 7 واحد خبازی متخلف در دهدشت/استمداد «علویان» از مقامات قضایی

۱
شناسایی 7 واحد خبازی متخلف در دهدشت/استمداد «علویان» از مقامات قضایی
کبنا ؛رئیس «صمت» کهگیلویه در ادامه بازرسی های مستمر و روزانه خود از بازار کهگیلویه، اینبار دست روی  تخلفات نانوایی ها گذاشت و از شناسایی7 واحد خبازی متخلف از بین 11 خبازی بازرسی شده خبر داد.
یاسین علویان در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد:طی بازرسی های به عمل آمده از ۱۱ واحد صنفی خبازی،تعداد ۷ واحد خبازی متخلف شناسایی شده که به تعزیرات حکومتی جهت صدور رای معرفی می شوند.
علویان سوق ،کم فروشی،عرضه خارج از شبکه و تقلب را از جمله تخلفات این خبازی ها برشمرد.
وی با بیان اینکه حداکثر تا 72 ساعت آینده میزان آرد دولتی که تاکنون به دست خبازی های غیر فعال می رسید منتشر می شود،تصریح کرد:سهیمه آرد این خبازی های غیر فعال در اختیار خبازی های فعال قرار می گیرد.
رئیس «صمت» کهگیلویه ادامه داد:کلیه ی عاملان توزیع ارزاق عمومی و کالاهای واسطه ای از جمله لاستیک خودروهای سبک و سنگین ملزم و متعهد به تسویه حساب با اداره ی صنعت،معدن و تجارت با آوردن لیست کامل توزیع حاوی مشخصات کامل و شماره تماس تحویل گیرنده آن کالا می باشند،در غیر این صورت متخلف بوده و با عنوان عرضه خارج از شبکه به تعزیرات معرفی می شوند.
علویان سوق همچنین با اشاره به بازرسی از صنف میوه و تره بار گفت:در یکی از بازرسی متخلفان از این صنوف با بازرس اداره صمت در گیر شدند و بی احترامی نمود لذا بنا به شرایط حاد که زمینه را برای افسار گسیختگی قیمت ها مساعد کرده است،خواهان همکاری ضابطین دادگستری و مقامات قضایی هستیم.
به گزارش کبنا از دهدشت،علویان سوق در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرده بود: بازرسی ها مستمر و روزانه از بازار در دستورکار است و هیچ صنفی از بازرسی در امان نخواهد ماند!
پیشتر نیز فرماندار کهگیلویه از نانوایی های شهرستان بازدید میدانی داشت که اکثر آن ها از کمبود آرد گلایه داشتند و معترض بودند چرا باید سهمیه آرد برخی نانوایی های غیر فعال و یا کم کار با واحد های فعال یکسان باشد همچنین از کیفیت پایین آرد نیز گلایه داشتند که فرماندار کهگیلویه قول حمایت و رفع مشکلات را تا جایی که قانون اجازه دهد به خبازان داده بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1