تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۰۴۸۴۵
گزارش خبری/

اقدامی ماندگار در شهر یاسوج؛ خداحافظی وانت بارها از سطح خیابان ها و معابر

۲
۰
اقدامی ماندگار در شهر یاسوج؛ خداحافظی وانت بارها از سطح خیابان ها و معابر
کبنا ؛سال ها خیابان ها و معابر شهر یاسوج جولانگاه وانت بارهای میوه فروش شده بود.
به گزارش  کبنا به نقل از روابط عمومی شهرداری‌ یاسوج، وضعیت و استقرار وانت بارها در خیابان ها و بخصوص ورودی های شهر یاسوج علاوه بر اینکه منظره ناخوشایند و غیر قابل تحمل را رقم زده بود، باعث ایجاد مشکلات ترافیکی و بهداشتی نیز شده بود.
از چند سال پیش تاکنون همواره ساماندهی وانت بارها مورد بحث بود اما هیچگاه اقدامی که وانت بارها را از سطح خیابان ها جمع کند، صورت نگرفت.
ورود مقدم به شهرداری یاسوج، پایان کار وانت بارها از سطح شهر
رئیس اجرائیات شهرداری یاسوج در این باره می گوید: با ورود دکتر مقدم به شهرداری یاسوج ساماندهی وانت بارهای دوره گرد بصورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

فرزاد غلامیان بیان کرد: در راستای کنترل وضعیت شهر و برقراری نظم بیشتر، تیم ویژه پیگیر رفع موانع شهری یاسوج متشکل از شهرداری ، دادستانی، پلیس راهور و فرمانداری تشکیل شد.
وی ادامه داد: کار ساماندهی وانت بارها در چند مرحله صورت گرفت که به ترتیب شناسایی وانت بارها، تعیین محل برای ساماندهی و انتقال به محل مذکور بود.
غلامیان تاکید کرد: در طول این مدت چندین بار نیروهای اجرائیات مورد ضرب و شتم و تهدید قرار گرفتند، اما هیچگاه نیروهای شهرداری از چارچوب قانون عدول نکردند و به کسی متعرض نشدند.
رئیس اجرائیات شهرداری یاسوج گفت: با همکاری پلیس محترم راهور در چند مرحله وانت بارهای متخلف توقیف شدند که در آخرین مرحله 48 وانت بار به پارکینگ منتقل شدند.
وی اضافه کرد: دو محل در جنب پمپ بنزین منصوری و دیگری در ضلع جنوبی جمعه بازار برای ساماندهی وانت بارها مشخص شد و وانت بارها به این محل ها منتقل شدند.
فرزاد غلامیان تاکید کرد: طی چند روز گذشته رانندگان وانت بارهای میوه فروش همکاری خوبی داشته اند و در سطج شهر و معابر حضور نیافته اند و هم اکنون در هیچ جایی از شهر وانت باری حضور ندارد و در صورت مشاهده در محل هایی غیر از محل های مشخص شده، به پارکینگ منتقل می شوند.
وی تاکید کرد: اکنون ورودی و خروجی های شهر یاسوج از سمت شیراز، اصفهان و سی سخت وضعیت بسیار مطلوب تری نسبت به گذشته دارند و امیدواریم با همکاری و همراهی همه دستگاهها، این وضعیت حفظ شود.
رئیس اجرائیات شهرداری یاسوج با بیان اینکه سال ها این معضل نازیبا در شهر یاسوج وجود داشت، اضافه کرد: برای استمرار این وضعیت نیاز به همکاری رانندگان و مردم وجود دارد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
United Kingdom
کجا ماندگار بلوار ورودی شهر سمت جمعه بازار هنو هست ۱۰۰ تاش
Iran, Islamic Republic of
کجا رفتند.صد متر جلوتر. به جای نون بری شغل ایجاد کنید.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1