تاریخ انتشار
شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۴۰۴۸۱۰
در ستاد مدیریت بحران کهگیلویه مطرح شد

40 روستا در «کهگیلویه» نیازمند امداد رسانی/ مدیریت بحران با دستان خالی، چگونه؟!

۱
۰
40 روستا در «کهگیلویه» نیازمند امداد رسانی/ مدیریت بحران با دستان خالی، چگونه؟!
کبنا ؛ جلسه اضطراری مدیریت بحران کهگیلویه، با حضور معاون فرماندار کهگیلویه و سایر اعضا در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
معاون فرماندار کهگیلویه در این نشست با اشاره به بارندگی‌های اخیر، اظهار کرد: علی رغم هشدارهای هواشناسی، دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان آمادگی صد در صدی برای مقابله با بحران نداشتند که می‌طلبد همه دستگاه‌ها پای کار باشند.
ابراهیم خنجری با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر، عمده مشکل دهدشت و شهرستان است، عنوان کرد: در پی بارندگی‌های اخیر، معابر شهری و روستایی، منازل مسکونی، زیرساخت‌ها دچار آبگرفتگی شدند، برخی راه‌های مواصلاتی قطع شدند و نزدیک 35 تا 40 روستا نیاز به امداد رسانی دارند.
 خنجری افزود: دستگاه‌های خدمت رسان آماده باشند، تلفن‌های همراه خاموش نباشد چرا که بارندگی همچنان ادامه دارد که می‌طلبد جهت جلوگیری از خسارات و رفع مشکلات مردم همه امکانات بسیج شود.
وی گفت: امکانات و تجهیزات شهرستان جوابگوی بحران‌ها نیست، تجهیزات مستهلک هستند، در تامین اعتبار و امکانات نیازمند پشتیبانی استان هستیم.
ضرورت احداث سیل بند در دهدشت
 دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه نیز در این نشست اظهار کرد: ۴ میلیارد تومان ازمحل ماده ۱۲ (اعتبارات حوادث) برای شهرستان کهگیلویه درسال ۹۶ اعلام شد که براساس اولویت با لحاظ نمودن پروژه‌های نیمه تمام  به استان ارسال شدند، ولی ۳۳ درصد آن هم به صورت اسناد خزانه (اوراق) به شهرستان تخصیص داده شد.
سرتیپ خادمی این اعتبار را  شامل کلیه بخشها و اداراتی مثل شهردارای ها، بنیاد مسکن، راهداری وحمل ونقل جاده‌ای، مسکن وشهرسازی، منابع طبیعی، امورعشایر و.... کلیه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دانست.
خادمی با اشاره به شرایط  بودجه در سطح کشور عنوان کرد: با تلاش‌های استاندار و مدیرکل مدیریت بحران استان امیدواریم در سال ۹۷ اعتبارات خوبی جهت رفع مشکلات حوزه حوادث شهرستان پیش بینی و این حوزه تامین اعتبارشود.
وی با بیان اینکه وضعیت توپوگرافی شهردهدشت به‌صورت کاسه‌ای مانند است که از هر نقطه‌ای از اطراف و زمین‌ها ودشت های اطراف شهر، آب‌های سطحی و روان به طرف شهر حرکت می‌کنند تصریح کرد: احداث سیل بند برای شهر دهدشت ضروری است و حداقل به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که می‌طلبد مسولین در این خصوص از اعتبارات ملی و...همکاری لازم را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس خادمی که همیشه باشجاعت و شفاف مشکلات شهرستانو بیان کرده
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1