تاریخ انتشار
شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۰۴۸۰۳
به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال انجام گرفت

ساخت بيش از 4500 قلم كالا در شركت نفت گچساران

۰
ساخت بيش از 4500 قلم كالا در شركت نفت گچساران
کبنا ؛مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران گفت: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ قلم کالا به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال از سال گذشته تا کنون در این شرکت تهيه و تامين شده است.
 هوشنگ صیدالی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ قلم کالا به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تهیه و تامین شده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه از مجموع چهار هزار و۵۰۰ قلم کالا بیش ۱۷۰۰ قلم آن به ارزش بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال توسط سازندگان داخلی و به سفارش این شرکت ساخته شده است، گفت: این اقلام در قالب ۸۰۰ درخواست از ادارات مختلف توسط شرکت‌های داخلی ساخته شده است که این میزان خرید نسبت به سال قبل از آن ۱۸ درصد رشد داشته است.
صیدالی عنوان کرد: همچنین در نیمه اول امسال این شرکت بیش از ۱۰۰۰ قلم کالا به ارزش بیش از ۵۵ میلیارد ریال از فروشندگان و تامین کنندگان در شهر گچساران خریداری کرده است که این حجم از خرید کالا تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و گردش مالی و رونق اقتصادی در شهر گچساران داشته است.
وی با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی ابراز کرد: تمامی کالاها و قطعات مورد نیاز این شرکت که تولید داخلی داشته‌اند از کارخانه‌های تولید کننده داخل و سایر قطعات و کالاهای مورد نیاز خود را از طریق مهندسی معکوس با استفاده از دانش فنی و توان علمی و تحقیقاتی همکاران خود در مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و سایر شرکت های تولید کننده داخلی ساخت، تهیه و تامین نموده است.
صیدالی افزود: به طوری که برای نمونه می‌توان به مواردی نظیر خرید هفت دستگاه خودرو اطفاء حریق، خرید دستگاه چاه پیما، خرید مخازن تحت فشار، خرید انواع لوله و شیر آلات و اتصالات صنعتی، خرید انواع روغن و مواد شیمیایی مورد نیاز صنعت نفت، خرید انواع دستگاهای سرد کننده و کولر، خرید انواع فیلترهای صنعتی خرید انواع پمپ و ماشین الات فرایندی و قطعات کمپرسورها و نشت بندها و یاتاقان و بیرینگ خرید لاستیک خودروهای سبک و سنگین و انواع سیم و کابل و دستگاه‌های الکتریکی و قطعات ابزار دقیق ذیل اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: شناسایی و حمایت از شرکت‌ها، سازندگان و تولید کنندگان داخلی و توانمندسازی آنها را در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از ساخت کالای ایرانی امری ضروری است.
صیدالی با اشاره به اجرای ۲۹ بسته سرمایه‌گذاری برای توسعه ٢٨ مخزن در قالب قراردادهای عملیات محور مناطق نفت‌خیز جنوب، تصریح کرد: از میان این تعداد، ۹ مخزن در حوزه عملیاتی شرکت نفت و گاز گچساران است که یک پنجم بودجه ۵ میلیارد دلاری یعنی یک میلیارد دلار به آن تخصیص داده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1