تاریخ انتشار
شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۴۰۴۷۹۱
در کمیته امنیتی شهرستان بویراحمد مطرح شد

کناری: تهیه طرح خطر پذیری شهرستان اولویت مدیران بویراحمد است.

۰
کناری: تهیه طرح خطر پذیری شهرستان اولویت مدیران بویراحمد است.
کبنا ؛کمیته امنیتی شهرستان بویراحمد با حضور اعضای شورای تامین شهرستان، صبح امروز به ریاست فرماندار برگزار شد.
فرماندار بویراحمد در این جلسه با تاکید بر ارزیابی دستگاه‌های عضو ستاد بحران، نسبت به اعزام سریع تجهیزات و نیروها در محل بحران شهرستان اظهار داشت: مدیران همه دستگاه های دولتی باید نسبت به تهیه ساختار جانشینی و اجرای مانور دور میزی در اتاق امن مدیریت بحران دستگاه مربوطه، اقدام کنند.
شاهرخ کناری هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی بین اعضای کمیته امنیتی و ستاد بحران شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به نزول قابل توجه رحمت الهی در سطح شهرستان و حوادث احتمالی، همکاری همه دستگاه‌ها الزامی است.
فرماندار بویراحمد گفت: محورهای اصلی مواصلاتی شهرستان باز و تردد در آنها جاری است؛ البته در بعضی از راه‌های روستایی به علت آب گرفتگی، راه ها مسدود شد که دستگاه های خدمت رسان در تلاش جهت بازگشایی آنها می باشند.
رئیس کمیته امنیتی ستاد بحران شهرستان بویراحمد از تشکیل کارگروه‌های بحران در بویراحمد خبر داد و گفت: کارگروه خدمات رسانی با عضویت آبفای شهری و روستایی، امور آب منطقه ای، شرکت گاز، برق و مخابرات همچنین کارگروه حمل و نقل و راهداری با عضویت راه و شهرسازی، حمل و نقل راهداری و کارگروه امداد با عضویت فوریتهای پزشکی و هلال احمر در شهرستان ایجاد خواهد شد .
وی بسیج کلیه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی ادارات جهت مقابله با حوادث احتمالی را ضروری عنوان کرد و از دهیاری ها خواست تا در مواقع بحرانی با هماهنگی بخشداری ها اقدامات لازم را داشته باشند.
کناری تصریح کرد: تهیه مایحتاج ضروری از وظایف کارگروه اقدام اساسی با عضویت جهاد کشاورزی، اداره غله، دامپزشکی، امور دام و اصناف به ریاست سازمان صنعت و معدن است. فرماندار بویراحمد افزود تهیه طرح خطرپذیری ارگانها و سازمانها در سطح شهرستان بویراحمد اولویت مدیران دستگاه‌های عضو ستاد بحران شهرستان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1