تاریخ انتشار
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۴۰۴۷۵۱
در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی مطرح شد

آقای «مزارعی» با مدیران زمینه‌ساز این فسادها، برخورد کنید / چرا بعضی‌ رسانه‌ها سکوت کرده‌اند

۳
۴
آقای «مزارعی» با مدیران زمینه‌ساز این فسادها، برخورد کنید / چرا بعضی‌ رسانه‌ها سکوت کرده‌اند
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: آنچه امروز از زبان رئیس کل دادگستری در خصوص مفاسد اقتصادی می شنویم جای عزا و تاسف دارد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به تبعات شکست اسرائیل در برابر مقاومت فلسطین اشاره و گفت: تن دادن به آتش بس در کمتر از 48ساعت، استعفای وزیر جنگ و کابینه ارزان و اعتراف به تولد حزب الله دوم و بن بست در معامله قرن و اثبات پوشالی بودن قدرت نظامی رژیم صهیونیستی از مهمترین تبعات شکست اسرائیل در برابر فلسطین بود.
امام جمعه قلعه رئیسی به دست آوردهای سفر رئیس جمهور عراق به ایران اشاره و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار ایشان اتحاد ملی عراق، توجه به مرجعیت شناخت دوست و دشمن، ایستادگی در مقابل دشمن و حفظ ظرفیت جوانان حشدالشعبی را مهمترین پیام های بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور عراق داشتند.
وی به اقامه نخستین نماز جمعه تاریخ اسلام توسط رسول خدا(ص) در سال اول قمری اشاره و نماز جمعه را از عبادت های بسیار مهم و باارزش در دین اسلام دانست و خاطرنشان کرد: نماز جمعه با فضیلت ترین و محبوب ترین عبادت ها در نزد خداوند است که خداوند در آیاتی از سوره جمعه مردم را به حضور در نماز جمعه فرا می خواند و شرکت در این فریضه الهی را از هر کاری سودمندتر می داند لذا از همه شما بزرگواران که در این سالها در این منطقه نسبت به این فریضه الهی اهمیت می دهید و شرکت می کنید و زمینه حضور دیگران را فراهم می کنید تقدیر و شتکر می کنم.
وی به ولادت حضرت رسول اکرم(ص) اشاره و خواستار شرکت برنامه برگزاری به همین مناسبت شد و در ادامه به روز 5آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل اشاره و یادآور شد: بسیج بهترین مدافع انقلاب و اسلام و پایگاه های مقاومت سنگر دفاع از انقلاب و اسلام و هفته بسیج فرصت و بهانه ای برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روح بسیجی در آحاد ملت و مخصوصا جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است و علت شکست ناپذیری ما در این چهل سال تفکر بسیجی است و بسیج در هر عرصه ای حضور یافت موفق بود.
صلواتی با بیان اینکه بسیج چون دارای تفکر بسیجی، مردمی، دارای بصیرت و در عمل اخلاص دارد تکلیف گرا است افزود: امروز جلوه های تحقق بسیج جهانی اسلام را می توان در تثبیت قدرت حزب الله لبنان، تشکیل بسیج مردمی حشدالشعبی، نیروهای دفاع ملی سوریه، مقاومت فلسطین، انصار اله یمن و دیگر لشکرهای کشورهای اسلامی مخصوصا اندیشه امام راحل و راهنمایی های سکاندار انقلاب اسلامی امام خامنه ای است که لازم است در این مکان از همه بسیجیان و حوزه مقاومت منطقه بخاطر همراهی و حمایت در برنامه های فرهنگی و تقویت نماز جمعه تقدیر و تشکر کنم.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه آنچه این روزها از زبان رئیس کل دادگستری استان در استان محروم و مستضعف کهگیلویه و بویراحمد مطرح می شود جای عزاگرفتن و اشک ریختن دارد، عنوان کرد: ضمن اینکه از این شجاعت ایشان بایستی تقدیر و از برخورد با متخلفان بایستی حمایت کرد و خواسته مردم از تشکیلات قضائی اقدام انقلابی است و اما در استانی که در مناطق محروم آن بعضی مردم به نان شب محتاج هستند و پدر خانواده برای تهیه مخارج اولیه شرمنده زن و فرزندانش است و درد و رنج و گرفتاری فقر را تحمل می کند و با صبر و استقامت حامی نظام و انقلاب و اسلام هستند اما یک عده ای این چنین چوب حراج به بیت المال بزنند امروز مصیبتی از این بالاتر برای مردم استان نیست؛ سوال مردم این است پیش گیری مقدم بر مجازات است مگر ناظران و بازرسان و حراست ها و نهادهای نظارتی خواب هستند؟ شما که چشم بینای این نهادها و اداره‌ها هستید چرا جلو این تخلفات را نگرفتید؟
وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی بایستی مداوم و مستمر باشد تا از چنین اتفاقاتی جلوگیری شود خاطرنشان کرد: آن کسانیکه این افراد و مدیران را حمایت کردند و معرفی کردند و نظارت نکردند باید پاسخگو باشند و خواسته و مطالبه  مردم هم در سطح کلان از قوه قضائیه و در سطح استان از رئیس کل دادگستری استان این است که با مدیران و کسانیکه زمینه ساز این فسادها هستند برخورد کنند و آنان را به مردم معرفی کنند و هم در سطح کلان هم در سطح استان کسانیکه با اقدامات و تصمیمات غلط و غیرقانونی خود زمینه ساز و بستر ساز این فسادها هستند با آنان باید برخورد شود اگر با این ها برخورد نشود برخورد با اخلال گران کف بازار در دراز مدت نتیجه پایدار نخواهد داشت.
صلواتی یادآور شد: مدیر و جریان و تفکری که زمینه ساز فساد است مثل سرچشمه گل آلود است که آب را تا پایین دست گل آلود می کند این مدیران و این جریانات عامل آلودگی هستند تا عامل آلودگی رفع و چشمه زلال نشود برخورد با پایین ها به نتیجه مطلوب نمی رسد و از دیگر مطالبه مردم این است که یکی از وظایف نمایندگان هم در سطح کلان و هم در سطح استان نظارت است نمایندگان هم جوابگو باشند. مردم هم از برخورد قوه قضائیه درسطح کلان با مفاسد حمایت می کنند و مردم استان هم بطور قاطع از مبارزه و برخورد تشکیلات قضائی استان حمایت میکنند.
صلواتی با بیان اینکه چرا بعضی از رسانه‌ها و جریانات سیاسی اربابان سیاسی و مدعیان پاکی و شفاف سازی سکوت کردند، گفت:  پشت سر بعضی از این مدیران شما هستید شما حمایت کردید شما معرفی کردید حالا روزه سکوت گرفتید و تشکیلات قضائی و رئیس کل دادگستری استان در هر جایی که بوی فساد و تضییع بیت المال می آید ورود کنند مثلا در واگذاری پروژه ها و قراردادهای پیمانکاران ورود کنند ببینند پشت بعضی از این واگذاریها چه کسانی هستند؟ آیا براساس قانون واگذار شده ؟ چه کسانی منتفع می شوند؟ واگذاری این پروژه ها شفاف سازی شود نگذارید بیت المال تضییع شود والا فردای قیامت مسئولید و باید جوابگوی خدای متعال خون شهیدان و مردم باشید و در همین دنیا هم به آه وناله مردم گرفتار می شوید.
خطیب جمعه قلعه رئیسی ادامه داد: ما در این استان مدیران پاک دست و مومن و متعهد و متخصص زیاد داریم ولی از آنان استفاده نمی شود مطالبه همیشگی ائمه جمعه استان بکارگیری و استفاده از ظرفیت های مدیران مومن و انقلابی و ولایی و توانمند و دلسوز بوده و هست
واقعیت این است امروز عده ای باید توبه واستغفار عده ای باید جبران و عده ای باید محاکمه و محکومین به اشد مجازات محکوم شوند و مردم در آینده در انتخاب هایشان دقت کنند که شریک جرم چنین افرادی نباشند.
در پایان نماز جمعه از فرمانده و کارکنان حوزه مقاومت بسیج چاروسا تقدیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر مزارعی راستی چرا رسانه ها در قبال تخلفات سکوت می کنند
Iran, Islamic Republic of
مدیران کل رامواخذه کنید
جک
Iran, Islamic Republic of
بفررررما یوهم
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1