تاریخ انتشار
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۴۰۴۷۵۰
تشکل‌های دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به رئیس قوه قضائیه نامه نوشتند

آقای لاریجانی؛ مدیران خود را مقابل مافیای قدرت و ثروت تنها نگذارید

۲۱
۷
آقای لاریجانی؛ مدیران خود را مقابل مافیای قدرت و ثروت تنها نگذارید
کبنا ؛
تعدادی از تشکل‌های دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست قوه قضاییه نامه نوشتند.
به گزارش کبنا، تعدادی از تشکل‌های دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست قوه قضاییه نامه نوشتند.
در نامه تشکل‌های دانشجویی استان خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی آمده است: در این پیچ عظیم تاریخی که  دشمن تمامی توان خود را برای جنگ اقتصادی علیه ملت شریف ایران و انقلاب اسلامی برخاسته از توده های میلیونی مردم به کار گرفته است، نیک مستحضرید که یکی از عوامل اساسی در باز تولید مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرای عدالت و ملموس بودن تحقق عدالت از سوی مردم است. این مهم می تواند گام بلندی برای تحقق آرمان های انقلاب و رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشد.
جناب آقای لاریجانی!
استان محروم  کهگیلویه و بویراحمد سرشار از منابع غنی نفتی، گیاهی، گردشگری، و ..می‌باشد که به تعبیر امام خامنه ای: این استان ثروتمنداست لیکن با مردمانی مستمند"" ؛ متاسفانه این استان ثروتمند در برش‌های زمانی مختلف علی‌رغم برخورداری از منابع عظیم و توانمند انسانی شایسته اما به دلیل سیاست بازی‌ها و حواشی دیگر با فقر مدیریت انقلابی-جهادی  دست و پنجه نرم می کند؛ و همین سبب شده این دیار در زمره محروم ترین استان ها قرار بگیرد.
نکته در خور توجه سال‌های اخیر، اتحاد نامیمون مثلث زر، زور و تزویر و اژدهای هفت سر فساد است که دست به دست هم داده و در این دیار حماسه ساز نوعی بدبینی را تئوریزه می‌نمایند که ماحصل آن  رشد قارچ گونه اشراف‌گری، ثروت اندوزی، استخدام و انتصاب های فله‌ای و خاص می‌باشد که به راحتی از فیلتر سیستم‌های دولتی  می‌گذرند و در منصب‌های حساس استانی تکیه می‌زنند.
ضعف نهادهای نظارتی دولتی و بعضا تعاملات معامله گون در این مورد به عینه محسوس است و سال‌ها بود و هست که ویژه خواهی و ویژه خواری‌ها و ویژه دادن و ویژه گرفتن‌ها در بخش‌هایی از امور اداری و بانکی و ،،، استان در انظار مردم در ادوار مختلف مدیریتی انجام گرفته و تشدید یافته است.
اکنون مدتی است که با ورود اثرگذار رئیس‌کل دادگستری، دادستان و مدیرکل بازرسی استان  در پرونده‌های مهم و حساس، مردم این استان را خرسند و مسرور نموده است که در ذیل به مواردی از آنها اشاره می شود:
- بخشیدن حیات انقلابی به کالبد دستگاه قضایی استان و روشن شدن کورسوی امیدمردم به این دستگاه عدلیه.
- برخورد با غول‌ها و بدهکاران بزرگ بانکی که  تا به اکنون کسی یارای مقابله با آنها را نداشته است
 - مهم تر از  بدهکاران بانکی برخورد و ورود جدی به پرونده غارتگرانی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی به پرداخت‌های بی حساب و کتاب تسهیلاتی میلیاردی  به نورچشمی‌ها و یا بخشش‌ها و بذل‌هایی سرمایه مردم و مالیات ها در امور مختلف مبادرت می‌کردند.
- برخورد بدون ملاحظه و بی‌تعارف با مدیران متخلف در هر رده‌ای که در عملکرد خود باعث تضییع حقوق مردم می شدند و می‌شوند.
- ایشان پیرو فرموده امام خامنه ای(مد ظله العالی) که فرمودند: "گلوگاه های مفسده  را شناسایی کنید" مدیران  متخلف که قوانین را زیر پاگذاشته‌اند شناسایی کرده و آن را با جدیت مورد پیگیرد قانونی قرار داده‌اند.
- حضور فعالانه در صیانت از منابع ملی و طبیعی و محیط زیست و طبیعت بکر استان و  دفاع از بیت المال بر اساس مر قانون.
- جدیت در پیگیری معاملات بزرگ انجام گرفته در حوزه املاک و منابع طبیعی و گردشگری استان از تلاش و اعمال قانون برای راه اندازی  صنایع تا  پلمپ کردن کارخانه‌ها و کارهای صوری که به منظورهای دیگری انجام شده بود.
- برخورد جدی با فرارهای مالیاتی استان.
-حمایت از حرکت های انقلابی جوانان و دانشجویان استان و حمایت از سرمایه‌داری و سرمایه‌گذاری حقیقی در استان.
-دمیدن روح امید و امیدواری و  انقلابی در میان آحاد مردم.
موارد فوق تنها بخشی از اقدامات انقلابی مدیرکل دادگستری، دادستان و مدیرکل بازرسی استان می‌باشند که مرور خاطرات سال های اولیه انقلاب را برای مردم استان  زنده نموده و شور شعف انقلابی توده مردم مؤید آن است.

از آنجا که احتمال قوی وجود دارد ایشان از جهات مختلف مورد هجمه مافیاهای آشکار و پنهان قرار گیرد، از جنابعالی  انتظار دارد که بیش از پیش  چتر حمایت خود را  از این بزرگواران داشته باشید و   امید است حمایت شما سبب شود که این پرونده‌ها را هرچه سریعتر با رأی انقلابی، قضات شجاع، تحت مدیریت ایشان مختومه کنند.
بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج، انجمن مستقل دانشگاه یاسوج، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، انجمن مستقل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، هیات دانشجویی جوادالائمه،جریان عدالتخواه مردمی استان.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسنت بر حاج آقا
Iran, Islamic Republic of
ضمن سلام خدمت جناب مزارعی عزیز بسی مایه مباهات است که جلوی مافیای قدرت و ثروت و زور و تزویر قد علم کردید انهایی که با رانت بانکها و حقوق مردم را تضیع کردند و اکنون با همان پول های کثیف و رانت های قومیتی در تلاش اند تا مانع تحقق این جرقه امید شوند که مردم استان را در یک شور وصف نشدنی قرار داده لذا مابا استعانت از خداوند و حمایت بی شاعبه از شما مسولین و متولیان امر خواهان برگرداندن بیت المال هستم
Iran, Islamic Republic of
جناب مزارعی بزرگوار شاید حضرتعالی به عمق خوشحالی وامید مردم از این اقدام وحرکتی که انجام داد اید واقف نباشید
پس گرفتن کامل این پول های میلیاردی از دست این افراد خود کمک به رونق اقتصادی وکار آفرینی در استان وجلوگیری از تکبر واشراف گری است
مطمعن باشید خداوند پشت وپناه شماست
Iran, Islamic Republic of
شلاقهای دادگستری را بالا بگیر آقای مزارعی!!!
زیرا در حالی که:
جوانان بیکاری در خانهٔ پدری بَست نشسته اند
فارغ التحصیلان فوق لیسانس و دکتری در کوچه های استخدام به بن بست رسیده اند!
دختران و پسران جوانی بدون جهیزیه برای وام ازدواج در صف بی موصوف بانکها قد کشیده اند
وامها را به. داده اند اما فقرا بدون آرد مانده و از نانوایی محله شون،با شرم و حیا، نان قرضی گرفته اند !
تسهیلات را. داده اند اما مردم از بی قندی مرض قند گرفته اند!
از فشار تبعیض و بیعدالتی بعضی مسئولین، فشار مردم به تبعیت از نرخ دلار و تورم هر روز بالاتر رفته و اکثراً
فشارخون گرفته اند!!!!
وجهه و ارزش مردم گرانقدر و گرانسنگ به سبب گرانی به زیر سنگ گرانفروشان و محتکران رفته و نه تنها کارتهای یارانه بلکه شناسنامه و کارتهای هویت ملی شان را نزد فروشندگان به گروگان گذاشته اند!!!!
از چربی و چاقی وزن قصابانِ گوشت و دباغان پوست مردم، دنبه و فرادنبه نصیب دیگران است و فقرا در صف استخوان گوساله و پای مرغ و سنگدان دل خوش کرده اند!!!
وامهای میلیاردی بدون نوبت و با وثیقه کم توسط ژنهای برتر با پای پوش پورسانت و دمنوش رانت نوش جان شده اند
فقیران را با سفته ها و چک ها و ضامنها پشت باجه بانکها برای مبلغ ناچیزی وام به نیشخند و ریشخند و تلخند بی لبخند معطل گذاشته اند!
آری آقای مزارعی:در مصاحبه شجاعانه تون خواندیم:
یکی از بانکها وام ۴۰ میلیاردی را با وثیقه ۳میلیاردی پرداخت کرده است! فکر کنم منظورتون بانک ... و سایر بانکهایی نیست که برای بیست میلیون دو ضامن و سفتهٔ سی میلیونی میخوان و پنج میلیون هم از پول را بلوکه می کنند!! تا وام با نرخ بالای ۲۵ درصد به پای مشتری آب بخوره؟!
فرمودید که ۲۷۵ میلیارد پول این استان در دست یک خانوادهُ هم استانی مون هست ! درود بر شرافتتون مرد بزرگ و نترس و شجاع!!!! با همین پول می توان به ۲۷۵۰۰ نفر از نیازمندان استان، وام ده میلیونی اشتغال زایی با بنگاههای کوچک و زود بازده پرداخت کرد!
فرمودید که ۱۶۴ میلیارد تومان از پول بیت المال را بانکها به خانواده دیگری در استان پرداخت کرده اند!
با این پول هم می توان به ۱۶۴۰۰ زوج جوان وام ده میلیونی پرداخت نمود.
آقای دادگستر!!"
شنیده ایم که شلاق میزنید؟ انفصال می دهید و برکنار می کنید؟
(انفصال بده آقای قاضی)
انفصال بده و میزهای خدمت را به کسانی بسپار تا در استخدامها ، قبله و قانون را فدای قوم و قبیله و قشر ننمایند و شایسته سالاری را از نظام اداری نزدایند .
(شلاق بزن آقای حاکم)
شلاق بزن تا آه جگر سوز مادری که اشک در چشمان دخترِ دمِ بختش جمع شده را مسئول بی مسئولیت هم ببیند و هم بشنود ..
(زندانی کن آقای مزارعی)
زندانی کن تا مردم فقیری که به خاطر فقر و نداری الآن پشت میله های زندان آب خنک میخورند حداقل دلشون مثل همون آب خنک کمی خنک بشه!
(مالیات بگیر آقای مدعی العموم)
مالیاتهای معوق را بگیر و زد و بندها و ملاحظات اداری را در فرار مالیاتی در سطح ادارات کل بشناس تا نه تنها دستفروش سر کوچه و بازار و نه تنها قشر حقوق بگیر مالیات بپردازند بلکه دانه درشتها روغن حال مال مالیات مالشان را به شکمهای فربه شان نمالند!!!!!
(شیر میدان عدالت باش آقای قاضی:)
شیر باش و کسانی را که بجای آب ، با شیر نیم چرب و کم چرب حمام می کنند دستگیر کن تا سفره های بدون شیر و ماست مردم خالی نماند! و بر سر راه شیر شاه لوله های بیت المال کنتور نصب کن و شیرهای پشت کنتور را ببند!!
(افشا کن آقای مزارعی!!!!)
افشا کن تا بعد از مدتها امیدوار شویم و شمع اتاق نگهبانی بیت المال را هنوز هم زنده و روشن ببینیم ..
(شجاع باش آقای مزارعی)
شجاع باش و شلاقها را بر کله پاچهٔ اخلال گران فرود آور تا مردمی که توان خرید کله پاچه را هم دیگه ندارند ، حداقل دلی از عدالت سیراب کنند و سیرابی دلشان سیر آب اجرای عدالت شود .
از تهدید و تخریب و تطمیع نترس که امروز پل سوم بشار فروریخت اگر کوتاه بیایی پل دوم و پل اول بشار هم در آینده فرو خواهد ریخت!!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
معمایی است حیرت انگیز! کسیکه در پرداخت رقم نجومی معوقات تسهیلات دریافت کرده از بانک ها پس از گذشت سال ها ناتوان ویا سرباز زده است و حتی درپرداخت پول آب و برق و گاز خود داری کرده است چطوری بعضی بانک ها وحتی بعضی مسئولین در واگذاری پروژه های ملی و زمین های منابع طبیعی و کارخانه هاو منابع ملی آب به این قبیل افراد شناخته شده که نام کار آفرین برتر را هم به وی ارزانی کرده اند همکاری و همیاری می نمایند
بیایید خالصانه و نه به قصد عداوت موضوع را بررسی و هر چه زودتر جلوی
این همه خسارت به منطقه و مملکت گرفته شود. ما اطمینان دار یم بعضی از دلسوزان مسئول چه در استان و چه در مرکز از عمق قضایا بی خبر و تحت تاثیر تبلیغات دهن پرکن و نا درست تن به همکاری به این قبیل افراد داده اند. این افراد کو چکترین. تخصصی در زمینه علم و فن هم نداشته و درتعریف کارآفرین هم نمیگنجند. بیایید میدانی و نه درپشت میز ها ادعا ها بررسی شوند و هرچه حق است هرچه زودتر عملی تا مردم طعم شیرین عدالت را حس نمایند. با توکل به پروردگاه یکتا
Romania
ضمن عرض سلام از مقا مات محترم قضایی درخواست داریم مفسدین ومدیران ظالم مفسد که سرمایه بیت المال را به تاراج برده اند و حیف میل نموده اند را به اشد مجازات برسانند و حمایت خود را از جناب مرارعی مرد انقلابی وشجاع اعلام میداریم به امید ریشه کن کردنه مفسدین و دشمنان وطن از طرف جمعی از فر هنگیان تل خسرو یاسوج
فرهاد غضنفری
Iran, Islamic Republic of
حمایت شدید خود را از مدیر کل شجاع استان کهگیلویه اعلام مینمایم
رسول نیک پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر دانشجویان جوان ،شجاع و انقلابی استان گهکیلویه و بویراحمد...و همچنین مردم شریف و عدالت‌خواه این استان...ما همه حمایت خود را از ریاست محترم دادگستری ،مدیر کل محترم سازمان بازرسی و دادستان محترم اعلام می نماییم....درود بر غیرت و شرفتان...
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
آفرین به غیرتت إن شالله پایدار باشید و با همکاری شما و بقیه دولتمردان روزی برسه که فساد از کل کشور حذف بشه
زینب
Romania
کاملا با نظرات آقای مزارعی موافقیم
مهدی
Romania
با آقای مزارعی موافقم
صدیقه شریفی
Iran, Islamic Republic of
کارتون خوبه انشالله با همکاری بقیه دولتمردان فساد از کل کشور برچیده بشه
رضا اسفندیاری
Iran, Islamic Republic of
حمایت می کنیم، شیرمرد دلاور
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما.حمایتت میکنیم
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما.حمایتت میکنیم
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما.حمایتت میکنیم
بی نام
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم قوه ی قضائیه حمایت لازم رو از ایشون به عمل بیارن و باعث دلگرمی ایشون و سایر افراد دغدغه مند در ارگانهای مختلف بشن.
باقر شهبازی
Romania
متاسفانه در این کشور عده ای از پست های دولتی به بدترین شکل استفاده میکنند و باعث فساد و رانت خواری می شوند.درود بر دادستان کل...امیدوارم با درایت ایشان زمینه فساد و باندبازی از بین برود
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج آقا مزارعی ،خداقوت
مهران یزدانپناه
Iran, Islamic Republic of
مرحبا بر مردانگی ات سنگر عدالت خواهی رو حفظ کن دعای ما بدرقه ی راهت
کربلایی
Iran, Islamic Republic of
استخدام های آب وفاضلاب شهری برهیچکسی پوشیده نیست.
دستوربررسی دهید موارددیگر هم برملاخواهدشد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1