تاریخ انتشار
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۰۴۷۴۵
امام جمعه موقت یاسوج:

آمریکا نوکر می‌خواهد و ملت ایران هیچگاه زیر بار ستم نمی‌رود

۰
آمریکا نوکر می‌خواهد و ملت ایران هیچگاه زیر بار ستم نمی‌رود
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به منفعت‌طلبی آمریکا و اروپا در خصوص حقوق بشر گفت: آنها ترور را به دو دسته خوب و بد تقسیم کرده‌اند.
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک فرا رسیدن سالروز تولد پیامبر عظیم‌الشان اسلام اظهار کرد: بزرگترین رسالت نبی اکرم ایجاد اتحاد بین مردم بود‌.
وی گفت: پیامبر در طول ۲۳ سال رسالت خود رنج و شکنجه دید تا بزرگترین مکتب را پایه‌ریزی کند که به برکت این مکتب مردم به سوی فلاح و رستگاری رهنمون شدند.
امام جمعه موقت یاسوج از برادری و اخوت میان مسلمانان به عنوان بزرگترین دستاورد رسالت پیامبر یاد کرد و گفت: امام راحل هم اتحاد را رمز پیروی همه کشورها و ملل اسلامی می‌دانستند و رهبری معظم‌له در طول ۳۰ سال اخیر همواره بر این اتحاد و برادری تاکید کرده‌اند.
وی وحدت را دامن زدن بر مشترکات در بین امت اسلامی دانست و افزود: تربیت یافتگان مکتب نبوی دست پلید صهیونیست بین‌الملل را در تخریب چهره رحمانی اسلام مشاهده می‌کنند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه این هفته در محل مصلای امام خمینی با بیان مناسبت‌های مختلف هفته به اقامه نخستین نماز جمعه تاریخ اسلام توسط پیامبر اکرم در شانزدهم ربیع‌الاول در مدینه منوره اشاره کرد و گفت: نماز جمعه اجتماع عظیم اتحاد مسلمانان است و نماز جمعه به امت اسلامی قدرت و استقامت و عزت و صلابت می‌بخشد و اهمیت آن به اندازه‌ای است که یکی از سوره‌های قرآن به نام جمعه نام‌گذاری شده است.
وی عنوان کرد: نبی اکرم فرمودند چهار نفر اعمال آن‌ها بخشیده می‌شود اول انسانی که سلامت خود را بازیافته و دوم مشرکی که به اسلام می‌گرود و سوم حاجی در حال احرام و دست آخر مسلمانی که از نماز جمعه برمی‌گردد و شرط آن البته اخلاص در عمل است.
وی با تبریک سال روز ولادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق(ع) خاطرنشان کرد: دوران حیات امام صادق همزمان با دوران ظلم و جور بنی‌عباس بود و در این دوره انتقال قدرت از یک قدرت ملعون و فاسد به مفسدان و ملعون‌های دیگر بود و آن حضرت با همه سختگیری‌هایی که می‌شد شاگردان بسیار زیادی تربیت کرد.
خاضع با تبریک روز ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: امام تنها راه حفاظت از انقلاب را مردمی کردن انقلاب می‌دانستند و با این هوشمندی بسیج مردمی را راه‌اندازی کردند.
وی خدامحوری و ولایتمداری و دشمن‌شناسی و روحیه ایثار را از صفات بسیجیان دانست و گفت: مردمی بودن و اخلاص و بصیرت‌پذیری از دیگر مشخصات بسیج است.
وی تحقق بسیج اسلامی را در سراسر ملل اسلامی از خواسته‌های امام راحل دانست و افزود: امروز بسیج جهانی از کیان اسلام دفاع می‌کند و امروز همه امت اسلامی باید همراه با مسلمانان زجر کشیده از جمله در یمن باشند تا این وضعیت را پشت سر بگذارند.
خاضع علت شکست نخوردن محور مقاومت را همین تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: امروز در کشور هم باید با این تفکر بسیجی بر مشکلات و تحریم‌ها غلبه کنیم.
وی به تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و با بیان موشک‌ باران اسرائیل توسط مقاومت فلسطین خاطرنشان کرد: طوفان سیاسی در اسرائیل ایجاد شد و همه نقشه‌های آن ها برای جهان اسلام دود هوا شد.
امام جمعه یاسوج به سفر وزیر خارجه انگلیس به کشور اشاره کرد و با بیان این که با ادبیات سخیف و طلبکارانه به کشور آمد گفت: آنها بدهکار ملت ایران از جمله در برجام هستند و باید وزارت خارجه فهرستی از مطالبات به حق ملت ایران را ارائه کنند.
وی با بیان این که دولتمردان باید آیات قران را نصب العین خود قرار دهند افزود: آمریکا هرگز دنبال رابطه برد برد نبوده و نوکر می‌خواهد و این امت که از امام پیروی می‌کند زیر بار ستم نمی‌رود.
این خطیب جمعه به سالروز ترور شهید شهریاری دانشمند هسته‌ای اشاره کرد و گفت: این‌ها نمی خواهند که ایران اسلامی پیشرفت کند و بتواند الگوی علمی کشورهای اسلامی باشد.
وی با بیان این که کشورهای غربی و آمریکا حقوق بشر را برای خود تفسیر می‌کنند خاطرنشان کرد: نمونه آن قطعه قطعه کردن خبرنگار بود که نشان می‌دهد این ‌ها فقط شعار مبارزه با تروریست می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1