کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی مطرح شد

واکنش تند به نامه احمدخورشیدی آزاد؛ درد شما شخصی هست نه درد جوانان گچساران و باشت

2 آذر 1397 ساعت 10:03

صادق خادمی لیدرنام آشنا و جوان تاجگردون و یکی از چهره های فعال سیاسی، اجتماعی و ورزشی شهرستان گچساران با ارسال متنی به پایگاه خبری کبنانیوز نسبت به نامه احمد خورشیدی آزاد واکنش نشان داده است


صادق خادمی از چهره های فعال اجتماعی و ورزشی گچساران با ارسال متنی به پایگاه خبری کبنانیوز نسبت به نامه احمد خورشیدی آزاد واکنش نشان داده است.
متن ارسالی به شرح زیر است:
آغاز کلامم یک دعا از درگاه خدواند می باشد که خدایا به جاه و‌جلالت قسم می دهم همه ی انسانها را به اندازه داشته هایشان اگاهی بخش تا به همان اندازه که هستند مفید باشند.
 دوست عزیز و برادر بزرگوار جناب آقای خورشیدی مطب امروز شما در سایت کبنانیوز را مطالعه کردم اما این متن سرتاسر ایراد شما حکایت از سرهای زیادی دارد که من را وادار به جواب کرد.
 جناب خورشیدی به میزان شناختم از شما هرگز نفهمیدم که شما دانش اقتصادی داشته باشید که الان به راهکار اقتصادی پرداخته اید
اما از نوشته شما کاملا پیداست که درد شما شخصی هست تا درد جوانان گچساران و باشت چرا که شما فاصله شب و روز گفته هایتان را فراموش کرده اید.
 جناب سردار گویا شما هم مثل سایر دوستانتان دنبال منافعی هستید که هیچ سودی برای جوانان شهر من ندارد و سهم خواهی محض شماست و مدت زمانی هست که دنبال آن بودید و الان که به آن نرسیده اید دیگران را متهم میکنید .
جناب خورشیدی برای یک بار هم شده کوه خامی را نگاه کنید و بلوط های آن که از گفته های بی اثر شماها به تنگ امده اند ببینید و وانمود نکنید که شما هم برای خودتان ایده پردازید.
 جناب خورشیدی عزیز تاجگردون اهل معامله نیست پس سعی کنید متفاوت سخن نگویید که این کار راهی واهی برای شماست و با آن به ناکجا اباد خواهی رسید .
دوست دارم شما که ادعای یک مناظره دارید اعلام حضور کنید تا نخبگان اقتصادی این شهر که قطعا سواد انها بیشتر از شماست شما را از مسائل اقتصادی اگاه سازند تا خدای نکرده دچار اشتباه بیشتر نشوید در پایان برای شما و مشاوران شما که به اندازه ی خودتان اگاهی دارند آرزوی عاقبت بخیری دارم.
---------------------------------------
 خادم جوانان گچساران باشت صادق خادمی
 


کد مطلب: 404742

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404742/واکنش-تند-نامه-احمدخورشیدی-آزاد-درد-شخصی-هست-نه-جوانان-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1